Husqvarna 240e nový model
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?) 13.12.2008 21:02
Tak opravdu jsem z toho vedle. To jste toho tedy už asi hodně viděl. Vy rádi používáte slovo hlúpe, tak bych jej v této souvislosti také jednou použil. Jinak bych Vám doporučil oprostit se od toho, co Vás živí a při hodnocení být trochu objektivní. Ta bandaska je uzavřená, ale motor ne. Pokud jste to nepochopil, tak si pusťte tu animaci alespoň 5x po sobě. Poznáte, že vyplachovací vzduch jde do kanálů a potom nad píst a ven, směs do klikové skříně, potom kanály nad píst, jak je to běžné u dvoutaktu. Potom to není o stejném plnění stejného prostoru, ale odděleném plnění a vyplachování prostoru klikové skříně a kanálů. Vyplachovací kanály jsou naplněny směsí až při pohybu pístu dolů(jakmile je píst otevře tak vyplachovací vzduch proudí před směsí, která proudí z klikové skříně), potom je vyplachovací vzduch objem vzduchu navíc, který se do kanálů vejde, ale musí tam být klapky, aby plnění probíhalo časovaně a nenarušilo běh motoru. Z animace je jasně patrné, že část vzduchu určeného k vyplachování jen projde kanály a výfukem se dostává se splodinami ven. Vůbec se neúčastní spalování, jen odříznuté malé zbytky. Toto je to ředění spalin, ke kterému dochází.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 13.12.2008 13:26
Ano, ale tím došlo ke snížení ztrát vyplachováním, oddělením čistým vzduchem, ale ten čistý vzduch se smíchá se splodinami ze spalování, takže, asi tak. Účastní se čistý vzduch expanze - ne. Protože pomáhá snížit ztráty výměnou směsi. Ale je tam a musí z motoru ven a vyletí společně se splodinami, tím se s nimi smíchá. Proč má oddělený kanál, protože jinak by motor nejel, jak by se směs ochudila. Takže já to chápu tak, jak jsem to popsal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 13.12.2008 14:51
Jj HH, přiznám se do kanálů ve válci jsem nekouk, takže nevím a šťourat se v Mediacatu, mne taky nenapadlo. Dobrá, ale to jen dokazuje mou teorii. Ten + vzduch je v přepoušťáku a pak ho zbalí kočka směs a žene jak chlapa k oltáři. Klapky jsou tam vlastně aby směs nelítala kde se jí zachce a necpala se do vzduch kanálů, jj. No Jiří, ředí a vytlačují, je to takový kombinovaný teoreticko-praktický účinek. Možná ten malilinkatý ventilátorek kdyby, NE? No tak teda Ne. Když jinak nedáte. Ale u více kanálu tam jee, určitě, vždyť se píše, že směs víří, tak tam je a ne že ne. Ten čistý vzduch se expanze taky malinko účastní, je sice trošku umazaný od splodin, ale malinko ho tam zůstane a pak je tam ten zapráskaný od benzínu a v něm zase malounko toho čistého, jak ho hnal před sebou a on nestačil utíkat. Musí se to pořádně sladit aby tam nebylo moc toho umazaného od spalin a moc toho čistého a ještě víc toho zapráskaného od benzínu. Bylo by to chudé a na ... teda zadření.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 13.12.2008 15:48
Vyplachovaný vzduch se musí zašpinit - tzv. vypláchnout kanály, určitě zase dojde k nějakým ztrátám, i přimísení někam kam nepatří, ale v množství, které nevadí, je to nějaké řešení, ale není 100% dokonalé. Pokud je to tak malé množství (to nemám možnost přesně zjistit) předvyplachovaného vzduchu, tak je to celé o tom, co jsem uvedl na začátku, rozhodující pro snížení emisí a spotřeby je u těchto pil 4 kanálový válec.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 13.12.2008 16:38
Říkal jsem kazajku a ne prášky! Skotské dnes nebudou, teče jen teplá!
Ano Jiří, ale jestli budeme takhle pokračovat, tak těma kanálama budeme chodit my a ne směs a předvýplachový, tedy ne před, ale po, nebo vlastně výplachový? A to je jedno, hlavně, že nějaký luft! Čistý, špinavý, co na tom záleží, hlavně když to řeže, že?
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 122.209 (?), 13.12.2008 20:00
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor: Arbeitsweise_Zweitakt.gif
Máš uplne pravdu, ale niekedy ma štve ak niekto tvrdí elementárnu hlúposť a ešte ma presvedčuje že má pravdu.
Ten obrázok je asi najlepšie zobrazený dvojtakt aký som kedy videl.Je na ňom jasný aj princíp a aj to čo sa deje z o zmesou a spalinami následne po pracovnom takte.Toto z väčšej časti rieši predvýplach.
AK do 20l bandasky nalejeme 1 hadicou 20l vody tak potom dvomi hadicami tam vojde tam iste vojde aspoň 30l.
Jani
|
|
|
|
|
|
|
host - 122.209 (?), 13.12.2008 20:04
Ospravedlňujem sa za slovosled.Niekde sa vlúdila chybyčka.
Jani
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 13.12.2008 21:02
Tak opravdu jsem z toho vedle. To jste toho tedy už asi hodně viděl. Vy rádi používáte slovo hlúpe, tak bych jej v této souvislosti také jednou použil. Jinak bych Vám doporučil oprostit se od toho, co Vás živí a při hodnocení být trochu objektivní. Ta bandaska je uzavřená, ale motor ne. Pokud jste to nepochopil, tak si pusťte tu animaci alespoň 5x po sobě. Poznáte, že vyplachovací vzduch jde do kanálů a potom nad píst a ven, směs do klikové skříně, potom kanály nad píst, jak je to běžné u dvoutaktu. Potom to není o stejném plnění stejného prostoru, ale odděleném plnění a vyplachování prostoru klikové skříně a kanálů. Vyplachovací kanály jsou naplněny směsí až při pohybu pístu dolů(jakmile je píst otevře tak vyplachovací vzduch proudí před směsí, která proudí z klikové skříně), potom je vyplachovací vzduch objem vzduchu navíc, který se do kanálů vejde, ale musí tam být klapky, aby plnění probíhalo časovaně a nenarušilo běh motoru. Z animace je jasně patrné, že část vzduchu určeného k vyplachování jen projde kanály a výfukem se dostává se splodinami ven. Vůbec se neúčastní spalování, jen odříznuté malé zbytky. Toto je to ředění spalin, ke kterému dochází.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|