Sekačka NAC nestartuje
|
|
 |
 |
host - 136.63 (?) 22.7.2013 8:57
Zdravím Mirku, mám radost, že máš na věc stejný náhled jako já. Pokud chceš neco opravovat, tak musíš nejprve naprosto přesně znát princip funkce daného stroje, nebo zařízení. kdyby se tak řídily všichni opraváři, nevznikaly by mýty o neopravitelnosti "honďáckých" karburátorů, nebo odpovědi opraven ve smyslu "kupte si nový karburátor, protože ten váš byl 3x v ultrazvuku a stejně nefunguje". Ještě se vyjádřím k tématu čistoty karburátorů, protože to s tímto souvisí. Často zde čtu "vše zkontrolováno, karburátor vyčištěn", věřím, že ani 5% pisatelů nezná funkci těchto zařízení a rozhodně nemají prověřeny všechny jeho hunkční skupiny a provedeno základní nastavení. Standa.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 93.180 (?), 15.7.2013 8:15
Nedaří se mi vložit více obrázků
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 93.180 (?), 15.7.2013 8:27
Ještě prosba těm zkušenějším, na pístních kroužcích jsem nenašel zámky.To by tedy znamenalo, že je naprosto jedno, v jaké poloze je kroužek nasazen?To se mi nějak nezdá.V případě pootočení kroužků do stejné roviny by tedy byl prostor nad pístem silně netěsný.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 136.63 (?), 15.7.2013 18:54
Zdravím, zámky jsou jen na pístech, které se pohybují ve váci s kanály. Písty čtyřtaktů zámky nemají a skládají se podle počtu kroužků na díly kruhu. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 94.249 (?), 16.7.2013 7:33
Stando, děkuji moc.Zdraví-Mirek
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 94.249 (?), 21.7.2013 7:48
Ahoj kamarádi, může někdo poradit?Poradí Standa???
Tak jsem konečně sehnal vše potřebné pro opravu motoru a chtěl bych to poskládat, ale narazil jsem na zajímavý problém.Pod ozubeným kolem vačkového hřídele je na čepu plíšek ve tvaru U, který je fixován jemnou pružinkou (viz foto) A teď jádro pudla-je tam nahoře takový zobáček, kterého pružinka tlačí směrem doprava k vačce.A tento zobáček nadzvedává mírně talířek výfukového ventilu, takže je ventil mírně pootevřen.Nemůžeme pochopit jeho význam.Jediné logické vysvětlení je to, že má usnadnit start snížením komprese a pak se asi odstředivou silou překlopí.Ale to je jenom dohad.Moc prosím odborníky o radu.Předem děkuji.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 136.63 (?), 21.7.2013 15:45
Zdravím. Bingo!!!. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 94.249 (?), 21.7.2013 18:27
Zdravím Stando, tak jsem se trefil???To jsem rád a samozřejmě děkuji.Navíc si toho opravdu vážím.Mám prostě rád, když vím, jak věci se kterými pracuji -fungují, člověk je potom klidnější.
Ještě jednou díky-Mirek
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 136.63 (?), 22.7.2013 8:57
Zdravím Mirku, mám radost, že máš na věc stejný náhled jako já. Pokud chceš neco opravovat, tak musíš nejprve naprosto přesně znát princip funkce daného stroje, nebo zařízení. kdyby se tak řídily všichni opraváři, nevznikaly by mýty o neopravitelnosti "honďáckých" karburátorů, nebo odpovědi opraven ve smyslu "kupte si nový karburátor, protože ten váš byl 3x v ultrazvuku a stejně nefunguje". Ještě se vyjádřím k tématu čistoty karburátorů, protože to s tímto souvisí. Často zde čtu "vše zkontrolováno, karburátor vyčištěn", věřím, že ani 5% pisatelů nezná funkci těchto zařízení a rozhodně nemají prověřeny všechny jeho hunkční skupiny a provedeno základní nastavení. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 255.44 (?), 23.7.2013 18:57
Ano. Mas pravdu. Je to dekomprese pri startovani. Aby sekacku mohly aj zensky startovat.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 94.249 (?), 27.7.2013 17:46
Zdravím, tak dnes jsem za pomoci některých z vás poskládal ten motor, namontoval do sekačky a ona startuje a jede jak má.Celá ta sranda stála 2.700 Kč, ale sekačka je plně funkční.
Chci touto cestou poděkovat všem, zejména Standovi, kteří mne vedli a snažili se pomoci-hoši moc děkuji, nebýt vás, nevím,jak bych to zvládl.Je vidět, jak užitečný je tento web, takže díky i za něj.
S pozdravem Mirek
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|