Pracovní část je pouze expanze - výbuch, tato energie se částečně převede do setrvačnosti motoru, a tak umožní průběh dalších fází chodu motoru, které jsou energeticky ztrátové.
Nikdo si neplete předčištění, jako jeden stupeň filtrace s filtrací před karburátorem, kde je umístěn jemný filtr. Předfiltrace prodlužuje dobu, než musí být čistěn hlavní filtr. Na 610 je nylonový filtr, který má jiné intervaly čištění, než filtry jemnější polyesterové, které ale propustí méně prachových částic. Také se proto čistí obtížněji, než nylonový filtr.
Pořád srovnáváme CS 610 s evropou, jak je v úvodním dotazu tématu. Pro Vás je tedy hlavní předností G-force a cena.
Při podobné ceně je podle mého názoru předností vyšší výkon a předpokládám, že i vyšší kroutící moment 6100 při nepatrně nižší hmotnosti a při podobné spotřebě, zejména při použití delší 3/8 lišty. Z dlouhodobého hlediska je výhodnější servisní zajištění ze sousední země, což mám ověřeno na starších pilách, kde je servis obtížnější, než na pilách v záruce.
S tím skladníkem u 560 jste mě dostal, s tím byste vyhrál soutěž o nejlepší vtip. Pokud máte trošku představu o výrobě a prodeji, tak toto nemůžete napsat. Skladník si nemůže objednávat díly od koho chce a jaké chce. Na takové úrovni jsou zajištěny kontrakty a i když to bude nějaký vrchní skladník - manažér, tak prostě nemůže jen tak vybrat jiného - neověřeného dodavatele neověřených dílů. Taková výroba má ekonomický záměr -zisk a ten je snaha udržet co nejvyšší. Ovšem má i svoje omezení v kvalitě, jménu značky, době provozu v profi a o tom rozhodují zkoušky a technické možnosti dané konstrukce, které jsou dlouhodobé a musí do sebe zapadat technika a zátěž. Když by v tom řetězci jedinec udělal takový zásah, tak by asi nebyl normální, neboť by si musel uvědomit to obrovské riziko, dále se nejedná o jednotlivce, který nemá kontrolu, neboť to je obrovský objem dílů a toto museli vědět vrcholní mamažéři, pokud došlo k úmyslnému poddimenzování ve výrobě. Skladník jen poslechl, co mu nařídili.