Promíchání obsahu plovákové komory pumpičkou nema souvislost s problémy po dlouhém odstavení stroje. Usazeniny v karburátoru ve složitějších karburátorech rozpustí jedině aditivum, pak ultrazvuk ten nemá doma kdekdo.
A proč tady řešíte odstavení stroje? Tohle je téma o záměně paliva bez ohledu na to jestli úmyslné nebo neúmyslné. Nevím proč by si měl někdo nechávat palivo v karburátoru, když může vylít palivo z nádrže, pumpičkou primeru vyhnat z plovákové komory zbytek benzínu hadičkou přepadu do palivové nádrže a pak dovylít z nádrže ven.
Zdravím jmenovce, pumpičkou se část karburátoru a dopravních cest dá vyprázdnit ale nejvíce problematická část karburátoru zůstane "pod palivem". Tu lze vyprázdnit pouze několikerým zastartováním s uzavřenou sytičovou klapkou a předem vyprazdněným karburátorem podle rady SvK. Standa.
Nemusí si to zkoušet všichni, kolektivní poznání je o tom, že to zkusí jeden a o zkušenost se podělí s ostatními. Prostě jen tak bez reklamních pohádek a přehnané opatrnosti servisáků.
Tento test je zbytečný. Problémy v uvozovkách karburátorů motorů Honda jsou v delším odstavení stroje s natankovaným benzínem bez aditiva. Dojde k zanešení karburátoru konzistencí tekutému silikonu podobnou usazeninou. Z toho vznikají komplikace se startem a v plném výkonu motoru. Než vznikne usazenina není potíž s provozem motoru.