Mountfield nebo přes internet?
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 217.154 (?), 3.6.2009 9:22
Kolik jste odpočítal za ten mininotebook - cena tohoto pidikrámu (v běžném životě téměř nepoužitelném, ani dětmi) je totiž max. 5500,- i s DPH a předpokládám, že M ho má za ještě nižší cenu.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 107.104 (?), 3.6.2009 15:11
Notebook si nechat nechci, počítám, že ho prodám za 4500,- nebo za 5000,-, pokud budu mít štěstí. Jsme limitováni penězmi, víc než 10 000,- za sekačku dát nemůžeme, čímž odpadá nákup opravdu kvalitního stroje, jak tu někdo psal :) Ono to asi bude prašť jako uhoď, Mountfield nebo hledat servis na motor jirkov (nebo alko), pokud bychom nakoupili přes internet. Asi nakoupíme u Mountfieldu a budeme doufat, že se s tou sekačkou nikdy nic nestane.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 58.150 (?), 3.6.2009 20:01
Nemusíte se bát!!! Sekačky u Mountfieldu patří mimochodem k těm nejlepším u nás, co si myslíte že jsou značky CastelGarden a Mountfield? Vznikají na stejné lince jako Stiga, Dolmar a mnoho dalších značek. Si pořiďte R 484 TR s motorem GGP WM45 a díky jednoduchosti a dobře tvarované sekací komoře budete spokojen po několik dalších let.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 99.169 (?), 4.6.2009 10:47
Nevíte někdo jak je to vlastně s tím notebookem? Je na něj též záruka??? U některých takovýchto akcí je tento "dárek" vyjmut ze záruky argumentací "toto bylo dáno jako dárek, Vy jste jej vůbec neplatili a tudíž na něj není záruka"... pak by ovšem tento "nadbytečný" notebook byl prodejný za zlomek jeho hodnoty, která je u produktu se zárukou.
Ivan
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 107.104 (?), 4.6.2009 11:25
Notebook je se zárukou (2 roky), stejně jako kdyby se kupoval v obchodě. Ale nutno říct, že bez notebooku (neboli de facto slevy cca 4500,- z ceny výrobku) by se u Mountfieldu vůbec nevyplatilo nakupovat, mají to tam dost předražené. Jinak si nemyslím, že by tam prodávali nekvalitní sekačky, jen jsme znejistěli, když jsme četli, co tu lidé píší o nepřijatých reklamacích apod.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 99.34 (?), 7.6.2009 8:47
Nenakupujte u M. Viz příspěvvek "I toto je Mountfield". A to šlo jen o věc za nějakých 1700.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 7.210 (?), 7.6.2009 10:23
Acer není kvalitativně ani horší, ani lepší než zbytek startovního pole v danné cenové třídě. Notebooky se prostě porouchávají a pokud je servis empatický a rychlý, uživatel je spokojený a v pohodě. (poruchovost notebooků ve střední cenové třídě je relativně vysoká, bez ohledu na značku, proto záleží na kvalitě n a rychlosti servisu víc, než kdekoli jinde - asi nejlepší jsou Dell a Fujitsu - přijede servisák a na místě vše potřebné vymění, za hodinu, dvě máte opět funkční počítač)
V ČR ale Acer již dlouhodobě disponuje naprosto brutálním záručním a pozáručním servisem (osobní zkušenost zhruba s desítkou dobře vybavených firemních notebooků).
S úsměvem mohu konstatovat, že co se týče kvality servisu u Aceru a MO platí staré "VRÁNA K VRÁNĚ SEDÁ".
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|