Zásilkový obchod Konvičková - prosím o reference



host - 188.4 (?)
9.11.2020 20:52

Zatím nejhorší zahradnictví a e-shop vůbec se kterým jsem se za ca 30 let setkal. Kladné reference na svých stránkách si píší sami. Moje hodnocení je : naprostá arogance, ignorace, podvody. Dne 11.7. vytvbořena objednávka na eshopu za 3840 Kč. Obratem žádají platbu. Zaplaceno 12.7. V říjnu jsme se velice slušně zeptali jestli už není čas expedovat. Arogantní stručná odpověď, že jestli nechceme čekat tak storno. Čekali jsme a 9.11. nám konečně paní Konvičková telefonovala (pozn.: zásadně se vyhýbají písemné komunikaci) a jakoby právě ten den dostala objednávku začala probírat položku po položce naší několik měsíců zaplacené objednávky stylem : vy tu máte xx za 199 Kč a já ho mám za 399 Kč, vy tu máte xy za 90 Kč a já ji mám za 290 Kč... a když byla takto v půli objednávky tak jsem ji přerušil s tím, že mají několik měsíců zaplacenou objednávku, proč nás nechali čekat a neinformovali dříve a požádal jsem o písemnou informaci o změnách. Obratem mi přišla mejlem jedna věta, že objednávka je stronovaná. A co může člověk dělat? Soudit se? Lidi vyhněte se tomuto zahradnictví. V dnešní době je tolik jiných slušných zahradnictví.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

            
host - 114.51 (?), 6.2.2025 12:10

Neznám pozadí příběhu, ale, že jste nedostal potvrzení objednávky, nejčastější je to, že je zadaná chybná e mailová adresa. Může být mimo bydliště, takže nic potvrdit nemůže.

Že pán hovor ukončil? Jestli něco kritizujete, jeho stránky, (schválně jsem se na ně díval, celkem normální) moc se nedivím, že nemá zájem v hovoru pokračovat

   
host - 188.4 (?), 9.11.2020 20:52

Zatím nejhorší zahradnictví a e-shop vůbec se kterým jsem se za ca 30 let setkal. Kladné reference na svých stránkách si píší sami. Moje hodnocení je : naprostá arogance, ignorace, podvody. Dne 11.7. vytvbořena objednávka na eshopu za 3840 Kč. Obratem žádají platbu. Zaplaceno 12.7. V říjnu jsme se velice slušně zeptali jestli už není čas expedovat. Arogantní stručná odpověď, že jestli nechceme čekat tak storno. Čekali jsme a 9.11. nám konečně paní Konvičková telefonovala (pozn.: zásadně se vyhýbají písemné komunikaci) a jakoby právě ten den dostala objednávku začala probírat položku po položce naší několik měsíců zaplacené objednávky stylem : vy tu máte xx za 199 Kč a já ho mám za 399 Kč, vy tu máte xy za 90 Kč a já ji mám za 290 Kč... a když byla takto v půli objednávky tak jsem ji přerušil s tím, že mají několik měsíců zaplacenou objednávku, proč nás nechali čekat a neinformovali dříve a požádal jsem o písemnou informaci o změnách. Obratem mi přišla mejlem jedna věta, že objednávka je stronovaná. A co může člověk dělat? Soudit se? Lidi vyhněte se tomuto zahradnictví. V dnešní době je tolik jiných slušných zahradnictví.

      
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6610) - 9.144 (?), 10.11.2020 9:08

Múžete dělat jediné, objednávat na dobírku. Pak je míček na jejich straně. Riziko ovšem stejně je, co opravdu dostanete.

      
THEMISIS - (1) - 241.252 (?), 18.3.2021 11:13

Dobrý den, patřím k jedné z podvedených P. Konvičkovou a její rodinou - jejím řvoucím a arogantním hulvátem - manželem. Dostala jsem nic neříkající 10 cm klacky, které byly uschlé, místo jabloně hrušeň a místo hlohyně nevím co, zatím je to klacíček s lístečkem a popisem, byť by měla být stálezelená. Místo bílé růže žlutá, co opadne ještě před rozkvětem, jeden stromek nepřišel vůbec a o reklamaci nechtějí ani slyšet. Konvička je arogantní křikloun, kterému, jak je vidno z recenzí zde, to zatím procházelo. Takže, abyste byli informováni - podávám na Pavlu Konvičkovou žalobu a trestní oznámení. Zároveň právník podává podnět k šetření na ŽÚ a FÚ. Nejde mi ani tak o peníze, jako o princip. Postaví - li se k tomu tak, jako Vy, každý, kdo byl jimi napálen, budou podobní Konvičkovi krást a podvádět vesele dál a my budeme dál jen držet pusu, krok a zákryt. A to já už nemíním!

   
host - 232.4 (?), 17.7.2013 13:19

Dobrý den zahrádkáři.Na základě vlastní zkušenosti z období květen - červenec 2013, důrazně odrazuji od objednávání rostlin z tohoto obchodu.Pozdě dodané zboží, mi přišlo v neodpovídající velikosti a některé dokonce jiné.Ceny větší než v zahradnictví.Když jsem to reklamoval po telefonu, pí Konvičková mi řekla, at nevyhovují zboží pošlu zpět, že mi vrátí peníze.Neodpovídající zboží jsem ještě ten den poslal zpět.Poté si mně ale začali přehazovat se synem, který mi zdělil, že mi odečtou z peněz co mi měli vrátit - 800,-kč.Pí. Konvičková mi už potom nikdy nezvedla telefon.Po velkém úsilí jsem se dovolal p.Konvičkovi a zkoušel toto reklamovat.Bylo mi řečeno at už ho neotravuju, nebo dostanu přes pysk.Po více než měsíci mi přišly peníze samozřejmně - 800kč.Absolutně neuvěřitelné chování.Sám si již po netu žádné rostliny objednávat nebudu.Nejlepší je si je vybrat osobně.Je to pak bez starostí.

   
host - 139.254 (?), 19.9.2024 22:51
Zahradnictví nedoporučuji, objednala jsem zboží za více než 4000,-,rostliny přišly malé a celé bílé jako by měly na sobě plíseň a napadené mšicemi, listy okousané a některé rostliny měly dlouhý stonek a na konci jeden list(tato rostlina stála 79,-).Koupila jsem i rostlinu za 450,- a čekala jsem zdravou rostlinu a bohužel i tato je napadená nějakou plísní.
      
host - 114.123 (?), 29.4.2020 14:50
Dobrý den, připojuji se k příspěvku.Po dodávce objednaného zboží z okrasného zahradnictví Konvičkovi a telefonické reklamaci nesouhlasící objednávky s finančním rozdílem 810,- Kč, jsem zůstala v němém úžasu a nechápala, jak je možné, že tito lidé podnikají.Jejich přístup a arogantní, ba přímo sprosté chování, mne šokovalo.Prosím, vyhněte se této firmě obloukem! Ušetříte si přinejmenším rozčarování.Hana.
         
host - 112.7 (?), 18.7.2013 16:42

Nemohu posoudit jak funguje zásilkový obchod, ale moje zkušenost s tímto zahradnictvím není špatná. V roce 2012 jsem sháněl nějaké méně časté okrasné keře, které jiná zahradnictví odmítala obstarat. Nakonec jsem oslovil i toto zahradnictví, jednal jsem se synem paní Konvičkové, byl vstřícný a ochotný keře sehnat. Termín dodání dodržel, keře slušné, vše v pořádku. Sice jsem si pro ně zajel, ale stěžovat si nemohu. Tak nevím...

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Škarabání staré malby11.2.2025
Škarabání staré malby30.1.2025
Jotul F 602 ECO nebo Plamen Trenk? máte někdo zkušenost?25.1.2025
Opravda suché dřevěnné podlahy20.1.2025
Opravda suché dřevěnné podlahy18.1.2025
Opravda suché dřevěnné podlahy18.1.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika