Husqvarna 240e nový model
|
|
|
|
host - 115.106 (?) 19.7.2013 3:07
Důvod je ten, že klasický benzín vodnatí, tzn. že se odděluje voda. Líh tomuto vodnatění zabrání tím, že na sebe tuto vodu naváže a ta se neodděluje. Váš stabilizátor bude na lihu určitě založen, co jsem čuchal k tomu stabilizátoru co píšete, smrdí po lihu. Rozklad oleje v benzínu stabilizátorem neprodloužíte, jen zabráníte rozkladu benzínu jako takového. Naproti tomu Aspen je dělán na bázi paliva E85 tzn. vyráběn z plynu a je tak naprosto čistý + je v něm plněsyntetický olej a díky tomu nevodnatí, neleptá plasty a můžete ho nechávat v pile bez hrozby rozleptání hadiček, usazování v karburátoru apod. neduhů klasického benzínu jak dlouho chcete. Je to o počtech 5l aspenu stojí nějakých 600Kč, ale kdo řeže sporadicky, koupí kanistr např. na rok a nemusí se už o nic starat, jezdit na pumpu, kupovat olej, míchat, hlídat čerstvost, kupovat nějaké stabilizátory a podobné hlouposti. Jen pro názornost litr oleje 240Kč, 5l benzínu 200Kč, cesta na benzínku cca 12x ročně další finanční náklady, stabilizátor 180Kč suma sumárum, zaplatím zhruba nastejno.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.106 (?), 15.7.2013 23:05
Stabilizátor je škoda peněz, stejnou funkci za méně peněz udělá obyčejný líh. Další věc je, že stabilizátor nemá žádný vliv na rozklad oleje potažmo směsi oleje a benzínu, takže pokud máte starou směs, stabilizátor nezabrání zadření. Pokud chci kvalitu a jistotu, volil bych Aspen, je to drahý, ale pro občasného uživatele v konečném důsledku cenově srovnatelné, mnohem pohotovější a pohodlnější. Vyzkoušel jsem to a leju to už do všech pil, nemusím nic hlídat, nic míchat a nic vylévat, po 3 měsících nebo půl roce čapnu pilu, nabejknu a řežu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.31 (?), 16.7.2013 19:22
Důvod?? konkrétně... sice to sem nepatří, ale jednak se to v praxi osvědčilo a druhak to často doporučují i výrobci.
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.106 (?), 19.7.2013 3:07
Důvod je ten, že klasický benzín vodnatí, tzn. že se odděluje voda. Líh tomuto vodnatění zabrání tím, že na sebe tuto vodu naváže a ta se neodděluje. Váš stabilizátor bude na lihu určitě založen, co jsem čuchal k tomu stabilizátoru co píšete, smrdí po lihu. Rozklad oleje v benzínu stabilizátorem neprodloužíte, jen zabráníte rozkladu benzínu jako takového. Naproti tomu Aspen je dělán na bázi paliva E85 tzn. vyráběn z plynu a je tak naprosto čistý + je v něm plněsyntetický olej a díky tomu nevodnatí, neleptá plasty a můžete ho nechávat v pile bez hrozby rozleptání hadiček, usazování v karburátoru apod. neduhů klasického benzínu jak dlouho chcete. Je to o počtech 5l aspenu stojí nějakých 600Kč, ale kdo řeže sporadicky, koupí kanistr např. na rok a nemusí se už o nic starat, jezdit na pumpu, kupovat olej, míchat, hlídat čerstvost, kupovat nějaké stabilizátory a podobné hlouposti. Jen pro názornost litr oleje 240Kč, 5l benzínu 200Kč, cesta na benzínku cca 12x ročně další finanční náklady, stabilizátor 180Kč suma sumárum, zaplatím zhruba nastejno.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|