Otocny pripoj vari



host - 11.107 (?)
24.10.2014 21:51

Opravdu? Tak proč má horní závěs tak blízko konzole řídítek?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 136.63 (?), 24.10.2014 8:39

Zdravím, na obou obrázcích je řešení vidět. Standa.

                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 24.10.2014 9:05

jj jen to budu muset zkouknout na svém stroji, jak to vypadá s geometrií vůči nosiči závaží BZN-002. Také mne v první chvíli napadlo, že se dá nechávat zkrutný kus v závěsu stále, ale pak jsem si všimnul, že nemáte BZN a tak nevím, na které straně budou jaká závaží...

                     
host - 11.107 (?), 24.10.2014 13:05

Jakou pak to má asi Stanislav Melaga převodovku?

                     
host - 188.195 (?), 24.10.2014 13:24

určite klasickú VARI

                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 24.10.2014 14:33

To je na snímku docela dobře vidět = DSK317/S... tak nevím proč se ptáte.

                     
host - 11.107 (?), 24.10.2014 21:51

Opravdu? Tak proč má horní závěs tak blízko konzole řídítek?

                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 24.10.2014 22:35

Na převodovky T20, DSK317, DSK317/S a DSK317/SE se dají montovat horní návěsy typu Z-1, Z-01, NZ-1 a dolní závěsy typu ASRA/U, BZN-02... Pokud dobře vidím, tak vidím jen horní návěs Z-1 nebo Z-01 který je dost blízko konzole řidítek, protože má pohonou jednotku s motorem B&S (nebo jiným 4T co byl před Hodou). Taky tam vidím kousek aretace proti zařazení vyšších pojezdových rychlostí a ta byla až u DSK317ky.

                     
host - 11.107 (?), 25.10.2014 17:27

 Vím, že lze i na převodovky T20 montovat horní závěs a vidíte dobře, že tam chybí závěs spodní. I aretaci tam můžete vidět. Jenže to je tak asi všechno. Vzdálenost konzoly motoru od horního závěsu je dána výškou horního dílu převodovky a ta je, jak je Vám jistě známo, rozdílná. Jiná je u T20 a jiná u DSK 317. Taky doporučuju si prohlédnout fotogalerii Stanislava Melagy, je tam i fotka prodlouženého řazení s vyobrazením poloh jednotlivých rychlostních stupňů. Sice jste mi napsal na mou otázku co že to má Stanislav Melaga za převodovku, "přece DSK 137/S" a že je to docela dobře vidět a nechápete, proč se ptám, tak Vám doporučuju prohlédnout si tu fotogalerii a třeba jasně a dobře uvidíte, co je to za převodovku. Co z toho plyne?  Třeba to, že čep vložený ze spodu a zajištěný nahoře je tam správně, tak se to dělalo, eliminuje to Vaše sundávání motoru z převodovky a taky to, že kdyby tam bylo spodní BZN bylo by s největší pravděpodobností orientováno tak, že místo pro závaří 33 kg by bylo pod horním závěsem a místo pro NT před strojem.

Motory B&S Vari systém nikdy nepoužíval a fa. Vari je nikdy neměla v nabídce jako pohonné jednotky pro uvedený stroj.

                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.138 (?), 25.10.2014 19:01

a co toto

smiley



                     
host - 11.107 (?), 25.10.2014 19:09

A to je všechno co napíšete? K převodovce nic?

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Řezání zahrandních obrubníků8.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?7.3.2025
Obložení bazénu7.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?6.3.2025
Škarabání staré malby11.2.2025
Škarabání staré malby30.1.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika