I toto je Mountfield
|
|
|
|
host - 58.59 (?) 9.4.2010 22:30
Moje pocity z Mountfieldu - v roce 2004 jsem v Praze v Holešovicích koupil elektrickou sekačku. Záruka 7 let. Minulý rok se mi přestal točit motor, což je u sekačky dost značný problém. Jako elektrikář jsem si vše změřil a zjisitl jsem, že na vině je motor jako takový. Zajel jsem do MO v Pardubicích (=Čivicích) a světe div se, za 14 dní mi přišla SMSka, že moje sekačka je opravena. Platil jsem jen asi 30 Kč za podložku pod nůž. Asi si dovedete představit, jak sekačka vypadala po 5 letech provozu. Místy prsaklé šasi od odlétnutého kamene, všude špína a zaschlá tráva. Přesto neřekli ani "ň" a motor vyměnili. Tím samozřejmě nechci tvrdit, že to udělají příště nebo že budou takto vstřícní u jiné poruchy, ale ejich přístup byl v mém případě skvělý.
Letos jsem kupoval dvě sekačky a nekupoval jsem je u MO, protož ta jejich reklama na kamery a navigace byla u mě kontraproduktivní. Zvláště poté co jsem si přečetl, že navigace je "vykuchyná", ale jmenuje se stejně jako její plnohodnotná kolegyně.
Všem, kteří řeší reklamace, přeji pevné nervy.
A co se týče spotřebních dílů (filtry, svíčky,...), kupuji je přes největší aukční server přímo v USA. I s poštovným mě vyjdou levněji než ten samý díl, zakoupený z e-shopu v ČR. Samozřejmě tam není problém koupit i náhradní díly na asi všechny motory B&S. Jen si stáhnšte obráykový seznam náhradních dílů ze stránek výrobce motoru, najděte si číslo dílu a dejte ho v aukci vyhledat.
Petr Filipi
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 233.91 (?), 13.5.2009 22:22
Také si postěžuji.Mám křovinák 5 roků koupený v akci se 7roky záruky.Začal téci benzín průchodkou z nádrže.Ani jsem to pořádně neprohlížel, je v záruce tak šup sním do M.v Pardub.Za výměnu prasklé 10cm. hadičky jsem zaplatil 145KČ. Múj argument, že je ještě v záruce odbili opotřebením z provozu.A na dotaz co je tedy vlastně v záruce bylo odpovědí pokrčení ramen.Příště od Bédi tak maximálně písek do filtrace!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.6 (?), 23.8.2009 9:17
Záruka 7 let není na všechno!!!životnost není záruka a podmínky jsou popsány v záručním listě!!!To že jste zaplatil 145,-Kč za 5 let provozu
opravdu katastrofa.Je vidět že jste si podmínky 7 leté záruky nikdy nepřečetl.Písek si radši nekupujte ten Vám asi taky 7 let nevydrží...
S pozdravem Béďa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 121.155 (?), 24.8.2009 15:35
Značky Oleo-Mac, resp. jejich křovinořezů a wapek (mají keramické válce) se musím zastat, má to brácha již 3 sezónu a i já s tím seču a myju a zatím k velké spokojenosti. Avšak po přečtení diskuse bude případný servis u Mountifeldu asi děs, už ta cena příslušenství na wapku je přímo děsná ( viz zahnutý nástavec na mytí spodku aut za 750 Kč je síla). Přál bych si, aby tuto značku prodával někdo jiný ze specializovaných obchodů.
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.52 (?), 20.9.2009 19:02
Příslušenství na Karcher je také drahé a neprodává jej Mountfield. Např. 5 papírových sáčků k vysavači za 329 Kč! Z Mountfieldu mám 10 let křovinořez a 5 let travní sekačku bez problémů v provozu. Mám za sebou letos jednu reklamaci u Mountfield, kdy jsem šel po vlivem zdejší " duševní masáže" řešit prasklý plast pod volantem traktorku a nedoléhající plast kapoty cca po 9. měsících od zakoupení - kupoval jsem stroj u nich loni v září při slevové akci - traktor s dvouválcovým motorem v ceně u AGS jednoválce. Deflektor z plastu stál 800 Kč a např. v Husqvarně 3.500 Kč! Traktor si odvezli a přivezli v čase který jsem určil já, plast vyměnili a kapotu seřídili tak, že je v pořádku.Neplatil jsem nic. Přestože plast nebyl v ČR a museli jej dovézt z Itálie, tak oprava trvala v červenci v době dovolených jen 3 týdny. Všechno je to v lidech.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.6 (?), 9.4.2010 17:52
Ked sa o kosacku, pilu alebo krovinak nestarate a nechate ho leda bolo tak co chcete aku zaruku? Ja cistim stroje po kazdej praci a ani raz som nemal s Mountfieldom problem.A to my uz sluzia cez 15 rokov..je to len o pristupe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 58.59 (?), 9.4.2010 22:30
Moje pocity z Mountfieldu - v roce 2004 jsem v Praze v Holešovicích koupil elektrickou sekačku. Záruka 7 let. Minulý rok se mi přestal točit motor, což je u sekačky dost značný problém. Jako elektrikář jsem si vše změřil a zjisitl jsem, že na vině je motor jako takový. Zajel jsem do MO v Pardubicích (=Čivicích) a světe div se, za 14 dní mi přišla SMSka, že moje sekačka je opravena. Platil jsem jen asi 30 Kč za podložku pod nůž. Asi si dovedete představit, jak sekačka vypadala po 5 letech provozu. Místy prsaklé šasi od odlétnutého kamene, všude špína a zaschlá tráva. Přesto neřekli ani "ň" a motor vyměnili. Tím samozřejmě nechci tvrdit, že to udělají příště nebo že budou takto vstřícní u jiné poruchy, ale ejich přístup byl v mém případě skvělý.
Letos jsem kupoval dvě sekačky a nekupoval jsem je u MO, protož ta jejich reklama na kamery a navigace byla u mě kontraproduktivní. Zvláště poté co jsem si přečetl, že navigace je "vykuchyná", ale jmenuje se stejně jako její plnohodnotná kolegyně.
Všem, kteří řeší reklamace, přeji pevné nervy.
A co se týče spotřebních dílů (filtry, svíčky,...), kupuji je přes největší aukční server přímo v USA. I s poštovným mě vyjdou levněji než ten samý díl, zakoupený z e-shopu v ČR. Samozřejmě tam není problém koupit i náhradní díly na asi všechny motory B&S. Jen si stáhnšte obráykový seznam náhradních dílů ze stránek výrobce motoru, najděte si číslo dílu a dejte ho v aukci vyhledat.
Petr Filipi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|