Husqvarna 340
|
|
|
|
host - 165.142 (?) 20.1.2014 16:21
Dakujem za cenne rady.
Pricina vzniku podtlaku v nadrzi nebola v odvzus. ventile ale za ventilom smerom do nadrze - upchata / zalepena dierka. Kedze som narezal cca 8m3 dreva na takto pokazazenej pile znicil som aj membranu vid. obrazok hore.
Po vymene membrany a vycisteni kanala za odvzdus. ventilom pila ide ako nova bez vad.
Az pri oprave som si uvedomil ze cena opravy mohla byt 0eur. stacilo precistit kanal za odvzduznovacim ventilom - zalepeny resp. upchatý.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 56.206 (?), 20.1.2014 14:36
Problém byl v podtlaku v palivové nádržce - tedy docházelo k odčerpávání paliva z ní a zamezení přísunu vzduchu, který by vyrovnával vzniklý úbytek paliva (to dokazuje i odstranění problému povolením uzávěru nádržky). V takovém případě je nejpravděpodobnější příčina závady nefunkční ventilační trasa nádržky - nikoliv skříplé palivové vedení z ní, vadná gufera na klice nebo netěsnost skříně, to asi myslel pan Standa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 33.220 (?), 20.1.2014 12:33
Nový není ucpaný, aby nepustil vzduch. Na inj střikačku nasaďte hadičku co je z nádrže do karburátoru a opakovaně musíte nasát plnou bez podtlaku.
|
|
|
|
|
|
|
host - 56.206 (?), 20.1.2014 14:42
Nerad bych mystifikoval, ale není přivzdušňovací ventil jednocestný? Tedy propouští pouze vzduch směrem do nádržky při vzniklém podtlaku, při přetlaku naopak uzavírá a výpary ven z nádržky nepouští? Pak by záleželo na tom, z které strany ho profukujete. A rada na zkoušku s nasátím stříkačkou Vám napoví - pokud několikrát nasajete a v nádrži podtlak nevznikne, je ventil OK. Pokud vznikne, bude někde pořád zrada, která nedovolí přístup vzduchu do nádržky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.142 (?), 20.1.2014 16:21
Dakujem za cenne rady.
Pricina vzniku podtlaku v nadrzi nebola v odvzus. ventile ale za ventilom smerom do nadrze - upchata / zalepena dierka. Kedze som narezal cca 8m3 dreva na takto pokazazenej pile znicil som aj membranu vid. obrazok hore.
Po vymene membrany a vycisteni kanala za odvzdus. ventilom pila ide ako nova bez vad.
Az pri oprave som si uvedomil ze cena opravy mohla byt 0eur. stacilo precistit kanal za odvzduznovacim ventilom - zalepeny resp. upchatý.
|
|
|
|
|
|
|
host - 53.250 (?), 20.1.2014 16:33
Ještě může začít dělat problémy palivový filtr v nádrži a sítko v karburátoru, filtr vyměnit a sítko opatrně vyčistit, aby bylo bez úsad a gelu. Podle intenzity provozu a opatrnosti při dolévání nádržky. Pozor na delší odstavení pily, použijte stabilizátor B&S a spotřebujte nádrž.
|
|
|
|
|
|
|
host - 38.186 (?), 20.1.2014 17:38
Mohu poprosit jak mam spravne postupovat pri odstaveni pily.Děkuji za radu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 53.250 (?), 20.1.2014 17:52
Na delší dobu tj na déle než 3 měsíce spotřebujte zbývající směs a poslední nádrž ošetřete stabilizátorem paliva. Krátce nastartujte motor a buď spotřebujte, nebo nechte tak. Zabráníte úsadám z biosložky paliva, zhoršení kvality směsi a zbytečným následným komplikacím a výdajům.
|
|
|
|
|
|
|
host - 56.206 (?), 20.1.2014 18:31
Tak to jsem zvědav, co se dozvíte - když jsem psal, že vyjíždím pilu do "chcípnutí", byl jsem pokárán, že se mi slepí membrány, ztvrdne vedení a hadičky, pilu nenahodím atd. Když ponechám v karburátoru palivo, vyloučí se z něj biosložka, usadí pryskyřice, přicpou kanálky - to byly hrozby druhého tábora. Takže fakt nevím - nechávat v pile směs se stabilizátorem? Nebo jak je to, krucipísek, tedy správně?
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.208 (?), 20.1.2014 18:52
Pily z výroby jsou zkoušené na palivo, po kterém mohou zůstat suché. Protože je biosložka, v našich benzínech, po delší době gelová usazenina, doporučuji stabilizátor, který zabrání vzniku gelu. Směs se stabilizátorem je prevence, proti problémům s ucpaným karburátotem tak, že si s tím ani ultrazvuk neporadí.Důležité je, aby stabilizátor byl v karburátoru. Potom můžete pily vyjet a odstavit, toto ošetření stačí proti tvorbě gelu a úsad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|