Honda GCV160 - hejblata na karburatoru
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 72.149 (?), 16.7.2015 8:03
Tenkrát to byl "boj" o terminus technikus "emulsní trubice". Tehdy jeden, slovy jeden diskutující tento název napadal. Já si ale myslím, že je jedno jak se to v diskuzi nazve, podstatné je, aby bylo jasné o co jde. Já Standovi nevděčím, za ten název, ale za to že popsal podrobně, proč k problémům s katburátory Honda dochází a co je skutečnou příčinou. Takže díky Stando.
FO
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 178.9 (?), 16.7.2015 13:08
PP jak jste se dopracoval k hodnocení čemu nerozumíte. Většinou má v jednoduchých problémech pravdu, vystrkuje BS, který na Hondu nemá. Opraváři většinou BS vystrkují, že je Honda drahá a tlačí BS. Na vrtění nožem BS stačí, na traktůrku na Hondu nemá.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standam - Stříbrný Zahrádkář (471) - 136.63 (?), 16.7.2015 14:19
Zdravím, nic nikam "netlačím" a je mi úplně jedno co mám na stole rozebráno. Nikdy se nevymlouvám na "nekvalitní palivo" a jiné výmluvy, kterými sevisy omlouvají svojí neschopnost.
Pokud porovnáváte porovnatelné, tak je úplně jedno co ten, nebo onen traktor pohání. Rozdíl je pouze v tom, žed jeden je smontován metrickými šrouby a druhý s palcovými rozměry šroubů. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 105.167 (?), 16.7.2015 15:00
Debata na tomto kroužku není o neschopnosti servisáků. Brečí tu neschopní majitelé. Servisák aditivum do benzínu nedoporučí, přiliš levná oprava a náhodou by si takto pomohl majitel, který příště nepřijde. BS celkem zdatně kopíruje Hondu, tj tak vše. Zdravím.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 72.149 (?), 16.7.2015 17:38
Co to tady povídáte za nesmysly! Honda také dodává aditivum do benzinu pro své motory. Používání je uvedeno i v návodu a při koupi sekačky vás prodávající upozorní na nutnost toto aditivum do benzinu přidávat. Servisáci s tím nemají nic společného. Navíc problém je v tom, že když je karburátor zanesený, tak jen přidání aditiva vůbec nemusí pomoct. Pak by mohl pomoci "čistič palivových cest" pro benzinové motory. Nakonec to vyřeší ultrazvuk.
FO
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 178.9 (?), 16.7.2015 18:23
Ehm, píše snad, že Honda aditivum nedělá NÉÉ. Píše, že ho dělá i BS. Proč BS dělá aditivum FO zapněte závit. Jo, aditivum nemusí pomoct, každý problém dotáhne majitele do servisu. S aditivem jich bude mnohem míň. A s aditivem před uložením motoru žádni.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 11.107 (?), 16.7.2015 19:54
Tak je jasné, že výrobci motorů žádná "svoje" aditiva nevyrábí a jen někdo balí to stejné do firemních obalů. Nechápu proč si je nekupujete v jiném "normálním" a větším balení. Vyjde to o hodně levněji. Taky by se snad nemělo zapomenout že aditiva nejsou "tekutý" mechanik a používat je spíše preventivně je jejich posláním.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 72.149 (?), 16.7.2015 20:23
Bohužel nerozumím tomu, co jste vlastně chtěl sdělit. Bohužel na to moje i zapnuté závity nestačí. Já jsem napsal, že Honda dodává aditiívum a že jeho použití doporučuje. Proč asi? Nemyslím si, že BS to aditivum co dodává také vyrábí. Pokud to bylo někým napsáno, že vyrábí, tak se jistě jedná o nepřesnost a nemá smysl z toho dělat závěry. To co jsem napsal bylo myšleno, že když už problémy jsou, tak že aditivum asi nepomůže. Jinak souhlasím s tím, že když se aditivum používá soustavně, že problémy pravděpodobně nenastanou.
FO
|
|
 |
|
 |
 |
|
brousek - Bronzový Zahrádkář (71) - 147.46 (?), 16.7.2015 22:34
Pane FO, nevím který motor Honda a v čem provozujete. V návodu k mému GSV190, který osobně nepovažuji za něco co by mi dalo jasné a hlavně přesné informace a pokyny co a jak udělat, napsáno, že můžu použít stabilizátor paliva za účelem prodloužení jeho životnosti a že je to jen moje volba. Mezi řádky je chytře napsáno, že mám po ukončení práce a hlavně při odstavení motoru na delší dobu vyprázdnit palivový systém a při opětovném použití naplnit palivový systém čerstvým palivem. Stabilizátor v žádném případě nezabrání poruše typu zalepeného karburátoru. Je třeba zabránit přístupu vzduchu k palivu a mám pocit, že někdo velmi brzy doporučí doplnit odlité množství paliva z kanystru skleněnými kuličkami, jak se dělalo v mokrém fotoprocesu, aby se zabránilo okysličení vývojky. S čerstvostí mohou být také problémy již u čerpačky, protože nikdo neví a také nikdo neřekne, jak staré sračky si čepuji ze stojanu a teď co se zbytky paliva, když provozovatel motoru Honda, nemá další jiný stroj ve kterém by je zužitkoval.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|