Zjevně zabírá jen jedno kolo - pravé asi, když to táhne doleva. Táhne to silně, tak to nebude jen guma.
Podobnou věc jsem zažíval na začátku používání Globalu. Občas jsem zapomněl přepnout ty zatracené volnoběžky. Je to sice věc praktická, ale lehce se na to zapomene.
Než vyjedu s vozeykem, musím myslet na to, že šipky na kolech musí ukazovat ve směru otáčení kol. Vyzkoušet správnou funkci můžu prostě tím, že zařadím 1, vezmu za řídítka a pokusím se popojet dopředu. Musí to jít lehce za současného cvakání obou nábojů (čili volnoběžka vpřed).
Kdyby to nešlo, podívám se jestli ty palce fakt dobře zapadly, případně je zkusím dát na uzávěrku - šipka dovnitř.
Jak se to nastavuje je naspáno tady:
VARI: Nastavení sestavy DSK-317 s namontovanou tažnou nápravou.
Má se to promazávat - to dělám olejem WD40. Jestli to není ono, tak asi do servisu. Máte to jen 2 roky, to by nemělo být opotřebované.
Vzpomínám si taky, že kdysi jsem si omylem i přehodil kola a pak mi to dělalo taky nějaké psí kusy (těma šipkama na plášti dopředu, Pepo!). Ještě že u toho nikdo nebyl. Lepší už bylo jen to, když jsem se pokoušel rodině poprvé nadšeně předvést jaký je to úžasný stroj a že jsem nevycucal rodinný rozpočet nadarmo.
Stalo se mi postupně:
1. nedařilo se mi zařadit neutrál, nedokázal jsem se správně trefit, protože ukazatel na šaltpáce je pro kočku,
2. nemohl jsem nastartovat, protože jsem zapomněl pustit benzín,
3. když jsem se konečně dokázal rozjet trhlo to prudce do strany, protože blbě nastavená volnoběžka, a málem se to převrátilo
4. po přezkoumání nápravy zas kola přívěsu šla smykem - zatažená ručka
Ale ostatní lidi v rodině jsou celkově zdrávi. :)