Honda GCV 160 nejde naštartovať



host - 11.110 (?)
7.4.2017 20:39

A nemají i motory Honda ulehčení stratu, tedy něco jako dekompresní ventil? Teda tím, že při startu ponechá pootevřený ventil? Jestli ke startu nebude přeci jen třeba trošku té rychlosti paže.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 33.22 (?), 6.4.2017 17:53, zobrazeno: 26150x

Dobrý den,

mám problém s kasačkou McCulloch. Je na nej motor Honda, ktorý z ničoho nič pri skúške prestal ísť a už nejde znova naštartovať. Pri štartovaní ide ťahať štartovaciu šnúru príliš ľahko bez odporu. Menil som tesne predtým olej.

Prosím o radu.

Dušan

   
host - 147.158 (?), 6.4.2017 19:30
Nepokoušejte se motor dále startovat a odvezte kosačku do servisu.
      
host - 100.198 (?), 7.4.2017 4:09

Po vyloučení, že neteče palivo a neskáče jiskra je jednou z možností, že se sekl ventil, zpusobuje to špatné nebo staré) palivo, nevyměněný olej, filtr). Takže pokud se necítíš tak servis, pokud ano a už jsi všechno ostatní zkontroloval tak sundat víčko OHC, zkontrolovat ventily, vačku, rozvodový řemen. Kdysi se mě podařilo seklý ventil uvolnit aniž bych dělil skříň a měnil pouzdro a ventil, samozřejmě jsem si zkontroloval, že není dřík ohnutý, několik roků to chodí bez kouření, stroj Vari.

               
host - 33.22 (?), 7.4.2017 15:08

Tak nakoniec sa mi ju podarilo asi na 20 krát naštartovať. Ale niekedy zase motor zdochne a keď ťahám za štartovaciu šnúru tak je úplne bez odporu.Až po niekolkých zatiahnutiach ide s odporom a nakoniec naskočí

                  
host - 147.158 (?), 7.4.2017 17:44
Kosačku jste na podzim odstavil bez uzavření motoru, tedy ventilů. Tahem za starter vyzkouším, kdy má největší odpor a v tom momentě je spalovací prostor uzavřený. Motor stojí půl roku a chytá vlhkost i do vnitřku. Přidřel se ventil dřík ve vedení ventilu. Dokud neodstraníte příčinu, dalšími pokusy o nastartování motoru si motor dál poškozujete. Překvapuje mne, že na radu nedáte a na radu se ptáte.
         
host - 216.66 (?), 28.4.2017 10:28

Můžete vysvětlit, jak může způsobit špatné, nebo staré (pěkně blbý výraz pro oxidaci) palivo seknutí ventilu.

      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6646) - 9.135 (?), 7.4.2017 15:35

147.158 má pravdu. Když nedokážete určit, proč jde startovací šňůra lehce, nepomůže vám žádný internet. Servis!!

         
host - 33.22 (?), 7.4.2017 18:38

To s uzatváraním motora počujem prvý krát. To platí aj pre dvojtaktný motor? Dnes som ju opäť skúšal a rovnaký problém nenastal.

            
host - 102.230 (?), 7.4.2017 20:17
Mohu Vám ocitovat bod 6. z návodu motoru Honda.,,Pomalu povytahujte startovací lanko dokud neucítíte odpor. V ten moment se dostane píst do horní úvratě a oba ventily jsou uzavřeny. Zabrání se tak vzniku koroze uvnitř motoru,, 2T nemá otevřený motorový prostor, jako 4T pokud jsou ventily otevřeny. Měl jste štěstí, že se nepotkal ventil s pístem. Do servisu se Vám nechce, tak si někým nechte zkontrolovat volný chod ventilů ve ventilovém vedení. Tímto zprovozněním jste mohl nevratně poškodit vedení ventilu a motor bude spalovat olej netěsností kolem dříku ventilu. V takové situaci je nutné motorem netočit a důkladně zjistit příčinu.
               
host - 11.110 (?), 7.4.2017 20:39

A nemají i motory Honda ulehčení stratu, tedy něco jako dekompresní ventil? Teda tím, že při startu ponechá pootevřený ventil? Jestli ke startu nebude přeci jen třeba trošku té rychlosti paže.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika