TK, TZ, MT, Holder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 237.161 (?), 8.1.2009 18:13
Děkuji za upřesnění.Ty díly už jsem si zhruba našel podle katalogu.Ještě by mě zajímalo jestli je třeba k této úpravě půlit celou převodovku nebo stačí sundat levý portál.Honza.
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.146 (?), 8.1.2009 18:25
Jde sežeň si starý portál napřiklad z frézy M6, TJ-6,5 nebo T-4K-10, T-4k-12, T-4K-14. Tyto stroje mají odpojení předku co ty potřebuješ na MT-132.
|
|
|
|
|
|
|
host - 237.161 (?), 8.1.2009 18:31
Díky to jsem potřeboval vědět.Honza.
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.21 (?), 8.1.2009 20:06
Dobrý večer, mám dotaz, proč potřebujete vypínat přední nápravu? Sháním nějaké dokumenty (seznam dílů a návod) k pluhu APO 155,mockrát děkuji Zdeněk
|
|
|
|
|
|
|
host - 237.161 (?), 8.1.2009 20:59
Mám za MT naviják.Bylo by jednodušší regulovat rychlost a sílu navíjení.Ještě chci připojit štěpkovač a tam jsou vhodné nižší otáčky abych nemusel dál převodovat.Honza.
|
|
|
|
|
|
|
host - 237.161 (?), 8.1.2009 21:24
Jde o to, že bych mohl regulovat rychlost a sílu např. u navijáku nebo štěpkovače.Honza.pqai
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.21 (?), 8.1.2009 21:43
Díky, vůbec mě nenapadlo, že je něco takového možné, myslel se že je možná jen motorová nebo pohybová závislost.
|
|
|
|
|
|
|
franta2 - (8) - 73.191 (?), 8.1.2009 10:42
S tím zimním startováním je problem. Já to kombinuju, nejdříve plný plyn a nadzvednout pojistku u čerpadla, pak to protočím, aby se natáhla nafta, žhavení 3 krát po pul minutě, fén do sání. To cele opakuji. A jestli to neblafne, poslední možnost je startovací sprej. Ale jen trochu, dřive sem dával vic a musel sem vyměnit motor. Tak opatrně. Zitra jedu pro uhlí, a má pěkně mrznout, tak uvydíme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|