Dolmar 420 vždy po pár sekundách chcípne
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?) 28.9.2016 20:39
vidíte a ja si zase myslím, že servis a predaj je pod jednou strechou zastrešené jednou spoločnosťou, jedným majiteľom podnikajúcim na základe licenciie alebo nejakého oprávnenia, ktoré dáva právo zastupovať určitú značku, teda predávať jej výrobky a servisovať ich a teda mu je jedno, či zarobí na predaji alebo na servise.
ale aj vaša predstava je pekná, keď predaj a servis spolu nesúvisia, majú iných majiteľov a majiteľ servisu chodí k predajcovi a hovorí mu, aby v žiadnom prípade nepredával stabilizátor paliva, podľa možnosti ani olej do benzínu, ani pilník s tým, že sa bude tešiť z následného servisu pri oprave upchatého karburátora, lebo predajca chce predávať a servis servisovať :)
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 28.9.2016 16:31
Bunny už mě štveš. Sám víš, že to v návodu takto není. Ale také v návodu není, že by se nesměl stabilizátor používat. Jde ti o to, pokořit toho, kdo napsal, že se v návodech doporučuje používat ten stabilizátor? Mě to připadá jako když se dva kluci na ulici strkají a jeden sebere druhému čepici odběhne s ní. Ten bez čepice na něj křičí "vrat mě tu čepici". Ten druhý ji pověsí na plot a řekne "pojď si pro ni". Ten druhý "dones mi ji". Atd. Konec si každý dovede představit. Ke stabilizátoru. Když jsem si pořídil PS420C, tak jsem se obával vlivu stabilizátoru na životnost katalysátoru. Tak jsem se zeptal tady na tom fóru. Odpověď byla : Dávej do pily čerstvý benzin! No a v tomto vlákně jsem uvedl, že nevidím rozdíl ve vlivu benzinu na zanášení palivové cesty vč. karburátoru u 2T a 4T. Tvoje reakce byla, že vidíš rozdíl v tom, že 2T víc smrdí. A tak to na tomto fóru často chodí.Neví, kdo sem zanesl slepené membrány a p. Já jsem uvedl, že vyprázdnění palivových cest snižuje zanášení, ale zase nesvědčí membránám. Jak je vidět, vše co se tu uvede začne žít svým vlastním životem.
FO
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 28.9.2016 17:01
Jedinec není objektivní. Já se dívám tak trochu se strany a vidím to jinak než přímý účastník diskuze, tedy jejího uměle vytvořeného jádra. Mě je cizí vést diskuzi stylem: tak dokaž! takto dokaž! takto dokaž! a zase znova Tak to dokaž!
FO
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 28.9.2016 17:07
FO mne je zase cudzie, keď položím otázku, aby mi niekto odpovedal hneď urážlivo a zošmiešnujúco, zvlásť keď otázka bola úplne relevantná. keď už niekto začne takým štýlom, tak nemám problém v tom pokračovať, keď už má tak vysoké ego, že ho nutí stále zošmiešňovať, tak verím, že je dosť vysoké na to, aby svoje tvrdenia dokázal. opäť, keby máš čo i len snahu o objektívnosť, tak vidíš, že ja som s tým nezačal, vidíš, že v tejto téme som už na to zosmiešňovanie a urážanie upozorňoval a netýkalo sa to mňa.
edit: pri tom stačilo napísať máte pravdu, výrobcovia ako stihl, hq, dolmar v našich končinách na stránkach stabilizátor benzínu neponúkajú, ani v návode o ňom nepíšu, ale iní výrobcia záhradnej techniky áno. lenže vysoké ego nepustí, namiesto toho tu budú padať urážky, s ktorými som ja prvý nezačal :)
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 28.9.2016 18:00
V návodu 2T není stabilizátor, neboť se má namíchané palivo spotřebovat do krátké doby. 2T se má skladovat se suchým karburátorem. Je li tomu jinak, mohou se nevratně zalepit kanálky karburátoru. Honda a B&S mají svoje stabilizátory benzínu. Replika 4T karburátoru stojí na Hondu kolem 700-800 stovek, jde to i bez stabilizátoru vozmožno akochcete.
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.144 (?), 28.9.2016 20:05
Servis se chlubí, že na jaře budou žně. Myslí si tady někdo, že oprava ucpaného karbecu je zadara?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 28.9.2016 20:23
čo myslíte, na čom by predajca viac zarobil? na oprave zapchatého karburátoru, keď veľa ľudí to rieši buď opravou v garáži, opravou bez bločku a pod. alebo predajom stabilizátorov úplne každému zákazníkovi, ktorý kupuje stroj, lebo by to odporúčal návod (výrobca). nehovorím o tom, že pri poruche stroja a návšteve servisu klesá dôvera v danú značku.
jasné, že predaj stabilizátoru paliva by bol niekoľkonásobne ekonomicky výhodnejší pre značky... a verte alebo neverte, že veľmi radi by to dali do každého návodu a ponúkali už pri kúpe výrobku, podmieňovali tým záruku, keby to bolo nutné...
jednoducho v návode to nie je, predajcovia to nepredávajú a to len preto, aby sa servisy na jar tešili z opráv karburátorov. asi nejaká tajná dohoda, ešte že ste ich takto prekukli :D (ináč stále som pri hq, stihl, dolmar, lebo tam smeroval môj pôvodny dotaz)
|
|
|
|
|
|
|
host - 8.144 (?), 28.9.2016 20:32
Co si myslím? Že prodejce chce prodávat a servisák chce opravovat.
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 28.9.2016 20:39
vidíte a ja si zase myslím, že servis a predaj je pod jednou strechou zastrešené jednou spoločnosťou, jedným majiteľom podnikajúcim na základe licenciie alebo nejakého oprávnenia, ktoré dáva právo zastupovať určitú značku, teda predávať jej výrobky a servisovať ich a teda mu je jedno, či zarobí na predaji alebo na servise.
ale aj vaša predstava je pekná, keď predaj a servis spolu nesúvisia, majú iných majiteľov a majiteľ servisu chodí k predajcovi a hovorí mu, aby v žiadnom prípade nepredával stabilizátor paliva, podľa možnosti ani olej do benzínu, ani pilník s tým, že sa bude tešiť z následného servisu pri oprave upchatého karburátora, lebo predajca chce predávať a servis servisovať :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|