K tomuto bych uvedl, že 1 pístní kroužek je při vyřešení chlazení vhodnější. Motor je pružnější a ekonomičtější. 2 pístní kroužky mají větší třecí odpory, ale také větší plochu na přenos teplot na válec. Pokud je to z tohoto pohledu vyřešené, není problém. Celkově bych to nebral, jako měřítko výběru, ale jen pro srovnání Dolmar používal na profi pilách 2 pístní kroužky, když jsem se v servise ptal na důvod této změny - 1 kroužek, tak to bylo zdůvodněno snahou o agresívnější chování motoru - vyšší efektivita práce při nižší spotřebě. Životnost motoru lze srovnat např. s legendární H266XP, která také měla jeden pístní kroužek, ale i po dlouhé době provozu stačila pouze jeho výměna a motor šel velmi dobře. Není to jen o pístním kroužku, ale o povrchové - velmi kvalitní úpravě válce a kvalitě mazání a odolnosti ložisek a klikovky. Pokud je klikovka předimenzována na vyšší výkon, je to záruka delší životnosti.