agzat tuning
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.227 (?), 18.4.2009 15:01
Dobrý den, to mě také napadlo, ale řešení by bylo tam dát ještě nějaké závaží, a nebo použítí náhonu jako pohon pro naviják. Ten by se dat připevnit ke stromu a mělo by to fungovat. Jen jde o to jak a aby to mělo užitnou váhu a tím i dalo použít zdraví Radek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.8 (?), 19.4.2009 8:14
Dobrý den, někdy by možná pomohlo vzít na pomoc fyziku ze základní školy a jednoduché stroje. Volná kladka zmenší sílu potřebnou ke zvednutí břemene na polovinu. Právě při vyprošťování nebo tahu na krátkou vzdálenost by se tím dalo pomoci. Kladku uvázat k taženému předmětu, jeden konec lana ukotvit třeba ke stromu a ke druhému připojit traktůrek, mechanický či elektrický naviják a pod. Zdraví Jirka.
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.192 (?), 21.4.2009 20:40
Dobrý večer, přesně tohle jsem sem chtěl napsat, ale vy jste mne předběhl. Kladku už mám rozpracovanou dá se okouknout na ne interforestu. Trochu jsem se o tom bavil s kamarádem co má trochu více zkušeností než já a kladku ano, ale nesmí to být moc složité jinak to člověka přestane bavit. Takže kladku ano a ještě orná kola a trochu závaží. S tím už budu muset pomalu a zkoušet.
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.192 (?), 21.4.2009 20:44
Ještě jsem zapoměl nevíte někdo kde by se dal koupit samotný vývod na náhon z agzatu? Myslím na to, aby se to dalo připojit k vývodu z převodovky a kolik by to asi stálo. Mám rotavátor a ještě jsem ho nepoužil(několik let) a je mi ho škoda rozebírat zdravím Radek.
|
|
|
|
|
|
|
M.H - (6) - 98.171 (?), 2.5.2010 11:08
Toto je můj tuning Agzata.Došlo ke zvýšení trakce, vyššímu využití stroje a menší námaze při práci (kromě práce s rotavátorem).
|
|
|
|
|
|
|
host - 34.2 (?), 2.5.2010 11:55
Moc hezký, kdysi tak vypadalo Vari -Qatro.Ty hydraulické brzdy jsou na přední nápravu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M.H - (6) - 98.171 (?), 2.5.2010 16:06
Quatro mě před asi 10 lety inspirovalo, bržděná je zadní náprava přes převodovku ,která je na bočním vývodu vybavena kotoučovou brzdou, kotouč mi vyrobil kamarád soustružník a brzdový třmen pochází z Audi A 6 zadní nápravy, takže traktorek má provozní i parkovací brzdu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 39.153 (?), 13.6.2010 23:03
Dost dobrý, akorát mě zajímá, jak je vyřešeno převodování, podle polohy převodovky a vývodu řadící páky bych řekl, že to má 3 rychlosti vzad a 1 vpřed. Dále mám dotaz: mám Agzat 100 (2-takt), stavá se mi, že motor naskočí a do 2 s. zhasne. Není to svíčkou, ani palivem. Problém vidím asi v karburaci nebo zapalování (možná "chcípák"). Poradí mi někdo? Díky Tonda.
|
|
|
|
|
|
|
M.H - (6) - 98.171 (?), 27.6.2010 9:42
Motor je na převodovce pootočen o 180°, takže zpřevodování se nezměnilo a byla nutná úprava řadící páky.
|
|
|
|
|
|
|
|