Nevím jak nyní, ale převodovky Vari byly vyhlášené držáky, když jsem kupoval sestavu, tak jsem byl u známého vše prohlédnout, měl Teru starou víc jak 20 let, a ta byla využívaná i na brigádách a sběru železa a jenom měnil oleje. Já doposud dělám od r. 1995 totéž. Přehodit západky se mi ze začátku zdálo komplikované a moc nevyřešené, potom jsem začal přicházet na možnosti, jako na kratším úseku couvat, než se snažit točit, orat na uzávěrku, přidám a jedu - to je zase výhoda odstředivé spojky, její výměna je možná bez jiných demontáží a jde to velmi rychle. Já jsem měl výhodu v tom, že tehdy začínali ve Vari s profi Honda motory - GXV 160 a při požadavku takového stroje - stavebnice nebylo co řešit z pohledu nabídky trhu. Už jsem to psal dříve, že nakombinovat vše co takový stroj musí umět a potom jej uskladnit na velmi malém prostoru a mít možnost doplnit sestavu potřebnými doplňky s dlouhodobě vyzkoušenou kvalitou není jen tak. V našem případě sestava Vari s ohledem na rozsah využití, spolehlivost v poměru s náročností provozu překonala moje očekávání a mohl jsem si ještě vylepšit požadované užitné vlastnosti.