Závada Briggsov



Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?)
12.1.2010 12:28

kosačka = sekačka 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 128.176 (?), 11.1.2010 20:06, zobrazeno: 26901x

Ako sa odstraňuje to keď 4taktný motor z OHV Briggs dymí a horšie sa štartuje?

Mal som už takýto problém no zaniesol som to do servisu a je pokoj. čo s tým urobia? Nejako to nastavia alebo čo?

A znova sa mi to stalo ale na kosačke. Bežná údržba robená, sviečka + filter v poriadku.

Na tomto fóre sú odborníci, preto sa chcem na to spýtať. Samozrejme zasahovať do toho nejdem, ale zaujíma ma čo s tým v tom servise robia.

   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 180.177 (?), 11.1.2010 20:19
Hlavní problém je velké množství oleje v motoru a nevhodné skladování-naklánění. U starších motorů technický stav.
   
1b - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 178.146 (?), 11.1.2010 20:26

 U briggs motoru bych to tipnul na stírací kroužek nebo na těsněnící kroužky u ventilů

 U tý kosy, pokud to je dvoutakt, tak moc oleje v benzínu

      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 11.1.2010 21:22

I nový motor, který nevhodně položíte, tak časem olej prolíná do spalovací komory přes pístní kroužky. Opotřebované těsnění u ventilů - ventilové vedení je otázka starších motorů a spotřeby oleje během chodu motoru, kdy se olej nadměrně dostává při chodu do spalovací komory a motor potom má větší spotřebu oleje a při provozu kouří. Při nižším množství to není až tak na závadu a někdo tomu říká horní mazání. V každém případě je to již o tom, že motor není tak ekologický a při nevhodném směru větru to obsluha pozná nejvíce. U staršího motoru se běžně vylisuje a vymění ventilové vedení a pístní kroužky - dle stavu. U relativně nových motorů je to u 4 taktu většinou nadměrným množstvím oleje ve skříni a ten se ještě dostane při nevhodném položení motoru do spalovací komory. Potom se takový motor velmi špatně startuje a z výfuku se modře kouří - spálený olej. Prevencí je dávat do motoru jen tolik oleje, kolik doporučuje návod a uskladnit motor tak, aby svíčka byla výše než skříň motoru. Např. sekačku postavit předními kolečky na podložku - desku, nebo motor podložit tak, aby se olej držel ve skříni motoru a neměl možnost prolínat do spalovací komory.   

         
host - 128.176 (?), 11.1.2010 21:35

Veď práve že som všetko dodržiaval podľa návodu. Olej je v norme, kosačku nenakláňam na bok. Keď bola nová šla úplne bezproblémovo. Motor za studena naskočil na jedno slabé potiahnutie. Až keď som vymieňal olej, pretočil som ju na bok (nie na ten kde je vzduchový filter) a olej vylial. Pri ďalšom kosení som to naštartoval až na 3 krát. Postupne sa pridal aj modrošedý dym. Ale viem s predchádzajúcich skúseností, že v servise to všetko odstránia. Mńa však zaujíma AKO?

            
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 11.1.2010 21:42

Pretočil som ju na bok  -  viz. odkaz.

               
L. Radek - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (404) - 96.60 (?), 11.1.2010 23:06
Nedavate do motoru vicerozsahovy olej? Ten je ridsi nez monograde. Zkuste tam dat olej SAE - 30. R.
                  
host - 128.154 (?), 12.1.2010 17:24

Vícerozsahový-to myslíte klasika polosintetický 10W-40??Ten tam dávám já, ale sekačka jede jak divá...

            
host - 112.250 (?), 11.1.2010 23:55
jednoduše, nastartujete a necháte to vypálit :-D HH
      
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 12.1.2010 12:28

kosačka = sekačka 

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Řezání zahrandních obrubníků10.3.2025
Řezání zahrandních obrubníků8.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?7.3.2025
Obložení bazénu7.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?6.3.2025
Škarabání staré malby11.2.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika