I toto je Mountfield



host - 112.226 (?)
10.12.2015 15:53

Dobrý den, ne že bych chtěl firmu Mountfield nějak obhajovat, ale po přečtení Vašeho komentáře a té spoustě hrubek a nesrozumitelností si o tom myslím své... Já mám od této firmu cca 6 let sekačku a 4 roky motorovou pilu a zatím naprostá spokojenost. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Jakub Šť - (1) - 17.250 (?), 8.11.2015 18:34

Zdravým vás kolegové, tak po tom co jsem si zde pročetl o této firmě, tak lituji, že jsem si zde něco koupil... Podělím se s vámi o múj zážitek s příjemným nakupovaním a řešením té jejich 7 leté zaruce a krásným prodejním přístupem.. Píšu o přístupu Mountfieldu ve městě Šumperk Plus : vyškolení pracovníci na oblbování zákazníka 7 letá záruka v které platíte snad vše a nic neuznají Profesionální servis, který neudělá věci pořádně Veliké reklamní kampaně Veliké slevy po celý rok Apod Mínus : téhle firmě nejde nic vytknout jelikož je ta nejlepší 😂😂😂 Ale zpět k mému poznatku a mé zkušenosti s Mountfieldem Od nich máme nakoupeno více věcí počínaje brýlemi, sekerou, pilkou, nůžky na keře, rukavice a z těch větších je mulčovač, křovinořez (na tůje apod) 3 el strunové křoviňáky okolo 5tis/1 a 3 malé 1500/1 takže dohromady 6 a z toho fungují asi 2 malé a z velkých nejede ani jedna... Samozřejmě vše zamitnuté.. Dále pojezdová sekačka bez pojezdu za 5tis, která ještě jakžtakž funguje, pojezdová na vysokou trávu za 50tis, kde nemám problém, benzínový křoviňák za 10tis neuznáno a štípačka na dřevo za 15tis která jede, motorová pila za 7tis takže jako zákazník s 1 kartou na které je všechno toto zboží se ke mě chovají s úctou pokud jde o prodej, ale jako zákazník co chce uplatnit reklamaci a případný servis se řadím mezi ty co si koupí 1 sekačku na baterky, což jsem čekal, že se mnou budou jednat o dost lépe než co vám napíšu... Sekačky atd používám převážně já nebo můj táta, oba si na stroje potrpíme, informujeme a staráme se... Takže vždy po práci vyčistit a vždy lijeme a mícháme to co je v návodu... Malé sekačky na trávu používají naše ženy na zasekávání trávy okolo záhonků a podobně a drží se intervaly chladnutí cca 20 minut avšak jeden odešel stím že se přehřál a reklamace neuznána, že se spálil motor, ale s dalšími není problém... Elektrické kroviňáky, které používáme tak postupně odcházejí s vždy jinou vadou a pokaždé se zamitaji... Jako Spálený motor atd i když se postupuje jak je psáno v návodu.. U jednoho, kdy se nejvíce vymlouvaly byl ten že : hlava se strunou měla veliké vybrace a jiný zvuk, odvezl jsem ho tedy na servis v záruce a tam mi bylo sděleno, že je výrobní vada v uložení motoru, který byl zešikma a měl za následek špatnou rotaci v hřídeli a následně v hlavě kde je struna... Vyměnily motor, který uznaly jako vadu, ale hlavu jsem si musel už koupit sám (cca500kc) což mi přišlo divné jelikož to měl za následek motor, který byl špatně namontován, ale budiž, musel jsem sekat a neměl jsem čas řešit takovou věc za 500kč... Dojel jsem domů, začal sekat a po cca 5 hodinách (s přestávkou na chlazení) mi opět začala dělat divný zvuk a silné vybrace, takže jsem druhý den opět jel do Mountfieldu na opětovnou reklamaci, po asi 3 týdnech se mi ozvali s tím, že má sekačka má špatnou kloubovou hřídel s vybroušenou tyčí od motoru k hlavě.. když jsem přijel, tak mi řekl, že hřídel je v kloubu poškozená, že se třela o ohyb v tyči k hlavě a tyč je vydřená a že by to chtělo novou hřídel i tyč a cena by byla okolo 4tis (nová stojí 5tis) tak jsem se začal rozčilovat, jak je možné, že se toto stane, při tom když jsem si včera odvezl sekačku po servise s novým motorem a hlavou, tak je snad jasný, že toto je ještě příčina ze špatně namontovaného motoru, kde kloub třel o stěnu trubky a oni to nezkontrolovali.. Na to mi bylo odpovězeno, že kloub, hřídel a tyč byla v pořádku a že tohle se stalo od odvezení sekačky z první reklamace tudíš za 5 hodin sekání, kde tohle není vůbec možné jestliže by bylo všechno namontováno v pořádku, takže buď to smontovali oni špatně při výměně motoru nebo to mělo následek z první reklamace... takže po půl hodině hádání jsem neuspěl a odjel se sekačkou, která má nový motor a je nepoužitelná... takže skvělý obrázek o odborném servise... Přišly vanoce a jejich nejlepší slevové akce, tak jsem jel koupit motorovou pilu, benzínový křoviňák a štípačku na dřevo. Koupil jsem tedy benzínový, v naději že vydrží jelikož se používá častěji a není tak náchylný jako elektrický, kde mi odešli všechny 3. Přijel jsem domů, uskladnil a za nějaký ten měsíc jak začala růst tráva, tak vytáhl a naštudoval návod na start, provoz, údržbu a hlavně míchání olej s benzínem... naštěstí pila a sekačka mají stejný poměr míchání, takže se mi to nepletlo.. Vždy jsem koupil '' čerstvý '' benzín a olej od nich... Začal jsem startovat a ono nic, pořád tahám a nic.. Kdyz už se mi podařila nastartovat, tak jsem začal sekat ale během 10min mi 5x zdechla... přelil jsem tedy benzín do motorovky a šel řezat dřevo a bez problémů, druhý den jsem odvezl křoviňák do Mountfieldu a za 2 týdny mi volali, že si můžu pro něj přijet, že byl špatně seštelovaný (tak jsem si říkal, konečně uznané a servis jak má být) sekal jsem a jel dobře.. Po půl roce a asi 20hod sekání se mi problém objevil znova, špatný start, na volnoběhu zdechala a pak nešla nastartovat, tudíž jsem ji odvezl na reklamaci... Po týdnu mi volali, tak jsem přijel, že jsem špatně míchal benzín s olejem a tudíž nejede.. Na to jsem chtěl vysvětlit co s tím vlastně teda je, na to mi nedokázal odpovědět a přišel druhý specialista ala ServisMen a ten to zopakoval, říkám a teď mi vysvětlete jak je možné že používám čerstvý benzín max 2 týdny starý (kvůli vodnatosti), olej od vás v poměru z návodu a na to stejně namíchané mi jede půl roku pila s asi 15 hod v provozu? Na to mi přišla odpověď že je ucpaná tryska a chce to vyčistit v ultrazvukové lázní za 700 Kč... tak jsem se zeptal jestli si to můžu odvést domů, rozdělat trysku a profoukat ji kompresorem... A prý můžu!!! A jelikož dělám taky v prodeji, tak jsem se zeptal jestli budou mít správu, že jsem si to odvezl neopravené a případné další reklamace mi budou automaticky zamítnuté, tak že to ANO a najednou neměla ani kompresi! (takže neznalci by odjeli domu v duchu že ušetří, ale ve skutečnosti by pohořeli), takže v rámci záruky jsem ji tam nechal a zaplatil 700 Kč jelikož se na to nevstahuje ani záruka s jejích servisem! Hádal jsem se na co je tam filtr, který propustí bordel a že bych chtěl i jiný husčí filtr za který si připlatím a to není... Za týden jsem si pro ni jel, přede mnou startoval a nešlo mu to asi až na po 10.. dojel jsem domů večer a druhý den po práci začal sekat... No spíše startoval.. Pak chytla, sekal jsem asi 5 min a zdechla a nešla nastartovat už... Benzín jsem přelil do pily a šel aspoň řezat a uklidnit se ke dřevu... Odvezl jsem druhý den křoviňák zpět, uvedl stejnou závadu a za týden se mi ozvali, že mám zadřený píst a oprava je 5tis Kč! Přijel jsem a začal se dohadovat... Oni že špatný benzín s olejem já na to že jsem to míchal stejně do pily a ta je v pořádku jestli to nezjistili už při té první reklamaci a oni že to kontrolovali okem, tudíž nerozebrali a tak viděli jen 1/4 z pístu a ta byla dobrá místo kontroly rozebrat - zkontrolovat, takže jsme se hádali o kontrole pístu a on mi řekne a co tady vůbec řešíte? Máte ji zadřenou! Já se snažím vyřešit svoji záruku se servisem! No ta vám už z končila tímto!... Cože? To mi chcete říct že jsem ji zadřel za 5min sekáním? Odpověď nejvyššího mechoše zdrcující : JÁ MÁM ZNÁMÉHO, KTERÝ VÁS VIDEL SEKAT MINMÁLNĚ 5HODIN TUDÍŠ SI TU VYMÝŠLÍTE!!! to si ze mě děláte srandu s tím co jste teď řekl, že ano? JÁ NIC NEŘEKL! To do mě vjely nervy a už jsem se neudržel a začali jsme se hádat... Můj názor byl že při prvním dovezení, kdy jste ji údajně štelovali, jste se na ni moc nepodívali, jela tak jste ji daly zpět ke mě... Když jsem ji dovezl po druhé tak se dělala ultrazvuková lázeň a čištění karburátoru se štelováním a dala se mi zpět s tím že jste ji nezkontrolovali celou, tudíž nevydělali pýstek a napsali jste že je dobrý, protože jste viděli jen jednu stranu.. Ona ta tryska mohla vynechávat už od začátku, tím pádem jela kolikrát na prázdno a tím pádem se mohla přidřít a vy pak místo toho aby jste ji rozdělali a zkontrolovali tak jste podle vašich slov- cituji : MY ZKONTROLUJEME TY NEJPRAVDĚPODOBNĚJIŠÍ A NEJLEVNĚJŠÍ ZÁVADY, KTERÉ SE DAJÍ OPRAVIT A V ZÁKONÍKU MAUNTFIELDU MÁME, ŽE MOTOR NEROZDĚLÁVÁME, JEN NA PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA ZA 2TIS KČ!!! Což mi ani nenabídli jelikož si byli vědomi, kam to směřuje..a ještě se mě zeptá během hádky kde pracuji, že toho vím dost o zákonech, takže muj obor prodejce se mi na chvilku hodil, ale bohužel s tím nic nenadelam... Takže případný servis vám zkontroluje to nejlevnější a nejpravděpodobnější a že to může mít za následek katastrofální dopad stroje už jim je jedno... takže reklamace zamítnutá, neopravené, arogantní chování u kterého se nebojí lhát a napadat slovně... No nic méně po 3/4 hodině jsem se zbalil a odjel s křoviňákem do firmy Kedul, kde mi již zpracovali jinou motorovou pilu (taktéž koupena v Mountfieldu, ale už po záruce), kde prý je taky zadřená a cena opravy jako nová... V Kedulu se přišlo na to, že zadřená není, ale je jen vysypané ložisko a oprava za 500 a pila jede dále(už jen v lese) a s opravou křoviňáku je cena 1500kč se slovy servisáka : Mountfield mě opět nepřekvapil, máme tady více strojů na servis od zákazníků, kterym to M zamítl nebo dal přehnané ceny za opravy... Moji verzi potvrdil, že od počátku byla divná a že to tryskou a následným odfláknutým servisem a prohlídkou mohla způsobit právě vadná tryska... Tudíž jsem si obrázek udělal svůj a v Mountfieldu si max koupím ztrátový olej do motorovky na řetěz a modlím se, aby další stroje mi od nich vydrželi...

                     
NotorMotor - (5) - 228.201 (?), 10.12.2015 12:02

Tahle firma je jeden velký podvod. Před 5 lety jsem si chtěl zakoupit cepový milčovač. V té době nebyla žídná "akce" a cena 119.000,- byla přeškrtnuta na 72.000,-. Následovala akce totální posezoný výprodej- zase překrtnuto 119tic cena v akci 74.000,- potom předsezoní sleva 73.500, a tak to jde již 5let, at´je jakákoliv akce, nebo žádná akce, cena osciluje mezi 69.000-72.000. Samozřejmě ho nechci je když jdeme okolo prodejny, 2-3 do roka nakouknu a zjistím, že cena je stále stejná. N.M.

                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316) - 15.90 (?), 10.12.2015 14:45

Ne, že bych chtěl M. nějak hájit, ale tyhle kolotoče se slevama a výprodejema dělají skoro všechny obchody.

                     
host - 112.226 (?), 10.12.2015 15:53

Dobrý den, ne že bych chtěl firmu Mountfield nějak obhajovat, ale po přečtení Vašeho komentáře a té spoustě hrubek a nesrozumitelností si o tom myslím své... Já mám od této firmu cca 6 let sekačku a 4 roky motorovou pilu a zatím naprostá spokojenost. 

                     
host - 96.155 (?), 10.12.2015 21:07

Taky souhlasím, sekačka Béďa s pojezdem šlape bez větší údržby 6 let, křovák od HQ se podělal 3x po sobě do měsíce a v servise se chovali jak *ovada, traktor od Stigy nejel ani hodinu a byl nepojízdný, servis a reklamace katastrofa. Já žádný echt rozdil mezi Béďou a ostatníma nikde nevidím.

                     
Kutil.cz - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (66) - 149.2 (?), 10.1.2016 22:48

Tak Mountfield je tu opět s akcí vše za 1/3 ceny... a pořád je dost lidí, kteří tomu věří...

                     
host - 45.176 (?), 17.1.2016 20:12
Ta třetina tam nějaká bude, ale navýšena! Kupoval jsem tam pravidelně rukavice za 70kč, tak jsem si je šel opět koupit a nevěřil jsem, že budou za třetinu, ale za těch 70kč by jsem je opět vzal, ikdyž jsem je viděl i levnější.Tak v této suprové akci stály 95kč! To překonalo i mojí fantazii.Čekal jsem, že tzv.původní cenu vykouzlí tak, aby byly tak okolo 60kč, ale ještě o třetinu dráž?!Fakt supr "akce" :).
                     
host - 73.186 (?), 17.1.2016 20:43

Jenom by mě zajímalo, proč Béda ty pily, křoviňáky a sekačky nakupuje každé jaro u stejného výrobce, když mu vydrží jen do příštího jara.frown

                     
Maty - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (976) - 92.46 (?), 17.1.2016 20:54

Bez ohledu na marketing a tahy trhu musím konstatovat, že kdyby nebylo Bédi, tak spousta lidí neví, co je bazén na zahradě. Kde jinde seženete bazén (pravda estetika nic moc, ale účel světí prostředky...) se základním příslušenstvím za pár tisíc?

                     
host - 73.186 (?), 17.1.2016 21:03

Třeba v Marimexu?

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika