TK, TZ, MT, Holder
|
|
|
|
frantaFJ - (18) - 73.191 (?) 15.4.2008 8:35
Díky za radu. Tu adresu si určitě uložím, bude se hodit.dnes mám ještě volno tak budu dělat brzdy na vlečce.nechal sem si repasovat pakny a ještě musím nějak uzavřít bubny. Výrobce to nějak nedořešil nebo tam něco chybí.celá brzda je na nějakém železném trojuhelníku, kde je klíč a čepy, a okolo je díra. Tak když vjedu do něčeho mekého, tak sou brzdy plné, a obložení na dranc.ovládání mám tak že od klíču vede řetízek až k závěsu, a dál bovden a lanko s jawy zadní brzdy, kde je na jedné straně hák a na druhé šroub. Bovden sem uchytil do přivařených matic, na závěsu a pod sedačkou. Na ovládání sem použil ruční páku ze škodovky. Ještě musím dořešit propojování řetízku a šroubu lanka, aby to šlo dobře rozpojovat při odpojování vleky. Možná řetízek vyměním za lanko, a na propojení dám kladku. At brzdí obě brzdy stejně. Puvodně sem uvažoval i o nájezdovce ale není mi jasné jak to funguje při couvání do kopce nebo s kopce. To ruční ovládání se mi zdá jednoduší. Brzdím si jak potřebuji. Zdraví Franta.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 14.4.2008 6:36
Díky. Problem se zdvihem řeším už od začátku. Puvodně sem plánoval dvě pístnice po stranách, ale zavazí tam výfuk a na druhé straně sání. A to se mi předělávat nechtělo. Jediné řešení je pístnice u prostřed, a tím nastal další problem s pístnicí a s pákou. Předělával sem to 4krát na 3 pístnice a ruzné uchycení. But byl super zdvih, ze bylo mozno dát na vlečku i nápladky, ale malá síla. Nebo opačně.a proto se to i kroutilo. Nakonec sem sehnal ten majler s multykáry, ta je dost silná i dlouhá. Tet řeším čerpadlo, aby to dobře fungovalo pořád i v létě když zřídne olej. Jak seženu lepší čerpadlo tak se ozvu jak to dopadlo. Nashle Franta.
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.15 (?), 14.4.2008 6:50
Zkuste si pripojit manometr na hydrauliku a zjistete jaky vam to dava tlak.V lete muze byt problem ze se olej znacne zahriva treba i 80 °C nakladace a podobne stroje s hydraulickymi prvky maji chladic oleje s regulaci teploty (termostat + ventilator)Se stoupajici teplotou olej ridne a cerpadlo straci tlak.Vetsina bagru ma 2 pistnice na zdvih ramen a na vyklopeni lzice 1 pistnici prez paku.Ale pokud je to jak jste rikal ze tam neni misto tak reseni neni lehke.U toho maileru je potreba si uvedomit ze kdyz se vysouva ke konci ta mensi pistnice tak je sila o dost mensi da se to spocitat.Pri vyklapeni vlecky to nevadi protoze hmotnost nakladu pri tomto zvihu je jiz prenesena mimo osu maileru a sila je dostacujici. toz tak
|
|
|
|
|
|
|
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 14.4.2008 6:58
Jestě pro pána co má tk10. Čerpadlo ve předu je zajimavé řešení, akorát budete muset dávat pozor, aby nepřišlo o něco k urazu. O zakastlování předku taky uvažuji, ale jestě nemám tu správnou inspiraci. Možná mi pomuže fotka vašeho stroje. Mějte se. Franta.
|
|
|
|
|
|
|
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 14.4.2008 7:15
To máte pravdu. Když to zvedám tak ze začátku jde pomaleji, tam je asi menší páka, pak zrichlí a jak se začne vysouvat konec tak jde zase pomalu to musím přidat plyn. S tim tlakem to uš asi se starým čerpadlem nevyřeším, asi uš na to nestačí. Dnes budu volat k výrobci jestli má nové. Snad to pomuže. Zdravím. Franta.
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.15 (?), 14.4.2008 13:05
Jeste nehazte flintu do zita... na rozvadeci hydrauliky (ovladacvi packy)Je ze spodu takova matice a pod ni by mel byt sroub na nastaveni tlaku prepousteciho ventilu hydraulickeho okruhu zkuste trochu pridat otacenim do prava.ale nejlepsi pro urceni zda je cerpadlo v poradku je manometr.Nevim kolik ma toto davat ale bude to uvedene na stisku cerpadla.Cerpadlo muze dat i vic tlaku nez je na stitku pokud neni zarazen prepousteci ventil v okruhu nebo pokud je spatne nastaven pak se muze i roztrhnout.a to nas**e :-)Nepreju nikomu.toz tak
|
|
|
|
|
|
|
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 14.4.2008 15:59
O tom přepouštěcím ventilu vím, mám ho na doraz. Už mám doma nové čerpadlo, tak budu přehazovat. Ten ventil znovu povolím, at neco neprdne. Sem hrozně zvědav jestli to pomuže. Franta.
|
|
|
|
|
|
|
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 14.4.2008 19:59
Tak už sem to čerpadlo vyměnil, a jde to jak čert. Naházel sem plnou lžíci betonové dlažby, a zvedá dost rychle i na volnoběh. Je to paráda. Uš se těším, až ho někde vyzkouším v akci. Franta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 44.15 (?), 15.4.2008 6:44
Super tak nech vám to slůží.Jinak čerpadla a zvedáky repasují zde: Loučka 119, areál ZD
76325 Loučka
Okres Zlín
email info@polfin.cz
telefon 577350237
V minulosti jsem tam nechal repasovat 3ks lamelových cerpadel vickers ktere byly v katastrofalnim stavu.Hosi tam jsou sikovni.
|
|
|
|
|
|
|
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 15.4.2008 8:35
Díky za radu. Tu adresu si určitě uložím, bude se hodit.dnes mám ještě volno tak budu dělat brzdy na vlečce.nechal sem si repasovat pakny a ještě musím nějak uzavřít bubny. Výrobce to nějak nedořešil nebo tam něco chybí.celá brzda je na nějakém železném trojuhelníku, kde je klíč a čepy, a okolo je díra. Tak když vjedu do něčeho mekého, tak sou brzdy plné, a obložení na dranc.ovládání mám tak že od klíču vede řetízek až k závěsu, a dál bovden a lanko s jawy zadní brzdy, kde je na jedné straně hák a na druhé šroub. Bovden sem uchytil do přivařených matic, na závěsu a pod sedačkou. Na ovládání sem použil ruční páku ze škodovky. Ještě musím dořešit propojování řetízku a šroubu lanka, aby to šlo dobře rozpojovat při odpojování vleky. Možná řetízek vyměním za lanko, a na propojení dám kladku. At brzdí obě brzdy stejně. Puvodně sem uvažoval i o nájezdovce ale není mi jasné jak to funguje při couvání do kopce nebo s kopce. To ruční ovládání se mi zdá jednoduší. Brzdím si jak potřebuji. Zdraví Franta.
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 15.4.2008 8:48
Pro eliminaci brždění při couvání se nájezdovka blokne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|