Důvod je ten, že klasický benzín vodnatí, tzn. že se odděluje voda. Líh tomuto vodnatění zabrání tím, že na sebe tuto vodu naváže a ta se neodděluje. Váš stabilizátor bude na lihu určitě založen, co jsem čuchal k tomu stabilizátoru co píšete, smrdí po lihu. Rozklad oleje v benzínu stabilizátorem neprodloužíte, jen zabráníte rozkladu benzínu jako takového. Naproti tomu Aspen je dělán na bázi paliva E85 tzn. vyráběn z plynu a je tak naprosto čistý + je v něm plněsyntetický olej a díky tomu nevodnatí, neleptá plasty a můžete ho nechávat v pile bez hrozby rozleptání hadiček, usazování v karburátoru apod. neduhů klasického benzínu jak dlouho chcete. Je to o počtech 5l aspenu stojí nějakých 600Kč, ale kdo řeže sporadicky, koupí kanistr např. na rok a nemusí se už o nic starat, jezdit na pumpu, kupovat olej, míchat, hlídat čerstvost, kupovat nějaké stabilizátory a podobné hlouposti. Jen pro názornost litr oleje 240Kč, 5l benzínu 200Kč, cesta na benzínku cca 12x ročně další finanční náklady, stabilizátor 180Kč suma sumárum, zaplatím zhruba nastejno.