Křovinořez - kvalita struny
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 72.149 (?), 6.9.2016 20:07
bunny, ono je rozdíl, jstli se seká plocha, nebo obsekávají malé stromky. To já také držím otáčky malé a trochu ubírám a přidávám plyn. Ono to ani jinak nejde.
FO
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 243.27 (?), 6.9.2016 19:11
Pane PP, naopak, pripada mi to, ze sa vam to iba zdá (=sníva), lebo volnobezka by bol brutalny bezpečnostný lapsus! Lebo nastroj by sa otacal aj na volnobehu... a mal by otacky volnobehu motora minus napr.10 otacok, co by reprezentovalo aktivačnú otackovu diferenciu volnobezky. To by asi nepreslo bezpecnostnym atestom ani v rozvojovej krajine a nieto v prezákonovanej EU.
Ono to skor vyzerá, že si robite z citatelov tohto fora srandu, podobne ako to robí 400hektarovy bunny o kusok vyššie...
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 39.32 (?), 6.9.2016 19:15
Já mám určitě odstředivou spojku, protože nadměrným mytím mě do ní zatékala voda, až se přestala vracet do původní polohy, tak se to muselo rozdělat, vyčistit,odrezit a od té doby myji jen spodní část.A musím potvrdit, že funguje okamžitě na zvýšené otáčky, tudíž i ihned při poklesu otáček, takže motor si točí svůj volnoběh po ubrání plynu a kotouč se dotáčí svojí setrvačností, berte to jako dva nezávislé točící se subjekty po ubrání plynu.Kotouč nikdy netahá motor, ten si šlape svoji cestičku, ať tam je na druhém konci kotouč, nebo ne.Pokud spojka je funkční :).
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 243.27 (?), 6.9.2016 19:43
Pane xx.39.32, mohli by ste prosim vysvetlit pekne česky váš zvratok, opravujem: váš zvrat:
"(spojka)...funguje okamžitě na zvýšené otáčky, tudíž i ihned při poklesu otáček...
Pretoze si odporujete sam sebe:
Ked vam spojka spina tesne nad volnobehom napr. pri 3000 otackach a vypina hned po ubrati plynu z plneho vykonu napr. pri 7000 otackach... to hadam nie... vy nás houpete horním obloukem...
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 39.32 (?), 6.9.2016 22:04
Jsem rád, že to bylo nakonec správně pochopeno :).Směřovalo to k majitelům křoviňáků, kteří ví, jak se chová motor v reakci na plynovou páčku, pro ostatní to není přínosné.Určitě se přidávánim a ubíránim motor nezadře, jednak tam jde stále směs pro volnoběh, jednak je tam stále olejový film na stěnách a když zabrousím do historie 2-taktů, tak trabant měl volnoběžku jen na čtvrtém kvaltu, a na ostatní se to taky nezadřelo, když se uvolnil plynový pedál a nevyřadilo se.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 90.82 (?), 7.9.2016 7:16
Ovsem faktom zostáva, ze technicka protiargumentacia je od vas nulová, iba blaboly uplne od veci typu " honeni ega, "... atd. Ked pišete technicke nezmysly, tak je pravdepodobne, ze niekto vam napise, ze pisete technicke nezmysly. Miesto prijatia konstruktivneho stanoviska pridate v tomto kontexte superblabol o volnobezke trabantu... však ked volnobezka odpoji motor od prevodov, otacky motora nie su akcelerovane od ostatných prevodov a to je to o čom sa tu hovori!
Mudre je hladat pravdu a nezaoberat sa pivnými rečami KTO má pravdu, to je uplne vedlajsie kto ju ma, vlastne poznanie pravdy je dolezite.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|