Vari Honda IV.
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 83.110 (?) 14.2.2008 14:59, zobrazeno: 51209x
Dobrý den koupil jsem tento stroj. Mám ale dotaz na věčné přehazování uzávěrek v kolech, couvání potom zase jízda vpřed atd.máte někdo nějakou fintu? jsem laik děkuji
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 71.42 (?), 14.2.2008 18:40
Také jsem už přemýšlel kde udělali soudruzi konstruktéři chybu.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.107 (?), 14.2.2008 21:49
Až navrhnete a zrealizujete stroj, který bez zásadních konstrukčních změn bude ve výrobě přes třicet let a bude se stále prodávat, pak kritizujte konstruktéry. To za prvé a za druhé jste věděli při koupi do čeho jdete, tak co? Navíc, dnes je tolik strojů s diferenciálem, že si člověk může i vybrat. Jen to zaplatit. Žádná finta neexistuje. Pro dopravu se pužívá uzávěrka (viz návod) a pokut chcete často couvat při práci s nářadím, pak si uzavřete jedno kolo, ale držte to požádně v rukách, jinak vám to při couvání z nich uteče. Je třeba si to vyzkoušet a najít si svůj způsob co se komu hodí.
|
|
 |
|
 |
 |
|
vnetusil - (12) - 114.146 (?), 14.2.2008 21:41
Nejlepší je zapnout kola napořát, sice je potřeba trochu větší síla na zatočení, ale jinak OK.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 75.213 (?), 15.2.2008 9:28
Moje poznámka byla myšlena ironicky a snad právě proto, že se tento stroj i po 30 letech prodává a nebyly na něm dosud tyto provozní a technické chyby z praxe odstraněny tak si myslím, že se konstruktéři měli čas už pár desítek let zamyslet. Vykašlali se na to, protože i s tím nedokonalým zapínáním a vypínáním kol se stroj stále prodává a taky se nic moc nového mezi jednoosými traktorky na našem trhu neobjevilo, kromě pár vlaštovek, které nemají takovou reklamu jako VARI a jejich řešení převodů je i lepší. Mohli ve VARI technické řešení dovést do dokonalejšího stavu dle ohlasů lidí, kteří s tím pracují a vyslyšet jejich názory a stížnosti - toť vše.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 15.2.2008 9:51