Díky za radu. Tu adresu si určitě uložím, bude se hodit.dnes mám ještě volno tak budu dělat brzdy na vlečce.nechal sem si repasovat pakny a ještě musím nějak uzavřít bubny. Výrobce to nějak nedořešil nebo tam něco chybí.celá brzda je na nějakém železném trojuhelníku, kde je klíč a čepy, a okolo je díra. Tak když vjedu do něčeho mekého, tak sou brzdy plné, a obložení na dranc.ovládání mám tak že od klíču vede řetízek až k závěsu, a dál bovden a lanko s jawy zadní brzdy, kde je na jedné straně hák a na druhé šroub. Bovden sem uchytil do přivařených matic, na závěsu a pod sedačkou. Na ovládání sem použil ruční páku ze škodovky. Ještě musím dořešit propojování řetízku a šroubu lanka, aby to šlo dobře rozpojovat při odpojování vleky. Možná řetízek vyměním za lanko, a na propojení dám kladku. At brzdí obě brzdy stejně. Puvodně sem uvažoval i o nájezdovce ale není mi jasné jak to funguje při couvání do kopce nebo s kopce. To ruční ovládání se mi zdá jednoduší. Brzdím si jak potřebuji. Zdraví Franta.