Jste také fandové do bylinek?
|
|
|
|
Zahradník - Zlatý Zahrádkář (509) - 48.26 (?) 18.9.2008 19:47
Přispěji také svou troškou do mlýna.Letos jsem z kompostu ve škole zachránil Helichrysum italicum - smilek italský, voní jako maggy, roste rychle a babička jim úžasně vylepšuje rýžové pokrmy.Dále bych doporučil, co jsem tu nevyděl, je fenykl, myslím trvalku, křen,nepostradatelný k uzenému a čekanku.Dále bych doporučil jako kbelíkovou rostlinu Laurus nobilis neboli bobkový list.Začínám sbírat bylinky, už mám mátu, šalvěj,oregáno, smilek italský, izop,libeček a sbírka se neustále rozrůstá.Jelikož jsem student zahradnické školy, mám přístup mezi prvními k prodávaným rostlinám, mám již k této chvíli v pokoji 61 pokojovek a sbírka se neustále rozrůstá, skoro každá pokojovka je jen jedna rostlina od druhu.Hodně štěstí s bylinkami.Lád´a.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zahradník - Zlatý Zahrádkář (509) - 48.26 (?), 18.9.2008 19:47
Přispěji také svou troškou do mlýna.Letos jsem z kompostu ve škole zachránil Helichrysum italicum - smilek italský, voní jako maggy, roste rychle a babička jim úžasně vylepšuje rýžové pokrmy.Dále bych doporučil, co jsem tu nevyděl, je fenykl, myslím trvalku, křen,nepostradatelný k uzenému a čekanku.Dále bych doporučil jako kbelíkovou rostlinu Laurus nobilis neboli bobkový list.Začínám sbírat bylinky, už mám mátu, šalvěj,oregáno, smilek italský, izop,libeček a sbírka se neustále rozrůstá.Jelikož jsem student zahradnické školy, mám přístup mezi prvními k prodávaným rostlinám, mám již k této chvíli v pokoji 61 pokojovek a sbírka se neustále rozrůstá, skoro každá pokojovka je jen jedna rostlina od druhu.Hodně štěstí s bylinkami.Lád´a.
|
|
|
|
|
|
|
dreamer1966 - (10) - 197.104 (?), 28.9.2008 21:14
Dobrý den, pomohli byste mi určit podle fotek? Děkuji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dreamer1966 - (10) - 197.104 (?), 28.9.2008 21:59
|
|
|
|
|
|
|
host - 162.128 (?), 28.9.2008 22:48