Může svíčka zničit zapalování?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 70.100 (?), 18.2.2009 6:53
Když už jsme tak daleko od tématu, můžete mi toto vysvětlit, nerozumím tomu.
***
A neříkejte mi nikdo, že nejsou zapalování již hezkou řádku let digitální! Polovodiče se používaly do cca konce osmdesátých let! A dnes možná u HECHTU a Číny!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.115 (?), 18.2.2009 11:14
Děkuju Gl, že jste ze mě udělal hajzla a zlatokopa. Zapalování je zapouzdřené, a jediné co je možné bez zkušební stolice, je zjistit zda pracuje, či nepracuje, případně vynechává či dává slabou jiskru. Nemám problém inkriminovaný díl vymontovat a poslat výrobci ať si ho přezkouší a ještě se mi nestalo že by záruka při dodržení podmínek nebyla uznána. Zde zákazník z mého pohledu evidentně podmínky nedodržel (ponechávám teď stranou zda věděl - nevím kde stroj koupil a jak mu byl předveden a vysvětlena obsluha) a to je to oč tu běží. Takže vy mě stavíte do pozice a) zacvakám to ze svého b) ochčiju dodavatele a zacvaká to ten "hajzl" výrobce c) zacvaká to zákazník (celé či částečně). samozřejmě že z pohledu zákazníka je c vždycky špatně protože se to rozbilo "samo" a je to v záruce. Pokud by zákazník koupil stroj u mne tak by určitě věděl co z pohledu záruky může a nemůže, ale asi by to dopadlo tak, jak jsem napsal jinde. Jak by dopadla reklamace při správném postupu (popsání skutečnosti a zaslání ke kontrole) nevím, ale myslím si že by byla ze strany dodavatele zamítnuta právě pro nedodržení podmínek záruky. HH
|
|
|
|
|
|
|
host - 210.251 (?), 18.2.2009 11:23
Pardon - vy víte, že zapalování odešlo kvůli té svíčce?? Myslím že nevíte. Ale zákazníka by jste vyhodil ať zaplatí opravu, že?! Pokud to nepošlete k přezkoušení, tak opravdu jste hajzl a zlatokop jak píšete. Pokud neznáte příčinu a nechce se vám jí zjišťovat, tak férové by bylo nést náklady na půl. Aby jste to mohl vzít na sebe (dodavatele) nebo hodit na zákazníka, tak je třeba zjistit proč to kleklo. Gl.
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.115 (?), 18.2.2009 12:22
promiňte ale jestli umíte číst, nikde jsem nenapsal že zákazníka vyhodím ve dveřích, píšu, že s posláním zapalování na kontrolu nemám problém, a to jaká odpověď mi přijde nebudu předjímat a jsem ochoten to kolečko absolvovat (i když tuším s jakým výsledkem), použití nevhodné svíčky zapalování opravdu zničit může (proto stihl trvá na pevné a ne šroubovací koncovce svíčky - statisticky se zjistilo že významné procento reklamací bylo ve spojení se svíčkami se šroubovací koncovkou) a svíčka se přímo podílí na reklamované součásti a také ji ovlivňuje. Ale stále to nic nemění na tom že pokud zákazník znal a nekonal, tak porušil záruční podmínky i když si myslel že se nemůže nic stát (vy taky víte že na červenou se jezdit nemá a když pojedete a nabouráte tak máte vinu i když jste si myslel že to stihnete projet a před vámi to x lidí projelo v pohodě) HH
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 220.253 (?), 18.2.2009 13:27
V návodu J 2150 je uvedeno upozornění na to, že nesprávná svíčka může poškodit píst, nebo válec. Ale o zapalování tam není nic. Protože uplatňujete záruku na zapalování a ne na píst, či válec, tak podle mě má smysl reklamovat závadu. Ohledně srovnání se Stihlem - je to jiná situace. Pokud se nic nezměnilo, tak Stihl dává tzv. doživotní záruku na zapalování. Z toho vyplývá, že ručí za jeho bezporuchovost podstatně déle, než u běžných záruk. Z toho dále plyne, že záručních oprav - výměn bude za delší dobu u zapalování více a tím je určitě zajímavé z pozice výrobce eliminovat počet těchto vícenákladů. Proto je logické, že si podmiňují použití orig. svíčky, pokud zjistili, že závadu zapalování může způsobit i jimi nedoporučená svíčka, resp. ne plně funkční jiná svíčka - jiskřící kontakt, a to i třeba po delší době provozu...., pořád je to záruční oprava.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.115 (?), 18.2.2009 14:11
k tomu není co dodat, ještě zkontrolovat jestli není nějaká zmínka v záručním listu (aby z vás neudělali hned troubu) a pak se snad domluvíte HH
|
|
|
|
|
|
|
host - 96.51 (?), 18.2.2009 18:12
Pane Frantisku ja osobne bych dal do pily puvodni svicku a zajel do jineho servisu. Priste bych v zarucni dobe dodrzoval garancni podminky (schvalena svicka vyrobcem), aby k temto nedorozumenim nedochazelo. Ty dva roky se to da vydrzet. R.
|
|
|
|
|
|
|
host - 209.65 (?), 19.2.2009 3:01
Jak je značena svíčka se šroubovací koncovkou a jak s pevnou (předpokládám, že obvyklé značení svíček asi značí svíčku bez koncovky - pouze holý závit jak bývalo běžné)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|