Po 2 -3 min. mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává). Co ještě může být špatně???
Jiná možnost je částečně přicpaný přívod paliva. Bývá přicpaný buď filtr, nebo ve šroubu, kterým je přivod připevněn na karburátor. Po chvíli chodu motor vyšerpá benzin v plovánové komoře a zhasne.
Jehla v plovákové komoře někdy zůstává viset (kousne se).Záleží jak je opotřebená.Podíl na zhášení motoru může mít kromě přerušeného odporu ve fajvce a zanesené svíčky i "vrabčí hnízdo" u lamely pro regulaci otáček.Kdo skladuje v zimě motor venku, může čekat i návštěvu hlodavců a zásobu pecek v prostoru táhla a lamely. AB
Jsou dvě možnosti: buď není co nebo není čím. T.j. pokud není svíčka mokrá pak není co zapalit, tudíž porucha v přívodu benzinu. Pokud mokrá je, tak není čím zapálit, t.j. problém v zapalování. Honza