Repasovaný japonec nebo nový číňan
|
|
 |
 |
host - 3.83 (?) 10.11.2009 14:20
Vemte jed na to, že je lepší japonský malotraktor, ovšem takového stáří a stupně opotřebení, aby nemusel být nijak moc repasován  !!!
Laik nemá šanci poznat ani přibližný rok výroby takovýchto strojů. Pro hovoří snadná ovladatelnost, spolehlivost a vymakanost japonských strojů spolu se směšnými provozními náklady.Proti téměř nemožnost legálního provozu na pozemních komunikacích.Pokud se budete držet značek Kubota, Yanmar a Iseki, nebude problém s případnými ND.
U nové číny nebude problém se získáním SPZ, nějaké zásadní závady bych taky neočekával, osobně se mi u nich nelíbí různě trčící "bovdeny, trubicky,táhla a hadičky" po podlaze a vespod strojů = ne moc pohodlné nastupování a riziko poškození při práci v lese.Dodávky ND po pár letech provozu můžou být také dost adrenalin.
Šťastnou ruku!
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 7.50 (?), 9.11.2009 19:37, zobrazeno: 20967x
Je lepší koupit repasovaný japonský malotraktor nebo nový čínské výroby?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 3.83 (?), 10.11.2009 14:20
Vemte jed na to, že je lepší japonský malotraktor, ovšem takového stáří a stupně opotřebení, aby nemusel být nijak moc repasován  !!!
Laik nemá šanci poznat ani přibližný rok výroby takovýchto strojů. Pro hovoří snadná ovladatelnost, spolehlivost a vymakanost japonských strojů spolu se směšnými provozními náklady.Proti téměř nemožnost legálního provozu na pozemních komunikacích.Pokud se budete držet značek Kubota, Yanmar a Iseki, nebude problém s případnými ND.
U nové číny nebude problém se získáním SPZ, nějaké zásadní závady bych taky neočekával, osobně se mi u nich nelíbí různě trčící "bovdeny, trubicky,táhla a hadičky" po podlaze a vespod strojů = ne moc pohodlné nastupování a riziko poškození při práci v lese.Dodávky ND po pár letech provozu můžou být také dost adrenalin.
Šťastnou ruku!
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 63.106 (?), 10.11.2009 18:50
Mahindra není čínská firma, ale indická.
Čínské produkty nedosahují v segmentu motorových vozidel a strojů kvalitu takovou, aby se vyplatila jejich případná "láce". Ale pro mě-za mě, ať si to každej vyzkouší na vlastní kůži 
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 32.17 (?), 26.11.2010 18:46
Mahindra je sice firma indická, je ale (spolu)majitelem dvou čínských traktorářských firem. Ta jedna je v Nanchangu a v ní se vyrábí Mahindra 2541, je to tedy čínský traktor. Ta druhá fabrika je ve městě Yancheng a vyrábí se v ní traktory JINMA. Traktory vyráběné firmou Mahindra doma v Indii nemají evropské homologace, jsou určeny zejména pro USA a domácí (indický) trh.
S tou kvalitou a poměrnou "lácí" se jinak hodně pletete. Kdo dobře vybírá, najde v Číně i tu kvalitu.
Jen taková perlička ohledně čínských motorů: Pro zákazníka jsem v Číně hledal motor - našel jsem, rok se deset kusů v ČR testovalo. Pak jsme do Číny poslali objednávku a zpět se vrátila odpověď, že produkce tohoto modelu je kompletně vyhrazena pro firmu SUBARU-ROBIN a pokud je chceme, máme si je objednat v Japonsku...
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 158.206 (?), 21.3.2011 14:54
Mám JINMU 244,v zimě vyhrnuju sníh a přez léto s navijákem do lesa, mám ji rok a stran drobných závad jako prasklá hadička na naftu a doštelování brzd jsem neměl žádný problém.Co se týče motoru tak v zimě i při -15 startovala na poprvé, akorát po nastartování nechat 3-5 minut klapat, jinak nejde do otáček.Nejprve jsem zvažoval jestli starého Japonce nebo novou čínu.Nabyl jsem dojmu, že jsem zvolil správně, přesvětšilo mě i to, že kvalita čínských silničních skútrů dovážených před 10 lety byla katastrofální, ale v současné době se tyto skůtry dají / některé značky /srovnat s kvalitou jiných světových značek i pro jejich dostupnost náhradních dílů. Toto vím, protože jednoho vlastním.Takže oponenti číňanů, nemohu s vámi souhlasit.
|
|
 |
|
 |
 |
|
HONZAD - Stříbrný Zahrádkář (497) - 176.220 (?), 21.3.2011 20:46
Každý, kdo si traktor koupí, bude mít tendenci chválit to co koupil, pokud to nebude opravdu nespolehlivý krám (v tom případě o tom raději nepíše). Já jsem také před rokem řešil stejný problém, číňani mě lákali nízkou cenou, ale nakonec jsem pořídil komplet repasovanou malou Kubotu. Rozhodla vzdálenost k prodejci a servisu (10 km), další je 50 km a také jsem chtěl něco malého. Na Japonce se většinou dočtete chválu - spolehliví dříči, většinou strarší stroje nemají žádnou elektroniku, což je pro mě spíše výhoda. Jako nevýhodu bych viděl menší konfort (nemají synchoronizovanou převodovku) a jezdí celkem pomalu - do 15 km/hod. Jen mívají děravé nádrže, občas se mi stává, že po celodení práci mi v nádrži nebyde téměř žádná nafta .
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 158.206 (?), 28.4.2011 11:13
Prosím o radu, jaký olej se leje u Jinmy 244E do zadního tříbodového zvedání? děkuji za odpověď
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|