Dolmar 420 vždy po pár sekundách chcípne
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?) 28.9.2016 21:41
celkom rozumne píšete. presne, ja tie návody nečítam, rýchlo pozriem na stránky najznámejších značiek u nás záhradnej a lesnej techniky, že v príslušenstve nepredávajú stabilizátor benzínu a na diskusii čítam o tom ako odporúčajú. tak ma zaujíma teda, že ktorí, keď tí najznámejší u nás nie...
pre kľud v rodine vám aj vymenujem stroje. HQ40, tam je benzín asi dva roky, minule som s ňou pílil, nič zalepené nie je. Dolmar MS340, HQ 372XP, Stihl 026 všetko mám v nich benzín pol roka, plnú nádrž, karburátor som nikdy v živote nečistil, ani nesušil a nemám problém. lenže to sú relatívne staré stroje, tak je možné, že súčasné karburátory sú na benzín háklivejšie.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.144 (?), 28.9.2016 20:51
Tak vzorová situace strojček nejede. Prodejce přesvědčuje koupiti nový, je šance prodati nový. Servis s vážnou tváří to bude drahé a chudáčik je v rozpacích koupit opravit. Koupí jak podlehne strachu z drahé opravy, rád zaplatí za opravu víc když strojček pojede. Ako sa hovorí po vašom ruka je v rukáve tak či tak. Zapchatý karburátor donutil chudáčika jít do servisu.
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 28.9.2016 21:16
áno, ale preto vám vysvetľujem, že keď je to pod jednou strechou, keď idú peniaze do jedného vrecka, tak nie je motivácia zarábať na servise, keď sa dá na predaji. vždy je snaha udržať si zákazníka, aby ten stroj išiel bez problémov, aby sa budovala dobrá povesť značky a bla bla bla, teda keď by tam stabilizátor bol výrobcom doporučený, tak určite by bol aj predajcom predávaný, lebo na tom by zarábal... tiež si myslím (trochu zohľadňujúc aj politiku dolmar), že bude asi výhodnejšie robiť predaj ako servis, aj keď tu sa môžem mýliť, lebo napr. s autami je to opačné.
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.144 (?), 28.9.2016 21:29
Áno. Výrobce netuší, že si návody lidi nečtou. Možná letmo někteří a nechají v pile, sekačce benzín půl roku. Není třeba psát dávejte stabilizátor, když je psáno spotřebujte do skladujte tak.
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 28.9.2016 21:41
celkom rozumne píšete. presne, ja tie návody nečítam, rýchlo pozriem na stránky najznámejších značiek u nás záhradnej a lesnej techniky, že v príslušenstve nepredávajú stabilizátor benzínu a na diskusii čítam o tom ako odporúčajú. tak ma zaujíma teda, že ktorí, keď tí najznámejší u nás nie...
pre kľud v rodine vám aj vymenujem stroje. HQ40, tam je benzín asi dva roky, minule som s ňou pílil, nič zalepené nie je. Dolmar MS340, HQ 372XP, Stihl 026 všetko mám v nich benzín pol roka, plnú nádrž, karburátor som nikdy v živote nečistil, ani nesušil a nemám problém. lenže to sú relatívne staré stroje, tak je možné, že súčasné karburátory sú na benzín háklivejšie.
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.144 (?), 29.9.2016 7:59
Hej, současné karburátory jsou na starý benzín háklivější. Víc je potřeba se řídit návodem. Nevím jak u 2T, u 4T se první problémy objevily u Hondy. Mají dalo by se říct složitější karburátory. B&S se tomu celkem vyhnul a vyčištění je snadné. Současné B&S mají karburátory podobné Hondě a jsou na tom stejně, oživení je složitější a nemusí se podařit.
|
|
|
|
|
|
|
host - 76.9 (?), 29.9.2016 20:42
Zdravím, kdo měl rozebraný karburátor z malých svislých nebo i vodorovných motorů Honda, tak mi dá za pravdu, že na tom nic složitého není. Jejich vyčištění a opětné zprovoznění motoru nebývá nikdy problém. Je pravda, že BS měl karburátory jednodušší ale tyto motory měly nebo ještě mají horší reakci na prudké zásahy od regulátoru otáček. Proto i BS dnes používá karburátory se složitějším systémem směšování a to hlavně proto, že rychleji reagují na zásah regulace otáček. Píši "složitějším systémem" ale i tak je to velice jednoduchý karburátor. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.165 (?), 28.9.2016 16:31
Mňa nikdy neprestanú udivovať jednoduché myšlienky.V tomto prípade sa jedná o to že nejaká prísada eliminuje vplyv biozložky v palive na tri roky. Všetci tý hlupáci v rafinériách nechajú robiť problémy všetkým zákazníkom ktorý ich produkt kupujú.Pritom podľa mňa by rozdiel v cene by bol prakticky nulový.
No ale asi to tak bude, keď Honda to píše v jednom odstavci 7x.Aj na jutube o tom hovoria.No jednoznačne na univerzitách a vysokých školách je potrebné namiesto chémie prednášať návody Hondy a namiesto chemickej technológie pozerať najnovšie svetové trendy na jutube.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.165 (?), 28.9.2016 17:00
Žeby Soros alebo ilumináti?
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 28.9.2016 14:18
Ano, je to problém technický. Problém s benzínem vzniká v palivových cestách, tedy v karburátoru. Je nějaký podstatný rozdíl v karburátoru motoru 2T a 4T, který by vysvětloval jiný vliv mizerného benzínu? Já ho nevidím. Proto jsem se pokusil vysvětlit můj názor na tento problém. Píšu a to opakuji, je to můj názor, který jsem si vyvtořil na základě znalostí motorů a vlastní zkušenosti.
FO
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|