Kterou pilu MS 362 anebo MS 391



host - 233.88 (?)
6.12.2015 14:47

Mohl by jste jěště přesněji napsat, proč ne tu MS 391 v čem jsou negatíva oproti MS 362, myslíte zastaralejší konstrukce, kapku vyšší váha a pod.?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 72.149 (?), 7.12.2015 12:45

Která lišta tedy byla dřív? Tato, nebo např. Stihl "Light"? Která je ještě lehčí?

FO

                     
host - 140.103 (?), 7.12.2015 20:29

Dřív byla ta Stihlka, ale mícháte jablka s hruškama, jsou jinak konstruované. Pokud by vás to zajímalo, tak nejlehší lišty vyrábí japonská Tsumura, což je zase jiná konstrukce odlehčení.

                     
host - 140.103 (?), 6.12.2015 12:39

Husqvarna 560 XP® je určena pro zkušené uživatele.

Husqvarna 562 XP® je určena pro profesionální těžaře.

Potřeba si umět vybrat správně pilu a pak se na vás nebudou dívat jak na exekutora. Jiná zátěž si žádá jinou konstrukci.

Jinak k zadavateli vlákna, servis je dost podstatný, ale ne všespásný, já například s pilou nemusel za 4 roky ani jednou do servisu. Pokud máte plánovanou zátěž 30 kubíků ročně, je velmi pravděpodobné, že vám pila vydrží spousty let bez závady. Nákupem Stihlky kor když máte blízko jak říkáte lepší servis tuplem. Volbu MS 391 bych vám ale rozhodně vymlouval, nemyslím, že by to byl dobrý kup. V profi 60ccm je Husqvarna u mne v čele, ale to zde bylo probíráno 1000x přečtěte si starší vlákna.

                     
host - 233.88 (?), 6.12.2015 14:47

Mohl by jste jěště přesněji napsat, proč ne tu MS 391 v čem jsou negatíva oproti MS 362, myslíte zastaralejší konstrukce, kapku vyšší váha a pod.?

                     
host - 38.68 (?), 6.12.2015 17:04

Toho človeka nad nami neriešteTen podľa toho čo tu prezentuje je len taký odborník na baterky.Má len naučené klišé.Vedomosti a skúsenosti si mení za pojmy a dojmy.

 Ináč ako 391 tak aj 362 sa jedná technicky o rovnaké stroje ináč konštrukčne zvládnuté.U 362 sa jedná o horčíkové bloky motora z dôrazom na hmotnosť a výkon a naproti tomu 391 sa jedná o plastový blok z osadenou horčíkovou myskou kľukovej skrine.z dôrazom na jednoduchosť a spoľahlivosť.

Obe tieto stroje majú dekompresor v základnej výbave.A nejaké znečistenie od neho je nezmysel.A oba stroje majú aj elastostart na ľahšie štartovanie.

 Ináč nezatracoval by som ani 555 alebo 560,562 od husqvarny.Ona sa za 3roky čo je na trhu dostala z kvalitatívneho suterénu dostala na slušný priemer.Len elekronický karburátor je ozaj nevhodný na použitie 2-3x do roka.

                     
host - 233.88 (?), 6.12.2015 17:33

Děkuji za srozumitelné vysvětlení konstrukčních rozdílů u obou typů. Takže ta 362 je celokovová. To je pro mé rozhodování důležité, cenově je jen asi o 1 000 kč dražší, než-li ms 391 v nabídce slev r. 2015.

Husqvarna je jistě skvělá značka, ale ten servis poblíž mne už není to co byl dříve. Takže se začínám rozhodovat pro ms 362 bez elektroniky, snad to bude dobrá volba.

                     
host - 140.103 (?), 7.12.2015 20:26

No ještě, že tu máme odborníka, který není na baterky. Dekompresor funguje tak, že otevře vzduchovou propust mezi okolím a kompresním prostorem válce při startu, díky tomu se sníží komprese a snadněji se startuje, ale také díky tomu uniká i palivová směs která se pak v okolí speče, pokud se nečistí válec v okolí dekompresoru, časem se může stát, že dekompresor nedovře. Takže to co nám tady povídá pan odborník bych bral s rezervou. Další věc by nám odborník mohl vysvětlit je ta, proč elektronický karburátor není vhodný pro použití 3x do roka, to by mě tuze zajímalo??? On totiž není elektronický karburátor jako elektronický karburátor, když použiji odborníkovu hantýrku, tak Stihl je s elektronikou v suterénu, zatímco Husqvarna na půdě.

                     
host - 33.249 (?), 8.12.2015 11:28

Verím že máte s tým dekompresorom pravdu.Pri denno denom používaní je potrebné okolie dekompresoru skontrolovať aspoň raz ročne.To znamená že pri použití tak 3x do roka je to potrebné skontrolovať tak za 60 rokov. Čiže aby ste mali srdiečko na mieste bolo by potrebné aby dotyčný pamätal na uvedenú skutočnosť vo svojej poslednej vôli aby jeho potomkovia na to náhodou nezabudli.

  No a stou super extra špecial elektonikou osadenou v Hq.Ono 560 - ky   sa crcali medzi iným aj preto že blbla elektronika od nejakej garážovej firmy v poľsku.Zaujímalo by ma či naozaj veríte tomu že vrchol svetovej elektroniky je v poľskej garáži.

 No a len tak na okraj.Pozrel som si príspevky ktoré ste sem písali v minulosti. Majú asi takú hodnotu ako reklamné prospekty od Husqvarny alebo nejakého čínsko japonského konzorcia. No a nebudem sa s vami ijak zapletať lebo ľudia vášho typu sú nezničiteľný.

                     
host - 140.103 (?), 8.12.2015 16:59

O pár řádků výše píšete: "A nejaké znečistenie od neho je nezmysel."

To jsem vysvětlil, že není pravda.

Poté jsem vám vysvětlil, že elektronika na Husqvarně je technologicky a vývojově mnohem inteligentnější, na to gesto mi opáčíte, že je dělaná kdesi v polsku v garáži to už skoro nemá smysl komentovat laugh ale budiž nechám to bez odezvy, jen musím doplnit, že s elektronikou na Husqvarnách problémy nikdy nebyly, problém se vždy 99% závad týkal HW stránky tzn. netěsností karterů a protíkání oleje pod výfukem, na to Husqvarna reagovala a vyšla se silnějším těsněním mezi kartery a následně přidala jeden šroub, který tomuto zabraňoval, těsnění pod karburátorem, praskání zadní pružiny atd. všechny tyto dětské nemoci ale byly postupem času napravovány, žádný problém se ale netýkal elektroniky. 

Poslední věc a prosil bych odpověď na otázku, proč je elektronicky řízený karburátor nevhodný na použití 3x do roka. Odpověď pro odborníka vašeho kalibru by neměla být problém. Zaplétat se nemusíte, stačí mi jedna odpověď.

                     
host - 33.249 (?), 8.12.2015 20:22

Na občasné použitie je elektronický karburátor nevhodný hlavne z jedného dôvodu.Elektronická časť karbutátora obsahuje jemný ventilček ktorý reguluje prívod paliva do spaľovacieho priestoru v závislosti od aktuálneho režimu motora.Táto časť neznesie usadeniny po dlhodobom skladovaní.Ono toto je aj dôvod prečo sa do teraz nikto tento systém nedovolil dať do žiadneho hobby alebo farmárskeho stroja.

  Myslím že elektronický systém na 560-ke nepozostáva len z karburátora.Pamätm sa na to ako sa laborovalo zo vduchovou medzerou na module zapaľovania   0,5mm bolo veľa lepšie je 0,3 potom 0,2mm, prepaľovanie sofwaru karburátora za najnovší ktorý je "už v poradku" a potom novší a ešte novší a všetky boli "už v poriadku!

  V súčasnosti je 560 -jeden slušný stroj.Mám na ňu nejaké výhrady ale nejedná sa o nič podstatné.Avšak od zašiatku počôvam o tom aký je to najdokonalejší stroj na svete.Predajcovia ju nechceli predávať.Báli sa ju objednávať lebo zákazníci im v tom najlepšom prípade šomrali. 

  Neviem či si uvedomujete že na to aby sa ten najdokonalejší stroj dal používať musela ju Husqvarna 2x kompletne prekopať.

Po týchto všetkých peripetiách sa dá považovať za ôspech že niekto nezainteresovaný tento stroj nszve slušný.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika