TK, TZ, MT, Holder



host - 39.46 (?)
23.3.2008 21:32

Mam problem se startováním TK. Lze instalovat žhavení.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 110.4 (?), 24.3.2008 13:17

chtel jsem vam podekovat za radu s tím nahonem už to fachčí, ja nevěděl že se necha odpojit prední naprava reverzní pakou (nevedeljsem že má neutral). a ještě dotazek utahne tz14 štěpkovač nebo je to na něj moc?

         
host - 180.26 (?), 6.4.2010 11:53

Mate pravdu to same mam z 1 na 2 dvojka rychla 3 pomala a4 rychla slaba skoda chtelo by to lepsi prevodovku Lada

      
host - 39.46 (?), 23.3.2008 21:32

Mam problem se startováním TK. Lze instalovat žhavení.

         
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 24.3.2008 13:04

Mám TK 10 r.v. 68 a žhavení mám už 2 roky. Stačí koupit vložku a žhavící svíčku. Já sem to sehnal u výrobce v Prostějově. Mužete si to i obědnat na dobírku.

            
Jakl Jaroslav - (24) - 5.71 (?), 31.3.2008 20:32

Kolik stojí žhavící svíčka? Vložka se dá objednat také v Prostějově?

               
frantaFJ - (18) - 73.191 (?), 1.4.2008 20:38

Ceny si us bohužel nepamatuji, ale nebylo to drahé. Na netu si zjistěte kontakt, a informujte se. Zapojení je jednoduché, já to mám napojeno přes tlačítko na přívod tlačítka starteru. Minule sem vám napsal i kontakt, ale později se asi vymazal. Se startováním mám problém i tet. Před měsícem sem měnil motor, ale starty sou pořát na prd. I když nažhavím a starter točí dost, tak jen kouří a nic. Tak si pomáhám tím že trochu dám do sání benzínu, to chytne hned. Možná jak se oteplí tak to pujde líp. Ještě je možný že mám špatně seřízený motor. Možná mi někdo poradí jak silné těsnění má být pod hlavou, a jak podložené čerpadlo. Kdy má dávat čerpadlo naftu do válce. Tak se mějte, a at se daří. Franta.

                  
host - 230.201 (?), 3.4.2008 11:35

Chtěl bych se zeptat jestli někdo ze zúčastněnych nemá na TK 4 - 14 naviják?jestli by byl ochoten se podělit o zkušenosti s jeho výrobou, fotografie nebo nějakým návodem.

Předem děkuji

                     
oan - (1) - 67.154 (?), 3.4.2008 13:26

Ahojte, potřeboval bych poradit v oblasti ventilatoru u moturu na TK.Přesný typ motoru nevím, ale problém máme při pohánění ventilátoru přes řemenici a klínový řemen.Problém je v tom že se nám co chvíla pokazí tato řemenice -rozbije se a přestana dál pohánět ventilátor.Tato řemenička je ze 2 ks a prostředkem chodí klínový řemen.Z řemeničky trčí malá kulatinka která ustí do vrtule ventilátoru.Problém je v tom že se vždy po čase tato kulatinka ulomí-ustřihne.Pro lepší orientaci jsem vyfotil motor a nákres části vetilátoru.Pokud jste se již někdo setkal se stejným problémem tak prosím poraďte jak tu to závadu odstranit popř.jí předejít.Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
                     
host - 67.154 (?), 3.4.2008 14:58

Zjistil jsem že se jedná o motor Slavie 1D90TA, tak pokud máte někdo s tímto motorem zkušenosti v oblasti ventilátoru tak mi prosím poraďte, díky.

                     
host - 205.218 (?), 13.6.2008 21:47

Vypadá to na vadnou bimetalovou spojku ventilátoru

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Mafl z Lídlu nejde mi sundat pilový kotouč17.12.2024
Zapojení motorů na 230 V9.12.2024
Komfort domova: Kvalitní bavlněné povlečení a výhody vytápění elektřinou9.12.2024
Zapojení motorů na 230 V8.12.2024
Nová STIHL MS 2601.12.2024
Rachot při vypouštění vody z pračky do odpadu30.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika