Vyžínač Partner 246 špatně startuje
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 165.55 (?), 24.7.2009 15:03, zobrazeno: 9678x
Vyžínač při zavřeném sytiči na několikáté zatažení blafne. Když se pak přestaví páčka na poloviční sytič a zaaretuje se plyn knoflíkem na rukojeti, nechytne nebo běží jen pár vteřin, pak zhasne. Směs jsem míchal vždycky novou z různých kanystrů od různých pump, vyčistil vzduchový a palivový filtr a zkoušel startovat bez nich, seřizoval jsem šrouby L i H od 1,5 do 2 otáček, šroub škrticí klapky seřídil na co nejnižší volnoběh, karburátor (Zama) rozebral, vyfoukal a prostříkal sprejem na čištění vstřikovačů, vyměnil svíčku za novou (NGK), zkoušel před startováním stříkat benzin do sání stříkačkou. Nic z toho nepomohlo. Pokud vyžínač chytne, běží pak už normálně, svíčka má cihlovou barvu. Co s tím ještě můžu podniknout?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.138 (?), 24.7.2009 15:24
Jakou má motor kompresi a jakou má jiskra svíčky barvu? Není vyskočený gufero na klice? Nejsou membrány již ztvrdlý? Sytičová klapka při zavření těsní dobře?? Jaké jste nechal nastavení karburátoru? Čistil jste i sítko v karburátoru?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 165.35 (?), 24.7.2009 16:10
Šrouby L i H jsem nechal povolené na 1,5 otáčky. Komprese je dobrá, nesjíždí to po lanku a vyráží to prst z otvoru pro svíčku. Jiskra je modrá. Na gufero jsem se ještě nedíval. Ještě jsem si taky vzpomněl, že jsem to občas musel vypínat udušením sytičem, protože to i po vypnutí spínače jelo dál, jakoby na samozápaly. Do zapalování jsem zatím nešťoural.
|
|
 |
|
 |
 |
|
L. Radek - Stříbrný Zahrádkář (404) - 126.110 (?), 24.7.2009 16:31
Mam ten samy vyzinac Partner B 246 desatym rokem a se starty problem nemam. Divim se, ze tam mate karburator Zama, protoze u meho je Walbro. Startuji tak, ze napumpuju benzin, zavru sytic, pridam prstem trochu plyn, zatahnu za startovaci snuru, a kdyz chytne motor, opatrne podle chodu motoru sytic otviram. Za ty roky jsem zjistil, ze to je nejvhodnejsi startovani. R.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.138 (?), 24.7.2009 16:36
Vypínání sytičem je nouzově možný, ale je potřeba počítat s problematickými starty krátce po vypnutí kdy motor je ještě teplý. Motor je totiž zahlcen. Když motor jede, jak píšete, jede skutečně dobře? A co sytičová klapka? Jak ho máte dlouho?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 165.35 (?), 24.7.2009 18:51
Vyzkouším to, i když mám dojem, že už jsem to jednou taky zkoušel. Opravdu tam je karburátor Zama, typ si ale přesně nepamatuju. Ten vyžínač mám od podzimu, dostal jsem ho za symbolickou cenu od známé, když po rozvodu prodávala dům. R. v. nevím, ale nejméně 5 let ležel nepoužitý v garáži, byl i v původním obalu. Membrány v karburátoru se mi zdály v pořádku - nevytahané, nepopraskané.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|