Echo 610



host - 136.63 (?)
15.1.2014 8:32

Zdravím 140.103, nechtěl by jste Vaše tvrzení trochu poopravit? "u spalovacího motoru určuje výkon pouze zážeh (výbuch) zbylých 360° je ztrátových". Standa.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
               
host - 36.26 (?), 13.1.2014 22:13
610 má dobrou spotřebu/, ale při vyšší hmotnosti má /nižší výkon. Ceny jsou srovnatelné. A 6100 už jedou v profi delší dobu s výbornými názory obsluh.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 136.63 (?), 15.1.2014 8:32

Zdravím 140.103, nechtěl by jste Vaše tvrzení trochu poopravit? "u spalovacího motoru určuje výkon pouze zážeh (výbuch) zbylých 360° je ztrátových". Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 140.103 (?), 15.1.2014 16:32

Je to dvoudobý motor = výbuch+výfuk = cca čtvrt úvratě ziskových, opravě se nebráním.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 56.206 (?), 15.1.2014 18:12

To je dobře, že se nebráníte, protože ani teď asi pana Standu nepotěšíte: pracovní zdvih motoru je vždycky ten, při kterém probíhá expanze (ten Váš "výbuch") a rozpínající se plyny tlačí píst do dolní úvratě. U dvoudobých motorů se tak děje každou 360° otáčku kliky, u čtyřtaktů je potřeba otáček dvou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 15.1.2014 18:16

Pracovní část je pouze expanze -  výbuch, tato energie se částečně převede do setrvačnosti motoru, a tak umožní průběh dalších fází chodu motoru, které jsou energeticky ztrátové.

Nikdo si neplete předčištění, jako jeden stupeň filtrace s filtrací před karburátorem, kde je umístěn jemný filtr. Předfiltrace prodlužuje dobu, než musí být čistěn hlavní filtr. Na 610 je nylonový filtr, který má jiné intervaly čištění, než filtry jemnější polyesterové, které ale propustí méně prachových částic. Také se proto čistí obtížněji, než nylonový filtr.  

Pořád srovnáváme CS 610 s evropou, jak je v úvodním dotazu tématu. Pro Vás je tedy hlavní předností G-force a cena.  

Při podobné ceně je podle mého názoru předností vyšší výkon a předpokládám, že i vyšší kroutící moment 6100 při nepatrně nižší hmotnosti a při podobné spotřebě, zejména při použití delší 3/8 lišty. Z dlouhodobého hlediska je výhodnější servisní zajištění ze sousední země, což mám ověřeno na starších pilách, kde je servis obtížnější, než na pilách v záruce.      

S tím skladníkem u 560 jste mě dostal, s tím byste vyhrál soutěž o nejlepší vtip. Pokud máte trošku představu o výrobě a prodeji, tak toto nemůžete napsat. Skladník si nemůže objednávat díly od koho chce a jaké chce. Na takové úrovni jsou zajištěny kontrakty a i když to bude nějaký vrchní skladník - manažér, tak prostě nemůže jen tak vybrat jiného - neověřeného dodavatele neověřených dílů. Taková výroba má ekonomický záměr -zisk a ten je snaha udržet co nejvyšší. Ovšem má i svoje omezení v kvalitě, jménu značky, době provozu v profi a o tom rozhodují zkoušky a technické možnosti dané konstrukce, které jsou dlouhodobé a musí do sebe zapadat technika a zátěž. Když by v tom řetězci jedinec udělal takový zásah, tak by asi nebyl normální, neboť by si musel uvědomit to obrovské riziko, dále se nejedná o jednotlivce, který nemá kontrolu, neboť to je obrovský objem dílů a toto museli vědět vrcholní mamažéři, pokud došlo k úmyslnému poddimenzování ve výrobě. Skladník jen poslechl, co mu nařídili.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 224.6 (?), 15.1.2014 18:32

V motoru nesmí dojít k výbuchu, ale k bezdetonačnímu spálení směsi tak, aby plynule expandovala v pracovním zdvihu a předala tak maximum energie přes píst, ojnici na kliku. Při detonačním spálení vznikne tlaková vlna, která způsobí namáhání součástí, ale není převedana její energie na kliku. Jedná se o t.zv. "klepání" motoru. Odolnost paliva proti detonačnímu hoření je vyjádřena oktanovým číslem. Tolik k funkci dvoudobého spalovacího motoru.

FO

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 15.1.2014 18:38
Dříve uváděno výbuch - expanze je to stejné.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.73 (?), 14.2.2015 8:34
Echo 610 ake ma delenie 325. Alebo 3/8 dik za radu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 140.103 (?), 14.2.2015 13:01

Stardardně by měla být osazená stejně jako Echo 620 3/8, díky výměnému prstýnku řetězky je ale přeměna otázkou stokoruny a minuty práce. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 140.103 (?), 22.2.2015 14:12

.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Svislá odpadní roura 75mm27.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm25.6.2024
Srovnávačka MS 30025.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm21.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm19.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika