Jasný . Jako odpověď na zadání vlákna ale nejasný.
US motory všeobecně mají předepsaná nízká oktanová čísla a v naší zemi je Vám takový údaj celkem k ničemu. Americká auta běžně na 85 oct.benzín jezdí ale uvědomte si, že nelze porovnávat kvalitní bezsirné benzíny používané desítky let v civilizovaném světě s naprosto nevyzpytatelnými dryjáky, vydávanými u nás za benzín (totéž platí pro naftu).
Nestane se celkem nic, naopak mají motory na kvalitnější benzín nižší spotřebu, jsou tišší a hlavně neobsahují biosložky-tudíž delší skladovatelnost a vyšší jistota deklarovaných parametrů.
V zemi, kde jsou dodavatelé schopni do benzínu s předepsaným poměrem biosložky ve výši cca 6% naprat bez uzardění klidně procent 30 je 100 okt.benzín ještě jakáž takáž poslední jistota. Pochopitelně to chce při práci cit pro věc a u strojů pracujících při venkovních teplotách kolem 30 st.. v hlavě klid. Žádné závody.