Husqvarna 555, 562 XP



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.70 (?)
14.9.2011 11:31
Ne nadarmo toto předčištění na první pile J 2036 nazvali Turbo. U lopatek ventilátoru - po vnějším obvodu už je přetlak, stejně tak v celém prostoru kolem, žebra válce, přepážky, kryty, brání vzduchu volně proudit a ventilátor tento prostor mírně přetlakuje. Já jsem si to jednoduše vyzkoušel prachem po demontáži krytu filtru u 365.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.18 (?), 13.9.2011 20:09
Přesně tak, je to o názoru, k čemu se vyjádřila 'Hq' mě nezajímá, mají svých starostí dost, ať se vyjadřuje někdo k jejich výrobkům. Ostatní je ryze Váš názor na naše podmínky, které nikdy zřejmě nebudou kopírovat jiné země, kde nikdo nenalinkoval, s čím se bude v lese řezat a co se bude prodávat za bony. S tím nemám problém a i tak je situace daleko lepší, než to bylo dříve. Já něco píšu o kupování 20 let staré pily? Já jsem napsal, že po šmejdu je snaha si koupit kvalitu u které je vyzkoušeno, nebo srovnatelný konstrukční předpoklad, že vydrží podobně desítky let. Mmch air injection také potřebuje údržbu zaneseného/zalepeného vedení(mohu doložit a jak se k tomu vedení vzduchu obsluha dostane?...:-) vzduchu a není to jediné řešení předčištění, místo přetlaku to jde odsáváním jemného prachu podtlakem se samočištěním 2 komory, kde je karburátor:-).
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 132.100 (?), 14.9.2011 10:29

Zdravím, air injection není o přetlaku ale o nasávání vzduchu laicky řečeno " v závětří ventilátoru" a to je právě ta obrovská účinnost, kde pevné částice ventilátor uvede do pohybu a za překážkou nasává vzduch do sání motoru. Zde již mají pevné částice určitou rychlost a jejich setrvačný pohyb už nasávaný vzduch nemá intenzitu změnit. Nasávaným vzduchem se mají šanci dostat k filtru jen nejjemější částečky a to jen při volnoběhu motoru, pří pracovních otáčkách motoru už přichází k filtru skoro 100% čistota vzduchu. Standa.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.70 (?), 14.9.2011 11:31
Ne nadarmo toto předčištění na první pile J 2036 nazvali Turbo. U lopatek ventilátoru - po vnějším obvodu už je přetlak, stejně tak v celém prostoru kolem, žebra válce, přepážky, kryty, brání vzduchu volně proudit a ventilátor tento prostor mírně přetlakuje. Já jsem si to jednoduše vyzkoušel prachem po demontáži krytu filtru u 365.
                     
host - 4.243 (?), 14.9.2011 13:49

To jste mě J.S. tímto vaším textem zklamal. Nebo jsem ho špatně pochopil. To jejich označení TURBO jsem bral jako reklamní tryk pro blbce, co neví co a jak přeplňování motorů turbem funguje. A Vy to zde uvedete jako že ne nadarmo se tomu říká turbo. Co píšete o vzniku mírného přetlaku a díky čemu v tom máte asi pravdu, ale turbo? To už stačí dodělat intercooler a je to komplet. A to nemluvím o tom, že turbo pracuje s již vyčištěným vzduchem.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 14.9.2011 15:00

Tak to jste to nepochopil. V cca roce 1991/2 jsem se poprvé setkal s první motorovou pilou, která měla odstředivé čištění vzduchu, tehdy to na Jonseredu pojmenovali - *Turbo. Pro představu, tehdy to bylo u motorových pil dost jednotvárné a pily se nelišily tak, jako nyní. Proto to bylo samozřejmě reklamně ošetřené, ale ne jako trik pro blbce, ale jako vysvětlení pro ty, kteří tomu nerozuměli - to není to stejné, neboť blbec není ten, který se zajímá o jiné věci. Princip jsem viděl na videu a také mě to jeden dlouholetý prodejce Jonseredu popisoval, dodnes vidím to jasně modré kolínko vedení vzduchu. Tím se dostávám k vysvětlení výrazu Turbo, jednak to byla velká novinka, jednak vzniká přetlak, který zřejmě autory názvu inspiroval k výrazu Turbo. Zřejmě se mezi ty Vámi uvedené neřadíte, i když se snažíte posuzovat kdo jím je a kdo není. Tak se zamyslete nad svým srovnáním s technologií *intercooler, což je zařízení na zvýšení výkonu stlačeným vzduchem, instalovaném na automobilech a motorovou pilou. V tomto nezbývá než konstatovat, že jste mě zklamal Vy, že vůbec takto uvažujete a někoho označujete blbcem. Jak byste přeložil *AIR INJECTION u Husqvarny? Já  vstřikování vzduchu, takže asi tak. 

---

* při neznalosti hned nevhodně nehodnoťte, ale nejprve získejte informace

                     
host - 4.243 (?), 14.9.2011 16:06

Intercoler jsem s ničím nesrovnával, jen jsem napsal že tam ještě chybí.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.209 (?), 14.9.2011 16:44
Ano, uznávám, že jste po x letech objevil Ameriku v názvu Turbo u pil. Kdo tomu rozumí, ví o čem to je.
                     
host - 1.46 (?), 14.9.2011 18:31

Dneska jsem si ji koupil tak zejtra neco napisu.

                     
host - 3.244 (?), 29.12.2011 18:52

intercooler neni zarizeni na zvyseni vykonu ale pouze chladic stlaceneho vzduchu, ktery pomaha ten vykon zvysit prave ochlazenim vzduchu

                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 14.9.2011 14:45

Zdravím, nikdy jsem netvrdil, že zde není mírný přetlak ale ten nemá s funkcí čištění vzduchu žádnou souvislost, snad jen tu, že mírně přetlakovává prostor před filtrem a okolí karburátoru a tím vylučuje nasátí nečistot jinými netěsnostmi do prostoru filtru (okolo bovdenu, seřizovacími otvory, okolo páčky sytiče).  Standa.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika