Dolmar PS420c opakovaná závada nestartuje
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 228.168 (?), 27.6.2013 20:24, zobrazeno: 50233x
Dobrý den
Vím že jsou zde na foru odborníci přes dolmarky tak bych potřeboval radu. Moje dolmarka šlapala 2 roky bez problémů pak jsem jí půjčil a byla do ní nalita nějaká divná směs benzínu s olejem a přestala startovat odvezl jsem jí tedy do servisu dolmar a tam nad tím špekulovali dost dlouho až to nakonec poslali do Brna do Makity kde se vyměnil karburátor já byl rázem o 3 tisícovky lehší ale pila fungovala ale jen jedno řezání asi 4 prken na stavbě, dneska jsem potřeboval něco říznout a pila zase nestatrtuje nevíte co by to mohlo být za problém, když vyndám svíčku tak je mokrá od benzínu ale jiskru hazí už jsem z toho zoufalej prosím o radu
|
|
|
|
|
|
|
host - 219.236 (?), 27.6.2013 20:55
Mokrá svíce? Vysušit a zkusit znova, za předpokladu správné směsi nového paliva a vyměněného filtru paliva pokud je, případně zkusit jinou svíčku. Není nad diagnostiku v servisu a ne na internetu!!!
|
|
|
|
|
|
|
PavelO - Bronzový Zahrádkář (59) - 125.152 (?), 27.6.2013 21:15
Ahoj mám taky Dolmarku úplně stejnou jako ty, sice jen asi půl roku ale podobně jsem nemohl taky nastartovat studenou pilu. Svíčka byla taky mokrá, tak jsem ji vysušil a startoval bez sytiče a už to bylo OK.
Takže startuješ se sytičem? Jestli ano tak to zkus bez něj, ale pozor na suchou svíčku. Sice si myslím že to tím nebude, ale za pokus to stojí. U mne musím se sytičem a studeným motorem opatrně, jinak se přechlastá a nestartuje.
|
|
|
|
|
|
|
host - 107.237 (?), 29.6.2013 11:10
Pila se nepůjčuje a když už tak s vlastním palivem...
1. reklamace opravy
2. chtělo by to zjistit o jakou přesně směs šlo a co mohla poškodit.. Obecně přísun paliva = filtry, karburátor sítko/ trysky/, dále ve válci snížení komprese (lehké přidření). Pokud se to opakovalo - vyčistila se nádrž?
= buď opravu reklamovat, nebo najit dobrého servisáka v okolí. Může to být i jen seřízenim na hodně bohatou směs a uchlastáním při startu...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 228.168 (?), 2.7.2013 0:08
V servisu si nejdřív mysleli že jsou pryč gufera na klice takže pila byla komplet rozebraná a vyčištěná takže filtr je vyčištěnej nádrž na olej byla z opravy prázdná a na benzín tam bylo jenom tak pár kapek je možný že to v servise jenom vylili a nečištili a karburátor je novej a jak jsem psal když jsem jí zkusil poprvé tak nastartovala na poprvé jak jsem byl u ní zvyklej a po pár dnech už jsem jí znova nenanotočil opravu budu samozřejmě reklamovat a budu doufat že to bude nějakým špatným seřízením toho nového karburátoru
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 132.196 (?), 16.7.2013 12:37
Uff, tak jsem celé dočetl, nenápadně jste napsal pilu jsem půjčil Vaše blbost, promiňte mi.
|
|
|
|
|
|
|
host - 228.168 (?), 17.7.2013 7:51
to je pravda moje blbost ale to jednání po opravě už je jiná stránka tohohle příběhu
|
|
|
|
|
|
|
host - 255.44 (?), 18.7.2013 17:27
Pracoval jsem s moc pilama, ale znacku Dolmar jsem jeste v ruce nemel.Nejlepsi pila co existuje je Shindaiwa. Jenomze nekdo podplatil ekology a ti ju vytlacili z byznysu, ze spaliny neodpovidaji norme. Ted je na trhu znacka Eco. Ta nastartuje na prvni drc. Je ale dost zadusena vyfukem.Jestli si ju poridis. tak z koncovky vyfuku vyhod to maly sitecko.Ziskas tim hodne na vykonu. A smes benzinu delej s dvojnasobnym mnozstvim oleje nez doporucuji, To co doporucuji je uplne minimum, aby se pila nezadrela. A kdyz ju pretizis, tak se ti sice nezadre, ale se pridira a ztracis kompresi, vykon a hlavne prudce snizujes zivotnost. A jestlize pilu Dolmar vyrabeji talijani, tak kupovat talijanskej smejd jsou ciste vyhozene penize.
|
|
|
|
|
|
|
|