Dobrý večer, tak nakonec jsem to vyřešil ještě dnes takto - sundat kola, sundat z nich závaží, vypustit vzduch, pošlapat plášť, položit převodovku s nastavenou rychlostí 1 nebo R do vodorovné polohy, nasadit jednu polonápravu na převodovku, na ni postupně pravé a levé kolo, pootočit rukama pláštěm až se ventilek dostane do požadované polohy (nohou přidržovat "zaaretovat" převodovku za závěs s nosičem závaží), opatrně sejmout a ve vodorovné poloze kola také opatrně přesunout ke kompresoru (v jiné než vodorovné poloze má ventilek snahu se vychýlit ze středové polohy na jednu nebo druhou stranu, já kola transportoval ke komopresoru až na čerpačku), natlakoval jsem na 2 atmosféry (mám starší kola a vzorek už není 100%). Takto jsem to zvládl v jednom člověku. Snad to někomu pomůže, já bych asi musel měnit oba pláště i duše a protože jsem nesehnal nikoho, kdo by to byl ochotný přezout musel bych shánět kompletní kola, ať už nová nebo zánovní. Pěkný nadcházející víkend.