Dolmar 420 vždy po pár sekundách chcípne
|
|
|
|
host - 248.253 (?) 16.9.2016 23:01
Vyzera to trochu tak, ze pan xx.38.59 sa hrá na Andersena a vypráva nam pohadky...... napr. Aspen som pouzival prave na dlhsie odstavenie (malej techniky na zimu), a na jar to startovalo bez problemov. Alebo bohorovne vyhlasenie:
" Víceoktanové benzíny nejsou vhodné a 100 okt. Verva vůbec ne. "
Pane xx.38.59, mohli by ste nas nehodných oblažiť technickym vysvetlením PROČ? (pokud by to bylo možné, tak bez Hansa Christiana...). Diky.
P.S.: Naopak, s panom Jaro Š suhlasim, mam rovnake skusenosti.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 248.253 (?), 16.9.2016 23:01
Vyzera to trochu tak, ze pan xx.38.59 sa hrá na Andersena a vypráva nam pohadky...... napr. Aspen som pouzival prave na dlhsie odstavenie (malej techniky na zimu), a na jar to startovalo bez problemov. Alebo bohorovne vyhlasenie:
" Víceoktanové benzíny nejsou vhodné a 100 okt. Verva vůbec ne. "
Pane xx.38.59, mohli by ste nas nehodných oblažiť technickym vysvetlením PROČ? (pokud by to bylo možné, tak bez Hansa Christiana...). Diky.
P.S.: Naopak, s panom Jaro Š suhlasim, mam rovnake skusenosti.
|
|
|
|
|
|
|
host - 84.190 (?), 17.9.2016 6:35
No mě by taky zajímalo, co je na palivu Verva 100 (benzín bez biosložky) tak závadného, abych ho nemohl používat v motoru Honda.To je samé zavři přívod, nech ho otevřený, vyjeď do sucha, nech to pod benzinem, to vše k vůli biosložkám.Když najdu benzín kde nejsou, abych si to trochu ulehčil a na čas tedy taky odložím stabilizátor na polici, tak zas tahle novina.
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 17.9.2016 7:48
S 2T příliš zkušeností nemám, proto dávám tohle
100 oktanový benzín do pily a křovináku
host - xxx.xxx.32.134 (?)
28.12.2015 17:25
Přejít na: předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)
Ahoj, Pracuji 15 let v lese jako profesionální dřevorubec.. Cca 6 let na zpět jsem si zakoupil stihl ms 361.. Bez problemu dělala půl roku 5 dni v týdnu prumerne 5-6 nadrzi denně... porom jsem se rozhodl po diskusi s kamarádem ktery tvrdil ze Verva 100 oktan je super do dvoutaktu ze ji taky vyzkousim... Hned po naliti první nádrže bylo velmi znatelný ze pila jede jako čert, jako by mela vyšší tocky a šla do nich podstatne rychleji..moc jsem si to pochvaloval, ale po 14 dnech se pila na tvrdo kousla a po navštívení servisu se zarucnim listem mi bylo sděleno ze v momentě zadreni šla do motoru špatná směs.. Víc se se mnou nebavily peníze ani novy kus jsem samozřejmě nedostal... nedoporucuju...
4T nedoporučuji, Robin po Vervě 100 chytne za studena, teplý nejede. Vyjádření záručního servisu 100 oktanový benzín poškodil motor. Motor vevnitř černý jako bota.
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.243 (?), 17.9.2016 8:41
Mne sa tento príbeh nevidí.Netvrdím že sa nestal ale...
Napriek všeobecne zažitej predstave že 100 oktánový benzín dáva píle vyššie pracovné otáčky pravda je uplne opačná.Paradoxne bez náležitého nastavenia idú otáčky pri použití100 oktánového benzínu dolu.
No a zaujímalo by ma že ako tu niekto prišiel na to že štvortaktným motorom starý benzín nevadí.
Biozložka musí byť v každom benzíne byrobenom z ropy.To zanamená že ho musí obsahovať aj 100oktánový benzín, nech sa volá akokoľvek.
|
|
|
|
|
|
|
host - 84.190 (?), 17.9.2016 10:18
Bio složka nemusí být v každom benzíně vyrobeném z ropy.Když si to umím najít já, tak si to najděte taky.
OTÁZKA: dobry den, je pravda ze verva je bez bioslozky?
Václav Loula Václav Loula: Kolekci prémiových paliv značky VERVA prodává společnost BENZINA. Tvoří ji vysokoktanový benzin VERVA 100 u tohoto prémiového benzinu není přidáván bioetanol. VERVA Diesel obsahuje do 6% biosložky. tato prémiová nafta je však nadstandardně aditivována, má jako jediná na tuzemském trhu vysoké cetanové číslo 60, ve formulaci přísad jsou látky ke zvýšení mazivosti, ochrany atd
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.243 (?), 17.9.2016 10:46
marec 2011 - musím povedať že informácia je aktuálna.
|
|
|
|
|
|
|
host - 17.148 (?), 17.9.2016 11:07
Určite oveľa menej ako nízkoobjemovým strojom. V kosačke mám priemernú spotrebu cca 4 litre/mesiac. Nejaké to doliatie 3 deci benzínu nemôže kosačka ani cítiť, a určite sa nezadre.Takto to robím roky. Navyše ak má blbovzdorný motor SV. Jaro Š.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 248.253 (?), 17.9.2016 9:02
Dobry den pane xx.48.106, v citovanom prispevku je trochu deformovana kauzální atribuce. Snad okrem casti, ze hned po naliti sla jako cert... Pan pilcik v citovanom prispevku nepise nic o nastaveni pily, bohatosti zmesi, kvalite a mnozstve oleja v benzine v okamihu zadreni, atd, atd. Rovnako ak by bola pravda vyjadrenie servisu, preco to taky slovutny vyrobca pil nikde nepise, ani v navode, ani na svojom webe?
Ked by tam bola TECHNICKY ODŮVODNITELNA príčinná souvislost, tak by ju minimalne vyrobca pil uviedol. A nielen on. Takto su to zrejme iba povídačky báby Kačky. (aj ked je to asi tak, ze servis zadretie neuznal...)
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 17.9.2016 9:48
Hmmm, pro mě je to technicky celkem jasné. Pilař by se zmínil, že vrtal do karburátoru. A taky se změnil jenom benzín.
|
|
|
|
|
|
|
host - 17.148 (?), 17.9.2016 10:58
Neviem ako ale u väčšiny moderných píl s elektronickým zapalovaním H nenastavujem, lebo to nemá zmysel. Píla automaticky obmedzí otáčky na max hodnotu zapaľovania. Keď som chcel nastaviť D5105 nižšie, tak som musel H o celú otáčku povoliť. Ono je veľký rozdiel nastaviť pílu len v servise, alebo pri práci v reze. To znamená napr že podľa sluchu je všetko OK. ale v reze to napr. nemá ťah. Alebo L tryska motor môže mať super akceleráciu ale napr horší štart. Len nastavenie pri práci s pílou mechanikom ktorý aj s ňou pôjde rezať je ok. Nejaké to povrčanie v servise ja neuznávam. Ono chudobná zmes sa prejaví hlavne v reze až pri plnej záťaž na celú lištu. Preto nikdy H nenastavujem pod povolenú hranicu /katalóg/ Jaro Š.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|