Gl., už se konečně vraťte do základní školy, naučte se ČÍST! Arogantní provokatér jste jedině vy! Já neustále píšu, že bych takový problém řešil zcela jinak, ale vy mne urážíte a sprostě, svým překrucováním mnou napsaného! Nevíte zhola nic o zákoných podmínkách, pouze to co si momentálně vyčtete z jednotlivých paragrafů! PetrH, tu jasně napsal právní pohled a souvislosti jednotlivých paragrafů, jenže to se vám nehodí do krámu a tak jste to tiše přešel! Z celého srdce vám přeji aby jste v životě narazil na problém u zakoupeného zboží, trochu ostřejšího prodejce a dopracoval to až k soudu. Dopadnete se svou arogancí jak sedláci u Chlumce!
Gl., to nejsou urážky, ale jen konstatování faktů! Ten váš poslední odstavec to jasně dokazuje! Buď jste tak zaslepený vlastní pravdou, nebo tak hloupý. A bez urážky! Napsal jsem výše a HH to jistě potvrdí, STIHL zasílá zapalování zpět výrobci, už jen pro zjištění chyby, pro kterou se závada stala a její odstranění ve výrobě!!! Další věty toho odstavce jsou již doslova trapnou povídkou! Kde berete tu jistotu, že bezdůvodné zamítnutí reklamací je v ČR převážným pravidlem? Myslíte, že pokud výrobce sám díl nevyrábí, nebude jej dále reklamovat u svého dodavatele?
Pokud pravda, kterou jsem vám napsal, byla arogancí, pak mi řekněte čím je vaše chování? Nikoho z nás osobně neznáte, neměl jste příležitost nás poznat v příjemných chvílích a už vůbe ve chvílích střetů, tak co to tu plácáte za soudy!
Nemám potřebu se tu, tím méně před vámi, obhajovat, klidně vám napíšu kam můžete přijet, ale budete-li se ke mně chovat takto, moc vám to nedoporučuji. Vy se řídíte heslem " Náš zákazník, náš Pán", jenže si ho přetváříte k obrazu svému! Od vás by mne nepřekvapilo prohlášení typu, tu pilu vám zaplatím až po dvou letech, budu-li s ní spokojen! Víte, obchod, to je vlastně smlouva a ne nařízení zákazníka, obchodníkovi!
Myslíte, že je běžné dávat k novým strojům motorový olej zdarma? No vidíte a já jej dávám naprosto běžně! Působí to dobrým dojmem a navíc je předpoklad, že nebudeme muset řešit zbytečnou reklamaci! Vím, že tento odstavec ve své další snůšce jedu tiše přejdete, ale již mi to nevadí!