TK, TZ, MT, Holder



host - 7.146 (?)
8.1.2009 18:25

Jde sežeň si starý portál napřiklad z frézy M6, TJ-6,5 nebo T-4K-10, T-4k-12, T-4K-14.  Tyto stroje mají odpojení předku co ty potřebuješ na MT-132.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 8.1.2009 12:54

Ta cenová nabídka se týká kompletní úpravy, kdy je uzávěrka i u zadní nápravy, vypínání přední nápravy a rychlejší trojka v převodovce.Protože jsem po půlnoci chtěl vložit tuto cenovou nabídku k příspěvku a nešlo mi to, protože byla v nevhodném formátu a převést jej byla fuška, už jsem nepodtrhl díly které se Vašeho problému dotýkají.

                     
host - 237.161 (?), 8.1.2009 18:13

Děkuji za upřesnění.Ty díly už jsem si zhruba našel podle katalogu.Ještě by mě zajímalo jestli je třeba k této úpravě půlit celou převodovku nebo stačí sundat levý portál.Honza.

                     
host - 7.146 (?), 8.1.2009 18:25

Jde sežeň si starý portál napřiklad z frézy M6, TJ-6,5 nebo T-4K-10, T-4k-12, T-4K-14.  Tyto stroje mají odpojení předku co ty potřebuješ na MT-132.

                     
host - 237.161 (?), 8.1.2009 18:31

Díky to jsem potřeboval vědět.Honza.

                     
host - 35.21 (?), 8.1.2009 20:06

Dobrý večer, mám dotaz, proč potřebujete vypínat přední nápravu?  Sháním nějaké dokumenty (seznam dílů a návod) k pluhu APO 155,mockrát děkuji Zdeněk

                     
host - 237.161 (?), 8.1.2009 20:59

Mám za MT naviják.Bylo by jednodušší regulovat rychlost a sílu navíjení.Ještě chci připojit štěpkovač a tam jsou vhodné nižší otáčky abych nemusel dál převodovat.Honza.

                     
host - 237.161 (?), 8.1.2009 21:24

Jde o to, že bych mohl regulovat rychlost a sílu např. u navijáku nebo štěpkovače.Honza.pqai

                     
host - 35.21 (?), 8.1.2009 21:43

Díky, vůbec mě nenapadlo, že je něco takového možné, myslel se že je možná jen motorová nebo pohybová závislost.

         
franta2 - (8) - 73.191 (?), 8.1.2009 10:42

S tím zimním startováním je problem. Já to kombinuju, nejdříve plný plyn a nadzvednout pojistku u čerpadla, pak to protočím, aby se natáhla nafta, žhavení 3 krát po pul minutě, fén do sání. To cele opakuji. A jestli to neblafne, poslední možnost je startovací sprej. Ale jen trochu, dřive sem dával vic a musel sem vyměnit motor. Tak opatrně. Zitra jedu pro uhlí, a má pěkně mrznout, tak uvydíme.

            
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 220.253 (?), 8.1.2009 15:25

Startovací sprej je svinstvo i v malém množství, zejména u vznětových jednoválců.

Já používám horkovzdušnou pistoli, kterou na nižšší stupeň nahřeji sání a během startování ji přepnu na vyšší a strčím přímo do sání. Mám steyr T80, který, coby kontrolku správného nažhavění, používá 2. žhavicí svíčku zabudovanou do otvoru v palubní desce! Takže je to, ve spojení s jednoválcem objemu 1,3 l, opravdu zabiják baterií. Ale použití vyšších stupňů pistole lze jen u sání s drátěným filtrem. Hlavně nekombinovat startovací sprej a horkovzdušnou pistoli :-).

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika