I toto je Mountfield



host - 5.19 (?)
28.7.2008 1:09

Vážený pane ze Slovenska. Za prvé jsi nejsem vůbec jistý zda jste na správné diskusi, když nemáte žádný příspěvek k danému tématu. Jde vám zřejmě o něco jiného. Normálně bych na to nereagoval, ale jestliže mají naši sousedé ze Slovenska starost o inteligenci zákazníků MO v ČR tak vám odpovím i když s našim tématem to nemá nic společného a vám do toho s prominutim nic neni. Před několika lety mi zemřel otec a po něm mi zůstala veliká zahrada o kterou se do poslední chvíle staral on. Péči o tuto zahradu jsem převzal a samozřejmě jsem potřeboval i nějakou techniku. To proč jsem si vybral Mountfield nebylo kolo štěstí nebo super ceny zboží, o kterých jsem už tenkrát věděl že jsou nepřiměřené, ale respektoval jsem je. Moje rozhodnutí ovlivnila jejich servisní sít, která jak jsem původně myslel je slušná a funguje. Samozřejmě jsem zboží koupil najednou a s tím i ujištění, že kupuji nejlepší techniku na světě která poráží veškerou konkurenci na hlavu a kdykoli cokoli budu potřebovat i o víkendech bude potřebný servis zajištěn. Nevím kde jste vzal že na přepravu zboží potřebuji kamion ono toho za ty peníze zase tolik neni když připočteš bazén, nehledě na to ti to přivezou až pod nos, to funguje. Tím jsem se ale upsal dáblu protože oni nefungovali a nikdo jinej ti jejich techniku do servisu nevezme, jenom se ti vysmějou a ani se jim nedivim po agresivní klamavé reklamní kampani, která číhá v každém bulváru .. Stačí? Jestli ne tak ještě písni.  Jarda.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
         
host - 5.87 (?), 26.7.2008 23:28
Je to přesně jak píšeš, myslím si, že příští rok budou nabízet desetiletou záruku, ale klidně by mohli i doživotní, je totiž úplně jedno kdy chceš reklamaci uplatnit, jestli po půl roce nebo po roce, závada je vždy chybou špatného používání na kterou se záruka nevztahuje, nebo je vyjmutá z prodloužené záruky, například baterie v traktoru odešla po roce, záruka se na ni nevztahovala, schůdky u bazénu vydržely dvě sezony, záruka se nevztahuje cena nových čtyřitisíce, fakt to maji dobře spočítaný. Ještě k těm pneumatikám, oni kromě doživotní záruky garantujou i nejlevnější ceny na trhu, a když se koukneš po slušných prodejcích z normálních pneuservisů nakoupíš to samé klidě o třicet procent levněji... Jarda.
            
host - 176.161 (?), 27.7.2008 1:24

Mountfield je spickova marketingovo zamerana spolocnost s vyraznym psychlogickym posobenim na zakaznika, sklanam poklonu, klobuk dole pred majitelmi a manazmentom... neriesim kvalitu vyrobkov, kedze nemam s nimi osobnu skusenost, nakupujem inde...

pan Jarda, vy ste nespokojny s tovarom a sluzbami, ktore Mountfield ponuka, mate vyrazne negativne skusenosti so vsetkymi vyrobkami, ktore ste od Mountfield kupili, nemam jediny dovod vam neverit (aj ked ani neviem, co tam predavaju v podstate, raz som tam bol kupit otravu na hlodavce) a moja otazka: Preco ste kupili tak vela tovaru v Mountfield, ked ste boli nespokojny hned s prvym kusom? Preco ste tam chodili zase a zase a postupne nakupovali veci pre svoju zahradu, ked uz tie predchadzajuce sa vam kazili a mali ste s nimi problemy, pouzivanim ste videli, ze su nekvalitne? Alebo som to nepochopil dobre a vsetko ste kupili naraz, nalozili na kamion a doviezli domov?

moja logika hovori, dam sa oklamat maximalne raz, pojdem k tomu predajcovi, kupim, ked mam problem so servisom alebo s cimkolvek, tak uz viac tam nejdem kupit a ignorujem ho...  to iste aj so znackou zahradnej techniky alebo cohokolvek ineho... kupim, bude sa mi kazit, uz nikdy viac, idem do inej znacky... ale vy podla vsetkeho ste tam nakupovali znova a znova... ja ked zistim, ze mam v okoli cerpaciu stanicu, kde mi "nesedi" kvalita benzinu, tak kaslem na nu, tankujem inde, ale ked vas tak citam, tak mam pocit, ze vy opakovane by ste na tu benzinku chodili a potom niekde na diskusii nadavali, aka je nekvalitna...

ak ste tovar kupili v takej casovej naslednosti, ze problemy u predchadzajuceho tovaru sa objavili az neskor ako ste kupili dalsi tovar, teda ste nemohli vediet ci je alebo nie je kvalitny a problemovy, tak sa ospravedlnujem... ak ste nemali skusenost so servisom a dalsi tovar ste kupili az potom ako ste s tym predchadzajucim boli v servise, tak sa tiez ospravedlnujem, pochopil som zle co ste pisali... ale ked ste mali uz negativnu skusenost s Mountfield a aj napriek tomu ste tam isli zase, tak vasa sucasna nespokojnost a vynalozene peniaze na reklamacie a nasledne opravy su tak trosku logickym dosledkom vasej naivity a "hluposti"... teda polovicu casu, ktory venujete "ociernovanim" Mountfield na diskusii (netvrdim, ze nemate pravdu) venujte aj nadavanim v sukromi na svoju osobu, ze ste sa spraval hlupo, ale za to nikto nemoze len vy sam a v tom je ta famoznost manazerov Mountfield, ze dokazu spojit psychologiu a marketingove praktiky spolu a predavat tovar, ktory je vraj nekvalitny a drahy...

a v predchadzajucom prispevku ste pisali, ze kazdy ma pravo na nazor, ocenujem, ze ste neuvidli ani znacku, ktoru teraz pouzivate, ale pochopte, ze situacia v kaej ste sa ocitli (reklamacie, opravy, vysoke naklady) bola do velkej miery aj vasou chybou...

               
host - 238.17 (?), 27.7.2008 9:01
Koukám se, že se najdou i lidé kteří uvažují logicky a nechají se spálit jenom jednou. Kdyby tak uvažovali všichni lidé, zisky z reklam by byly vážně ohroženy. Bohužel většina lidí uvažuje jinak a v tom je ten problém. Sice věc kterou koupil není dle jeho očekávání, ale tenkrát si vytočil slevu 17%, takže zase o tolik nepřišel. Už si ale nedokáže zjistit, že výrobek po slevě je přesto většinou dražší než vedle v jiném obchodě kde slevu (akci) nemají. No a při koupi dalšího nového výrobku půjde zase tam, kde mu „nabízejí“ k němu cadilaca, bazén, nebo aspoň balík pitné vody. Jen si představte, koupit vyžínač a přivézt ho domů v novém cadilacu, to by sousedé praskli závistí!! A přitom všichni víme, že na hlouposti „jiných“ se nejvíce vydělává. Ale toto je vše zbytečné, to jako by hrách na stěnu házel..
                  
host - 128.254 (?), 27.7.2008 20:09

Zdravim, před mnoha lety jsem koupil v M sekačku, to byl ještě origo motor vyrobený Virginia USA a šasi někde v Itálii. Ta sekačka dodneska bezchybně funguje. Pak jsem šel k pánům do M koupit nový nůž k oné sekačce, když jsem viděl co mi prodavač podával se slovy že to je přesně nůž do mojí sekačky nevěřil jsem vlastním očím. Původní byl ze silného plechu s prolisovanými výztuhami a to co mi za 580Kč nabízel byl kus plechu zkroucený do vrtule, tak jsem poděkoval a v duchu jsem si řekl že už mě tam neuvidí, nebudou ze mě dělat vola. O pár metrů dál jsem koupil značkový nůž, zase krásně prolisované výztuhy a přesně pasoval, cena: o 60 kaček menší.Teď si vemte, co kdybych vyhrál kadilaka.Standa.

               
host - 5.19 (?), 28.7.2008 1:09

Vážený pane ze Slovenska. Za prvé jsi nejsem vůbec jistý zda jste na správné diskusi, když nemáte žádný příspěvek k danému tématu. Jde vám zřejmě o něco jiného. Normálně bych na to nereagoval, ale jestliže mají naši sousedé ze Slovenska starost o inteligenci zákazníků MO v ČR tak vám odpovím i když s našim tématem to nemá nic společného a vám do toho s prominutim nic neni. Před několika lety mi zemřel otec a po něm mi zůstala veliká zahrada o kterou se do poslední chvíle staral on. Péči o tuto zahradu jsem převzal a samozřejmě jsem potřeboval i nějakou techniku. To proč jsem si vybral Mountfield nebylo kolo štěstí nebo super ceny zboží, o kterých jsem už tenkrát věděl že jsou nepřiměřené, ale respektoval jsem je. Moje rozhodnutí ovlivnila jejich servisní sít, která jak jsem původně myslel je slušná a funguje. Samozřejmě jsem zboží koupil najednou a s tím i ujištění, že kupuji nejlepší techniku na světě která poráží veškerou konkurenci na hlavu a kdykoli cokoli budu potřebovat i o víkendech bude potřebný servis zajištěn. Nevím kde jste vzal že na přepravu zboží potřebuji kamion ono toho za ty peníze zase tolik neni když připočteš bazén, nehledě na to ti to přivezou až pod nos, to funguje. Tím jsem se ale upsal dáblu protože oni nefungovali a nikdo jinej ti jejich techniku do servisu nevezme, jenom se ti vysmějou a ani se jim nedivim po agresivní klamavé reklamní kampani, která číhá v každém bulváru .. Stačí? Jestli ne tak ještě písni.  Jarda.

                  
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 28.7.2008 10:48

Jardo, pravdu máte v podstatě oba, nicméně kolega ze Slovenska se nejspíš nemýlí v tom, že je zvláštní nechat se napálit dvakrát a je zvláštní nekomparovat ceny s konkurencí.

S kolegou ze slovenka ale zásadně nesouhlasím v bodě "Kvalitního marketingu" M má parodii na marketing a díky firmám jako je M má v čechách slovo "Marketing" takřka urážlivý přídech. M prostě v současnosti (to se Vás tedy netýká) využívá mixu hlouposti, lačnosti na straně zákazníků, a po celou dobu své existence i impotence a lenosti dozorujících orgánů a zároveň neochoty postižených řešit pregnantní porušování zákonů Mountfieldem právní cestou.

Pak to ale znamená, že jim to prostě nevadí tolik, jak sami tvrdí.

Víte Já jsem "kverulant", nic si nedám líbit, a o to vím mne fascinuje přístup většiny našich spoluobčanů k tomu, když je někdo "obere" brečí, nadávají, ale nenrání se. Pasivita je tak velká, že ani když jim nabídnete pomoc, nevyužijí ji a jenom nadávají u piva. Pomoc totiž chápou tak, že za ně vše uděláte. Radu a návod nepočítají. Vím o čem mluvím už několik let jsem předsedou občanského sdružení a periodicky (a většinou vítězně) bojujeme s  nejrůznějšími úřady.

                     
host - 143.205 (?), 19.8.2009 13:31

hm, pro CH.A. tenhle příspěvek je ne trochu ale dosti na hraně.  napsat o někom, že nedodržuje zákony(M), je skoro na TO.  

               
host - 65.18 (?), 19.8.2009 13:19

Mountfield je super 

Ceny su dobre a pri akcii su priam super a mnozstvo výhod ako servis, voda s čapvacim zariadenim a pod...

      
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 27.7.2008 22:05

Jsem rád, že se k tomuto tématu vyjádřil, pro mne tedy druhý soudní znalec.

Bohužel ale i k tomu drobný poznatek. Když jsem se nemohl u Mountfieldu domluvit jako zákazník, bylo mi Občanskou poradnou doporučeno obrátit se na soudního znalce. Na Okr.soudě v Třebíči mi paní ochotně poskytla seznam soudních znalců v tomto oboru. Z pěti oslovených (mému bydlišti nejblíže), mě čtyři okamžitě do telefonu uvedli své vytížení, práci na jiném případě, pracovní povinnosti mimo republiku a další??? Nakonec jsem byl rád, že se toho ujal znalec až z Olomouce. Je jasné, že posudek na návod není nikterak lukrativní zakázka. Ale na druhou stranu, pokud se má zákazník něčeho dopracovat takovouto pomoc potřebuje. Vzhledem k argumentaci pracovníků Mountfieldu bylo doporučení v závěru znaleckého posudku míněno jako nabídka k urovnání tohoto sporu. Tím bych chtěl říct, že pokud v jakémkoliv obchodě budeme byť drobnosti házet za hlavu, pak se prodejci typu M. budou mít jak ta příslovečná pr... ta v žitě...        A když už jste tuto diskusi pročetl až sem zajisté Vám neuniklo, že ve finále mi byť zatím nepravomocně dala ČOI za pravdu. Odvoláváním se M. dostal až na ústřední inspektorát ČOI do Prahy. A ústředí zatím mlčí a mlčí i Ministerstvo obchodu a průmyslu. Nač tedy máme soudní znalce, ČOI a zřizovací orgán ČOI Ministerstvo obchodu a průmyslu???

         
host - 64.118 (?), 28.7.2008 8:17

V Mountfildu se mi akorát vyplatilo jít jednou za rok, v době točení kola štěstí, koupit svařovací elektrody. letos jsem nebyl, tak nevím o kolik je tam zdražili. Kdysi jsem si tam koupil elektrickou pilu zn. Ikra. Byla drahá ale slouží pořád. Zaujala mne u ní nižší rychlost řetězu, tím pádem má velkou sílu a nikdy se nezakousne. Jiné věci bych si tam nekoupil, jsou předražené.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika