I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.22 (?) 15.9.2008 14:31
kvalita firmy je asi dobrá, jestliže tak dlouho funguje a rozšiřuje se.Otázka prodeje a kvality výrobků je věc druhá.Já jsem chtěl pouze poukázat na to, že lidé sice na tyto výrobky nadávají, ale steně si je kupují.Říkají, že nejsou profi, ale stejněod nich tento výkon očekávají.Jsou podle nich předražené, ale stejně stojí u kola štěstí anebo si je kupují ve slevových akcích atd.Pak ale nechápu tu hysterii se závadami.X LET SE TO ŘEŠÍ A LIDÉ POŘÁD KUPUJÍ.Že by všichni měli zmetky?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?), 15.9.2008 14:36
mno, odpověď je jiná, a na tak triviální, jak se snažíte nastínit. MO je prodejce průměrného až podprůměrného zboží za vysoké ceny. Propagaci preferuje před kvalitou. Nic víc, nic míň. Spoléhá na malou frekvenci velkých sporů a ve vzorci ziskovosti preferuje rachlá řešení.
Je to typický hobby prodejce s atypickými cenami:-))
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.22 (?), 15.9.2008 15:04
ok, pak bych tedy očekával jen určitý okruh zákazníků, kteří tento fakt akceptují se všemi možnými aspekty
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?), 15.9.2008 15:15
to je nesmysl, hobby markety nabízejí adekvátní zboží, ceny mají lepší, reklamace řeší obratem, a hlavně - nikomu nelžou.
To že koupíte hobby ještě neznamená, že se stáváte nesvéprávnou onucí.
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.22 (?), 15.9.2008 15:21
můžete mi tedy vysvětlit, proč tam všichni ti svéprávní chodí nakupovat?pořád mi to nějak uniká
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?), 15.9.2008 15:33
uniká Vám něco zcela jiného, a to fakt, že pokud jde někdo nakoupit k MO, nebo ke komukoli jinému, pak si zaslouží standardní zacházení a nemá žádný důvod se krčit, jen proto, že mu někdo nabídnul kolo štěstí, či jinou šaškárnu, která je navíc zakalkulována do ceně...
Prostě všem měřte stejně. Člověk by neměl být u MO, ani nikde jinde penalizovaný za to, že se mu stroj po... v rukách.
To ale proboha neznamená, že bych schvaloval primární agresi ze strany zákazníka, ale nezapomínejte, že řev je u mnoha "spokojených " zákazníků MO posledním stádiem zoufalství, kauzálně není jejich řev příčinou, ale důsledkem arogance MO.
PS. Můj kamarád si koupil u MO bazén, velmi tichý , milý člověk (MO Plzeň - Rokycanská), nejprve se snažil vše řešit jak je zvyklý, následně došlo i na řev. Podotýkám, že jeho rodinní příslušníci tvrdí, že jej NIKDY, a za ŽÁDNÝCH okolností neslyšeli řvát.
|
|
|
|
|
|
|
Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář (2064) - 153.130 (?), 15.9.2008 15:30
Nějak nechápu, že to jestli někdo nakupuje u M nebo ne, může někoho kdo tam nenakupuje a ví, že věci od M jsou špatné zaujmout tak, že o tom vede dlouhé diskuse.
Já nevím, jak kdo nakupujete do domácnosti třeba elektospotřebiče. My je nakupujem buď tak, že něco najde manželka na internetu, přitom jedním z nejdůležitějších kritérií je, jak taková věc vypadá, pak až dalším kriteriem je značka a parametry. Řekl bych, že manželka dá klidně tak o třetinu víc, než by musela za výkonově srovnatelný spotřebič, ale u kterého se jí nelíbí nějaký detail na vzhledu. Stejně probíhá nákup v obchodě, napřed se dívá jak co vypadá a teprve pak zjišťuje co to umí. Já se to toho nepletu, protože je mi to víceméně jedno.
Já zase někdy nakupuju tak, že když už vejdu někam do obchodu, tak něco koupím s tím, že je možné že to co jsem koupil za 10 tisíc, mají někde jinde ve srovnatelné kvalitě za 8, ale prostě se mi nechce investovat čas do hledání a objíždění jiných obchodů. Navíc většině věcí, které používám nerozumím a stejně nevím jaké parametry mám srovnávat a navíc nepoznám co je kvalitní a co ne. Takže obvykle kupuju prostě kočku v měchu. Ať už se to týká auta nebo sekačky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.22 (?), 15.9.2008 15:35
ano, toto je názor, s kterým se musí souhlasit.Tak si myslím nakupuje většina lidí.Je proto s podivem, že lidé, kteří i opakovaně koupili špatnou věc, jdou na to samé prodejní místo, anebo jiní, kteří i nekoupili ani jeden výrobek, ale zaručeně vědí, že by to byla chyba.
|
|
|
|
|
|
|
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář (1247) - 166.66 (?), 15.9.2008 15:47
příliš relativizujete, jak to kdysi prohlásil Miloš Zeman : "Když něco kdáká jako kačer, dělá vizitky jako kačer a vypadá jako kačer, asi to nejspíš bude kačer.
Proč zde nečtete stejně frekventní žehrání na hobby markety? Nebo naopak na značkové prodejce zahradní techniky?
Přemýšlejte.
V mnohém Vám dávám za pravdu, ale to neznamená, že jsem nihilista. Souhlasím s Vámi, že člověk nemusí řvát, ale někteří lidé prostě nemají benzín na to být věcní, když se s nimi jiní snaží zamést. Navíc si uvědomme, s jakým materiálem se ve službách občas setkáte, někdo prostě zabere na argument, někdo na řev. Já osobně jsem chladně věcný a protějšku vždy vysvětlím, co vše se bude dít, pokud nebude po mém, dokážu mluvit potichu prý se žraločím úsměvem, ale na to musí být člověk skutečně trénovaný.
Proboha! Někdo mne zde v minulosti nařkl, že nenávidím MO! Ale kdepak, já si jenom naivně představuji, že bychom si zasloužili alespoň z 30% takové služby jako má například občan starých dobrých USA, nebo alespoň z 50% občan Německa. U MO, ale i kdekoliv jinde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|