Sekačka Honda nebo Stiga?
|
|
 |
 |
host - 180.146 (?) 24.4.2010 9:52
Dobrý den,
tak jsem se nakonec rozhodl pro Stigu Turbo 55 4S s motorem BS 750 DOV. Doufám, že budu spokojen. Motor Honda mi v prodejně sice přímo nezavrhli, ale servisní technik tvrdil, že prý měli v poslední době několik případů ucpávání karburátoru u Hondy. Určitě to souvisí s kvalitou benzínu. Nicméně k opravě to často přivezli různí majitelé, kteří mají sekačky s BS i Hondou, "krmí" je stejným benzínem a zatímco BS problém nemá, tak Honda ano. Je to zajímavé.
Trochu mne ovšem překvapilo, když jsem včera zkoušel Stigu nastarovat, že se celá při plných otáčkách docela dost chvěje. Na to jsem u staré sekačky nebyl zvyklý, ale asi je to dáno i vyšším výkonem motoru u Stigy. Uvidím, až jí vyzkouším pod pořádným zatížením.
Díky všem za cenné rady a připomínky.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 180.146 (?), 13.4.2010 19:52
Díky za radu. Uvažoval jsem o tom, jenže ta Stiga je pak o 3 tis. Kč dražší a to je jednak nad mým stanoveným finančním limitem a za druhé si nejsem jist, jestli za ty peníze navíc je to opravdu tak výrazné vylepšení parametrů a vlastností sekačky. Kromě toho už je to pak téméř profi sekačka a to zas asi je pro mne trochu zbytečné.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.107 (?), 13.4.2010 20:00
To si musíte rozhodnout sám, no. Ten krouťák u Hondy oceníte a ocenil by jste ho ještě víc, kdyby jste měl možnost srovnání. Když zde lidi píšou, že je motor v trávě k nezastavení ap. to je právě ten krouťák, který se pere s množstvím trávy a ten má Honda i v nižších otáčkách nejlepší.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 180.146 (?), 24.4.2010 9:52
Dobrý den,
tak jsem se nakonec rozhodl pro Stigu Turbo 55 4S s motorem BS 750 DOV. Doufám, že budu spokojen. Motor Honda mi v prodejně sice přímo nezavrhli, ale servisní technik tvrdil, že prý měli v poslední době několik případů ucpávání karburátoru u Hondy. Určitě to souvisí s kvalitou benzínu. Nicméně k opravě to často přivezli různí majitelé, kteří mají sekačky s BS i Hondou, "krmí" je stejným benzínem a zatímco BS problém nemá, tak Honda ano. Je to zajímavé.
Trochu mne ovšem překvapilo, když jsem včera zkoušel Stigu nastarovat, že se celá při plných otáčkách docela dost chvěje. Na to jsem u staré sekačky nebyl zvyklý, ale asi je to dáno i vyšším výkonem motoru u Stigy. Uvidím, až jí vyzkouším pod pořádným zatížením.
Díky všem za cenné rady a připomínky.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.107 (?), 24.4.2010 13:40
Samozřejmně po netu nejde poznat jak veklé je to chvění, ale u nové sekačky by mělo být minimální. Když ten nůž sundáte pro kontrolu nestartujte motor!!
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 216.60 (?), 14.4.2010 7:34
A za kolik se dá ta Honda 537 s plastovým rámem sehnat tak, aby člověk nemusel do Polska? (Stiga má hliníkovou slitinu za 20 800,- i s Hondou 190 GCV) Jak se bude řešit záruka, když člověk chytne cca 3 - 4cm křemen a prorazí rám? Pokud vím, Honda to jako reklamaci neuznává a nový rám bude pěkná šiška.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 235.134 (?), 14.4.2010 8:09
Ozaj ocení ten krúťák?
Honda GCV 160 9,4 Nm
BS DOV 9,8Nm
Nechápem prečo by v tomto prípade niekto oceňoval nižší KM.
Už ma nebaví počúvať aká je Honda super.Musí sa jej uznať že je to kvalitný stroj, ale až taký super zase nie je.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|