Pri mojom zamestnaní som sa velmi často stretával z motormi honda, rady gcv.Ano tie karburátory sú velmi náchylné na nečistoty z našich palív.Takže sme to riešili malými prechodnými filtrami na hadičku z pal.nádrže.Pozor na jednu vec, niektoré typy majú v pal. hadičke pri nádrži sýtko zasunuté v nádrži a hadička ho kryje.Oprava karburátoru spočívala najprv mechanickým vyčistením, treba vyklopnúť difúznu trubičku nad hlavnou tryskou, ktorú treba bezpodmienečne vymontovať.Prepchať dierky.Použineme spray s názvom čistič karburátorú a klapek, riadne vystriekať všetky otvory.Nechať pôsobiť asi 1hod.Vyvariť v ultrazvuku a opetovne vystriekať sprayom.Potom vyvúkať silným tlakom vzduchu.Uplne do sucha.Namontovať na motor, pozor na tesnenia je ich tam viac, treba pozrieť bakelitový medzikus pod karburátorom či nie je prasknutý, ak ano výmena.Takže by to malo fungovať, do paliva pridať aditívum proti starnutiu paliva, má schopnosť rozpúštat usadeniny.Otáčky 2800.