Viking MB 3 RT (RC)
|
|
 |
 |
host - 238.162 (?) 11.6.2013 22:36
Ta kosacka je super - dobre sa s nou manipuluje (trojkolka s otocnym prednym kolieskom, ktore sa da zaaretovat do priamej polohy) pri obchadzani prekaziek, je relativne lahka a vdaka chybajucemu zberaciemu kosu je s rukovetami prijemne kratka. Motor B&S s ready startom doteraz nastartoval vzdy (!) na prve potiahnutie, za studne, aj za tepla, aj ked dosiel benzin. Noz Disc-Cut ju robi odolnejsou pri pripadnom naraze do prekazky - 4 otocne noze na disku, ako byvaju na bubnovych kosackach. Regulacia plynu nie je vyvedena - nechyba.
V katalogu ma sice tiez zaujala, no videl som ju na zivo u dealera vedla roznych cinskych modelov a bolo rozhodnute. Sasi je celoplechove, ak nepocitam plastovy kryt prevodovky pojazdu vzadu hore, z hrubeho plastu je tiez klapka/vyhadzovaci tunel, ktorym sa "prepina" mulcovanie alebo bocne vyhadzovanie.
Kolieska nie su tak velke ako najvecsie pouzivane na cinskych, ale napriek tomu v pohode aj na nerovnom mierne svahovitom terene, a su min. o triedu preciznejsie spracovane ako na tych cinskych (abg/gtm a pod). Motor pri bocnom vyhadzovani zvlada bez dusenia aj prerastenu travu (cez 30cm), nic sa neupchava.
Jedine, co by som si snad este prial, je regulovatelna rychlost pojazdu. K dlhodobej spolahlivosti sa neviem vyjadrit, mam ju prvu sezonu.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 168.172 (?), 9.5.2010 13:18, zobrazeno: 10309x
Nema niekto skusenosti s touto kosackou? V celku netradicne riesenie, ale je naozaj prakticke? V sucasnosti vlastnim staru hondu, s ktorou som v zasade spokojny, ale pomaly dozije. Kedze kosim cca 1000 m2 z toho 300 m2 je pekny travnik, udrziavany a zbytok zahrada. Udrziavany travnik nerobi problemy, to len 1-2 tyzdene pobeham, vysypem a je. Problem je zahrada, nerovny teren, nerovnaka trava, niekde narastenie 20 cm, inde 5 cm. Teraz nemam bocny vyhoz, takze sa mi niekedy nieco ucpe, ani pohon, takze sa celkom nadriem.
Okrem tychto dvoch vymozenosti (pohon a bocne vyhadzovanie), by som chcel nieco lepsie manevrovatelne, rozmyslal som o pohyblivych kolieskach v predu, nieco ako ma YARD-MAN YM 6021 CK, avsak tam sa zasa neda k stromu priblizit z boku a potom som nasiel tento VIKING. Motor v celku OK, mam sice dobre skusenosti s hondou, ale BS nemusi byt zly, sasi je tusim plastove, toho sa trocha bojim, teraz mam liatinu a ta je zda sa neznicitelna. Co hovorite ist do toho?
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 168.172 (?), 9.5.2010 17:59
Dakujem za odpoved, pravdepodobne nema zmysel si davat nejake ultimata (napr. trvat na honde motore), skor ide co mi prinesie pridanu hodnotu, tj. menej sa urobim. Ta moja stara kosacka je prakticky bezudrzbova, menim olej, cistim ju, teraz treba nove loziska na kolieska. Po zime startuje na prvy, druhy krat, co ma vzdy prekvapi. Som si zvykol, vzdy lutujem suseda, ked po zime startuje a startuje a stratuje a nadava. Ja som mal stastie.
Teraz mam kosacku klasickej konstrukcie, asi nejaky predchodca IZY 41, a celkom ma zaujima ci naozaj prinasuju nejaku vyhodu napr. zadne velke kolieska, ci pohon ma byt vpredu (HS) alebo vzadu (kosim rovinaty teren, bez svahov), ci maju zmysel otocne kolieska vpredu, proste co tu na fore ludia riesia, lebo sa mi zda ze ako u kazdeho ineho tovaru na 90% su to marketingove blbosti.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 238.162 (?), 11.6.2013 22:36
Ta kosacka je super - dobre sa s nou manipuluje (trojkolka s otocnym prednym kolieskom, ktore sa da zaaretovat do priamej polohy) pri obchadzani prekaziek, je relativne lahka a vdaka chybajucemu zberaciemu kosu je s rukovetami prijemne kratka. Motor B&S s ready startom doteraz nastartoval vzdy (!) na prve potiahnutie, za studne, aj za tepla, aj ked dosiel benzin. Noz Disc-Cut ju robi odolnejsou pri pripadnom naraze do prekazky - 4 otocne noze na disku, ako byvaju na bubnovych kosackach. Regulacia plynu nie je vyvedena - nechyba.
V katalogu ma sice tiez zaujala, no videl som ju na zivo u dealera vedla roznych cinskych modelov a bolo rozhodnute. Sasi je celoplechove, ak nepocitam plastovy kryt prevodovky pojazdu vzadu hore, z hrubeho plastu je tiez klapka/vyhadzovaci tunel, ktorym sa "prepina" mulcovanie alebo bocne vyhadzovanie.
Kolieska nie su tak velke ako najvecsie pouzivane na cinskych, ale napriek tomu v pohode aj na nerovnom mierne svahovitom terene, a su min. o triedu preciznejsie spracovane ako na tych cinskych (abg/gtm a pod). Motor pri bocnom vyhadzovani zvlada bez dusenia aj prerastenu travu (cez 30cm), nic sa neupchava.
Jedine, co by som si snad este prial, je regulovatelna rychlost pojazdu. K dlhodobej spolahlivosti sa neviem vyjadrit, mam ju prvu sezonu.
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|