Wolf-garten Expert 92.160 H



host - 49.17 (?)
4.5.2013 16:27

Tak uz jsem na to prisel, rotuljici mrizka ventilatoru chlazeni ubrusuje penove tesneni na vnitrni strana haubny, pod vydechem. Poresim to se servisem, proc to prichazi do styku.

Otazka c. 2 - kolika srouby mate prichycenou sedacku? Ja tam mam jen jeden, dira je tam na tri.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
host - 70.3 (?), 24.1.2013 14:54

Zdravím pánové v této diskuzi. S tím táhlem plynu mne děsíte. Já mám totiž tento traktor a páka se mi pohybuje od želvy po zajíce až na oba dorazy. Pohyb nahoru je v pohodě, páka dojede na ten plastový doraz, kde je takový žlábek a zobáček, aby to dál nešlo. Toto mám v poloze zajíc. Když jdo zpět do polohy želva, tak se mi to cca 1,5 cm před želvou trochu zarazí, trošku musím přitlačit a dojedu na želvu. Díval jsem se pod kapotu, kde se to zadrhává, a na konci bovdenu u nádrže se mi ta bužířka na bovdenu v pozici želvy jakoby shrne a v pozici zajíce natáhne a z bovdenu asi 1 cm vyleze vnitřní kovová část bovdenu. Tak nevím, jestli to nemám špatně z výroby. Žádné zarážky jsem neodstraňoval. Mám stroj také z podzimní akce, a zatím jsem jenom najezdil pár hodin s radlicí při odhrnování sněhu. Každopádně chlapík, který traktor z MF dovezl, říkal, že sekat mám vždy v poloze zajíc, aby se netrápila hydraulika, motor a tak... No a tak jsem i odhrnoval ten sníh. Nic mi neříkal o tom, že bych měl jezdit na půl plynu. Jak jste na to přišli? Díky.


               
host - 238.179 (?), 25.1.2013 19:39

Tak já nemyslel jezdit na půl plynu, ale když jsem traktor převzal, zarazila se páka plynu v plce cesty mezi želvou a zajícem o tu plechovou zarážku, co byla na úchytu táhla. Po servisu došlo k posunutí celého úchytu - k pootočení směrem k zajíci a te´d je ta plechová zarážka až o zajíce, takže páka se pohybuje v celém rozsahu dráhy, aniž by musela být nějaká zarážka odstraněna. Logicky s zvýšením rozsahu chodu pákydošlo i ke zvýšení otáček motoru, což je poznat již podle poslechu. Kam až e otáčky zvýšily nevím, na ty původní to sekalo v pohodě. Říkal jsem si proto, že budu sekat na vyšší otáčky, ale asi ne na úplné maximum. Při předávání mi taky říkali, že se seče na max otáčky. Jenže nyní jsou ty otáčky jinde. Uvažuji o koupi toho měřiče otáček a na jařeto před poižitím proměřím a uvidím. Pokud je stroj nastaven na 2800 otáček ale max motoru je 3600, tak myslím že sekat na 3000-3200 bude stačit a motoru by se nemělo nic stát. Uvidím, kolik mi to ukáže. Mrknu zítra taky na ty bovdeny, jestli se to někde taky netahá.

                  
host - 49.17 (?), 4.5.2013 14:02

Pridavam se k tematu coby cerstvy majitel tohoto trakturku. Moje pocity jsou take pozitivni, prekvapila me schopnost traktoru pracovat v narocnem terenu (huste zapleveleny mirny svah s mnoha dirami i rigoly - naporosto bez problemu).

Nicmene mam otazku k ostatnim majitelum: uz kdyz mi traktor privezli jsem si vsiml, ze kolem ventilatoru na horni strane jsou takove cerne prskance, vypada to jako saze, nebo nejaky smir, a je tim ohozeny i predek sousedici palivove nadrze. Takto uz mi to bylo predano prodejcem pri dopraveni ke mne domu a po prvnim sekani (1 hodina) to bylo o neco vyraznejsi. Tusite nekdo, co by to mohlo byt? Nenalili mi tam spatny olej nebo tak neco? Meli jste to tam zpocatku taky?

                     
host - 49.17 (?), 4.5.2013 16:27

Tak uz jsem na to prisel, rotuljici mrizka ventilatoru chlazeni ubrusuje penove tesneni na vnitrni strana haubny, pod vydechem. Poresim to se servisem, proc to prichazi do styku.

Otazka c. 2 - kolika srouby mate prichycenou sedacku? Ja tam mam jen jeden, dira je tam na tri.

                     
host - 235.223 (?), 9.5.2013 22:35

Ahoj, mám to chyceno také jedním.

                     
host - 238.179 (?), 12.5.2013 9:34

Tak jsem na to   koukal a sedačku drží také jeden šroub. Mám to už ale rok a nevšiml jsem si, že by to nějak blblo. No a k tomu tesnění u ventilátoru - nic se mi tam neobrušuje, protože tam ani žádné pěnové těsnění nemám :-) tak nevím kde je chyba. jak to těsnění vypadá? je to jen na kruhovém obvodu plastového dílu, který nasedá na rotující ventilátor?

                     
host - 49.17 (?), 17.5.2013 21:14

Srouby jsem si objednal, nelibi se mi tam diry :) a jeden stoji 16 Kc v originalu (Mtf).

S tim penovym tesnenim je to tak, ze ho tam koncem brezna nebo dubnu prestali davat. Muj tratkor byl vyrobeny v breznu asi jeste v drivejsi varce. Oproti lonskym modelum, ktere zde byly diskutovany puvodne, ma letosni jeste paku na prothazeni vyhazovaciho tunelu, jinak jsou identicke ve vsech dilech.

                     
host - 104.12 (?), 4.7.2013 17:37

Jen pro představu ceny náhradních dílů na Wolfa: nový olejový filtr za 680,- Kč v Mtf. Neřešil tu někdo náhradu za originál filtr? VSA

                     
host - 49.17 (?), 4.7.2013 22:28

To je bohuzel realita MTF, venku stoji kolem 300 Kc. Nahrad je mraky, doporucuju Mann nebo Bosch. Sam pouzivam Mann W77.

                     
host - 47.65 (?), 20.9.2013 8:49

dobry den prosim o Vas nazor namontovat na experta tribritove noze                                                                                                                                                                                                                                                    děkuji

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika