I toto je Mountfield



                     
host - 194.19 (?) 
10.4.2010 7:41

 Mountfield má i u dalších návodů značné nesrovnalosti v návodech oproti originálu a ten mnohdy do rukou vůbec nedostanete.!!! To je podstatné. Neplatí to jen pro Moutfield, ale i pro ostatní prodejce, kteří prodávají zboží z dovozu. Jejich překlady do češtiny jsou neúplné a bývají v nich vynechávané podstatné věci-parametry zařízení a to zcela úmyslně. Zneužívají jazykové bariéry a odvolávají se někdy na to, že jim někdo udělal nedokonalý překlad atd. Vyžadujte po prodejci nejprve originální dokumentaci. Pravděpodobně se bude vymlouvat a dokumentaci vám neseženou. Na problémy s neúplným překladem jsem také narazil a kdyby ČOI pracovala pořádně, tak by u nás nezbyl jediný prodejce zboží z dovozu. Ti co dělají reklamu v mediích pro Mountfield atp. jsou kašpaři, kteří vědí co reklamují, ale za peníze všechno.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 10.4.2010 10:33

Řekl bych, že házet dovozce do jednoho pytle, není zrovna "statečné", ale jdete s dobou, to je pravda. Český oblíbený sport, tedy paušalizování, jste potvrdil dokonale. Prodávám zboží vyrobené mimo republiku již pár roků, ale abych se setkal s rozdíly mezi návody originál a naším překladem, to se mi stává pouze u výrobků a dovozců aušusu, nikoliv léty ověřených značek. Aušusem lze bez uzardění pak nazvat jak výrobek, tak dovozce. I zde, v diskuzích lze nalézt jasné příklady. Např. "poraďte jaký poměr benzínu a oleje do pily..." na pile je poměr 1:25, v návodu Německém 1:40 a v Českém 1:50!!  Který údaj je uveden úmyslně a který omylem je na snadě. Kdyby nejen ČOI pracovala tak jak má, nebudeme se tu ani o takových výrobcích bavit a reklamní dvoustrany by neznečišťovaly dení tisk. Ona již taková 7 letá záruka by kvalitně pracující kontrolní orgány sama vyprovokovala ke konání. Jinak vězte, dle našich zákonů nemusí prodejce ani mít jakýkoliv jiný návod k obsluze, než ten Český!  Jsme totiž v ČR, nikoli v Německu, nebo Číně! Vás může jen uklidnit to, že pokud v návodu k obsluze nejsou některé údaje uvedeny, již to je důvodem ke zrušení kupní smlouvy, tedy vrácení zboží a peněz! Až pár zákazníků, kupujících dostane tu odvahu a požene takové aušus dovozce k soudu, bude vystaráno! I když i o těch soudech vím své! Prohrát soud ve všech bodech žaloby a při tom vysoudit úhradu soudních nákladů, lze snad opravdu jen u nás! Prostě Kocourkov (Turecko bych nechtěl urazit).

                     
host - 118.44 (?), 10.4.2010 20:09
Jestli je mountfield největší prodejce zahr techniky, tak má i největší počet reklamací to by sedělo ale zarážející je ten přístup při reklamacích, ale na druhou stranu která firma ráda a ochotně jakýkoliv výrobek bez řečí vymění, jistě mají lidé podobné zkušenosti i v jiných prodejnách.Každý prodejce nejdříve tlačí na kupujícího aby se přiznal že něco zanedbal nebo udělal špatně.Podle zdejších přispěvatelů má spousta lidí problém namíchat směs nebo nasadit správně řetěz, vyčistit mazací otvory na liště, jestli vůbec ví kde je hledat, zbrousit omezováky nebo nabrousit nůž na sekačce. Mountfield by jistě neměl slibovat 7 let záruku pokud to nedodrží, ale já mám 7 let křoviňák OM a neměl jsem s ním problémy, a to není první případ.Jestli mají problémy u jiných výrobků tak nechápu jejich přístup-oni přece nejsou výrobci tak to májí předat k reklamaci výrobcům a oni by byli s čistým štítem.
                     
host - 160.145 (?), 2.7.2012 22:47

Rozhodli jsme se s manželem, že zainvestujeme a že si k našemu bazénu zakoupíme tepelné čerpadlo... Hledali jsme na internetu vhodný typ, je jich tam několik... také jsme si přečetli recenze na tyto čerpadla a kupodivu v časopise itest vyšlo nejlépe (hlavně výkonem, ovládáním, nejnižší spotřebou energie a rychlosti ohřevu současně s kvalitou zpracování a také cenou) tepelné čerpadlo od Mountfieldu. na jejich internetových stránkách jsme zjistili, že toto čerpadlo je od dnešního dne v akci se slevou... Sice je mi tato firma poslední dobou proti srsti, ale nakonec jsme se rozhodli, že toto čerpadlo zakoupíme. Rozčarováním nám bylo, že jsme dnes (v den zahájení akce) přišli do prodejny Mountfield v Kolíně, kde prodavač u pokladny zjistil v počítači, že toto čerpadlo nemají skladem, což mě vytočilo... Pochybuji, že by je hned po ránu všechny vyprodali... Jak je možné, že tak velká firma si může toto dovolit?? nalákat zákazníky a pak jim v klidu říct, že to asi nemají, a budeme muset čekat možná i 14 dní, až mít budou... My máme firmu malou, podnikáme, také dáváme zboží do akcí, ale nikdy by nás nenapadlo zorganizovat nějakou reklamu na akci a pak říct zákazníkovi, že to nemáme... To bychom asi brzy dopodnikali... Pěkně mě nas..ali, nehledě na to, že jsme tomu museli věnovat drahocený čas a benzín, který jsme do prodejny projeli zbytečně...

                     
host - 166.15 (?), 2.7.2012 23:38

itest? Tam přece vyhraje Mountfield vždycky. Mountfield zahradní traktory rozdrtí i Hondu, bubnová rotačka zase roznese na kopytech Dakra i Vari...

                     
host - 216.226 (?), 3.7.2012 8:45

Ano, v itestu se hodnotí podle toho, kolik si kdo zaplatí. Začal mi tento test být podezřelý poté, co se v něm potřetí umístil jako velmi kvalitní výrobek z Lidlu - jen opravdu, ale opravdu velmi těsně za renomovanými značkami. A sami hodnotitelé byli velice překvapení! Jediné testy, kterým ještě jakž takž věřím, jsou dTest. Případně hledám hodnocení v Německu.

                     
host - 2.73 (?), 5.7.2012 23:41

Pokud si pamatuji, tak traktor Honda v itestu v roce 2008 byl jako nejlepší. Pak až byl Castel Garden XT190HD s jednoválcovým motorem. Ostatní supermarketové značky byly dobře popsány - v testu jsou dobré postřehy pro začátečníky - kupce, na jaké technické provedení si dávat pozor. Mě ten "zmanipulovaný test" odradil od koupi jednoválce 15,5 HP Partner za 85.000 Kč a nakonec jsem v akci koupil dvouválec 20 HP XT200HD za 78.000 Kč.

                     
host - 161.12 (?), 6.7.2012 1:23

Ano, byl. Jenže u Hondy byla tak trochu jízlivě poadána informace o vysoké ceně a u CG bylo jako minus uvedeno "složitější výměna baterie", což žádné minus není... A v roce 2012 opět zvítězil CG.

                     
host - 182.227 (?), 6.7.2012 8:36

Co jsem vypozoroval, tak i-test provádí hodnocení zvláštně.Většinou značka od M.není vítězem testu.Vítěz testu je výrobek jiné firmy, ale s cenou podstatně vyšší než druhý v pořadí a to je už od firmy M.Takže neznalý těchto testů si pomyslí, proč bych kupoval vítěze za tak hříšné peníze, když druhý výrobek v pořadí od M.je třeba za polovic.To je podstata tohoto testu.P

                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6578) - 14.199 (?), 3.7.2012 6:41

To je přece součást cash-flow plánu. Udělá se akce na neexistující zboží, tím se zjistí zájem, tepelné čerpadlo není za korunu aby jich ve skladě mohli mít dvacet, to by byla mrtvá investice. Podle zájmu se pak objedná zboží u výrobce se splatností až po prodeji. Pak čekáte až zboží přijde, zaplatíte a pak teprve zaplatí MTF dodavateli. Je to běžný systém garážovek používaný v devadesátých letech. Je akorát trochu s podivem, že se k tomu dopracoval takový moloch. Asi mají opravdu problémy

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací18:06
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika