Údržba motoru Honda GCV 160 - 5,5 HP



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388)
9.8.2007 20:46
Ještě k Vašemu dotazu - ano Vari je stavebnice. Tedy můžete používat jeden motor na více převodovek, tím je celková investice menší, než kupovat jednotlivé spec. stroje, které mohou být i výkonnější a komfortnější, ale jsou jednoúčelové. Proto je tato stavebnice zejména vhodná pro výhledové rozšíření, při momentální finanční nevhodnosti koupit vše naráz. K těm motorům - výkon GCV 160 stačí na všechno příslušenství, je to jako s auty, někdo by slabší motor nekoupil, jiný si jej nemůže vynachválit. Pokud cena nevadí, koupil bych silnější motor 190, ale jak už jsem uvedl jeho využití při 1. převodovém stupni nepoznáte, pouze u dopravy, příp. velmi náročného sečení vysoké husté trávy. Výkonová rezerva je velmi dobrá věc, ale při stejné konstrukci je z hlediska životnosti vlastně  nevyužití výhod vyššího výkonu  motoru důsledek vyšší spotřeba. Těžké práce stejně provádíte 1. rychl. st., případně motor je na převodovce rotavátoru - zde se mi do nožů již několikrát dostal kořen, kámen a stejně se zastaví prokluzem spojky. Motory označené původně GXV 160, až  GX 65 jsou totožné motory, které mají jiný kryt - plast, plech, ložisko pod ventilátorem je nahrazeno pouzdrem - u spojky je ložisko, jiný filtr, jiná nádrž( u původního modelu se při naklonění dozadu - jízda do prudkého kopce, rotavátorování, sečení i při z 1/4 naplněné nádrže dostal do vedení paliva vzduch - jako kdyby došel benzín), tato má v místě připojení  vedení paliva k nádrži prolisovaný sběrač .Tento motor můžete mít již pouze od někoho - byl dotaz na to, jestli bude pasovat např. starší motor na nové přísl. resp. obráceně - jestli koupíte např. 4 takt Hondu GXV 160, tak musíte používat k takovému motoru příslušenství určené pro 4 takty - jiné otáčky motoru. Pokud toto dodržíte není problém.  Ještě k tomu výkonu GCV 160 4,1kW, GCV 190 4,8kW(někdy je uváděno méně, ale je otázka nastavení motoru - otáčky) dle info Vari.    
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 9.8.2007 20:46
Ještě k Vašemu dotazu - ano Vari je stavebnice. Tedy můžete používat jeden motor na více převodovek, tím je celková investice menší, než kupovat jednotlivé spec. stroje, které mohou být i výkonnější a komfortnější, ale jsou jednoúčelové. Proto je tato stavebnice zejména vhodná pro výhledové rozšíření, při momentální finanční nevhodnosti koupit vše naráz. K těm motorům - výkon GCV 160 stačí na všechno příslušenství, je to jako s auty, někdo by slabší motor nekoupil, jiný si jej nemůže vynachválit. Pokud cena nevadí, koupil bych silnější motor 190, ale jak už jsem uvedl jeho využití při 1. převodovém stupni nepoznáte, pouze u dopravy, příp. velmi náročného sečení vysoké husté trávy. Výkonová rezerva je velmi dobrá věc, ale při stejné konstrukci je z hlediska životnosti vlastně  nevyužití výhod vyššího výkonu  motoru důsledek vyšší spotřeba. Těžké práce stejně provádíte 1. rychl. st., případně motor je na převodovce rotavátoru - zde se mi do nožů již několikrát dostal kořen, kámen a stejně se zastaví prokluzem spojky. Motory označené původně GXV 160, až  GX 65 jsou totožné motory, které mají jiný kryt - plast, plech, ložisko pod ventilátorem je nahrazeno pouzdrem - u spojky je ložisko, jiný filtr, jiná nádrž( u původního modelu se při naklonění dozadu - jízda do prudkého kopce, rotavátorování, sečení i při z 1/4 naplněné nádrže dostal do vedení paliva vzduch - jako kdyby došel benzín), tato má v místě připojení  vedení paliva k nádrži prolisovaný sběrač .Tento motor můžete mít již pouze od někoho - byl dotaz na to, jestli bude pasovat např. starší motor na nové přísl. resp. obráceně - jestli koupíte např. 4 takt Hondu GXV 160, tak musíte používat k takovému motoru příslušenství určené pro 4 takty - jiné otáčky motoru. Pokud toto dodržíte není problém.  Ještě k tomu výkonu GCV 160 4,1kW, GCV 190 4,8kW(někdy je uváděno méně, ale je otázka nastavení motoru - otáčky) dle info Vari.    
                     
host - 45.5 (?), 9.8.2007 21:56
Moc děkuji za rady a zkušenosti. V dnešní době se najde málo lidí kteří rádi pomohou. Určitě se při nějakých nejasnostech ozvu.  ZT
                     
host - 11.104 (?), 9.8.2007 16:22

Vážený externí splupracovníku. Podělím se s váma o interní zkušenost. Mám motor Jikov k Vari do 92 roku s bezkontaktním zapalováním. Nemohu potvrdit poruchovost tohoto zapalování vlastně o něm ani nevím. A že by kontaktní zapalovaní, kde je klasický přerušovač tedy kladívka, bylo bezúdržbové se mi moc nezdá. Vždyť to je klasika staré moto vačka brnká do kladívka atd. Tak že by ani ten odtrh nebyl potřeba kontrolovat a případně sřídit?
Co se týká rozdílu mezi motory GCV 160 a GCV 190 je mj. i nesmyslná cena. Na stankách Hondy tyto otory najdete v kategorii hobby. Motory GXV jsou na opačném konci žebříčku. Protože ale odborníci inovovali, tak motory GXV se vzhledem ke změnám rozměrů na Vari nehodí. To jen tak naokraj. Podíváte-li se na ceny těch dvou motorů GCV zjistíte, že rozdíl je tuším dva tisíce korun českých. Na oba tyto motory je třeba přidělat a připočíst několik shodných komponent, aby byl použitelný pro Vari. Podíváte-li se na rozdíl cen oněch motorů u Vari...... Je to nějaký divný. Podle mě by měl být rozdíl zase ty dva tisíce, ne? Snad se pletu, ale proč já mám pocit, že mě chce Vari natáhnout.

                     
host - 11.104 (?), 9.8.2007 16:30
Motor GX 65 moc neznám, ale vím, že svého času ve Vari začali říkat motoru GXV 160 motor GXV 65. Tak jestli nejde o toto. Označení 65 vymisleli ve Vari, zvedli mu otáčky na 3 800 až 900 aby měl přes šest kovní a rázem z něho byl motor profi o výkonu 6.5 HP. Možná to někdo pamatuje. V současné době na motor GXV pro převodovky Vari s odstředivou spojkou zapomeňte.
                     
host - 11.104 (?), 9.8.2007 16:56

Ach jo, mám plnou kavesnici keců a dělám hrubky. Omlouvám se za slovo vymysleli.

                     
host - 204.208 (?), 9.8.2007 17:02

Vůbec se neomlouvejte ! U vás je vidět, že jste hrubku neudělal z nevědomosti, ale z rychlosti - čili překlep. Jiní jsou na tom mnohem, mnohem hůř a věřte mi, že jako bývalé kantorce mi z toho šediví vlasy a stojí v pozoru !!! Zdraví Vás Daniela.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 10.8.2007 21:27
Vážená paní, v těchto diskuzích - ty hrubky - chápu  nespokojenost z Vašeho pohledu, ale z našeho chlapského,  zaujetí pro věc a  hlavně snaha vyřešení problému, to je snad nějaká ta chyba pravopisu omluvitelná. Ale náhodou jsem našel internetové stránky nějakého prodejce a má tam zdvihoví - jaký - objem motoru - asi 10 krát i víc. To je něco jiného, neboť prezentace firmi = bolí z toho oči, by měla být za prvé bez pravopisných chyb. 
                     
host - 204.208 (?), 10.8.2007 22:39
To máte pravdu, ve všem s Vámi souhlasím!!!  -  D.
                     
host - 45.5 (?), 14.8.2007 12:42

Prosím vás, neví někdo jaký je rozdíl v označení motoru honda FJ5V a  PJ5V? Nebo to je jenom překlep a tím pádem blbost? dík

                     
host - 11.104 (?), 14.8.2007 13:00
Ale vy chlapi nééé. To patřilo Daniele. Parkrát se mi to zde už stalo a přečetl jsem si co jsem za debila atd. Jinak já chyby druhých taky neřeším. V dnešní době jsem rád, když je text aspoň srozumitelný. I to se některým moc nedaří.
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Kolikovaci pripravek15.11.2024
Zarubňa vchodových dverí13.11.2024
Pracovní stůl skládací12.11.2024
Jotul F 602 ECO nebo Plamen Trenk? máte někdo zkušenost?12.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika