Bouché - Thomasova palmeta

Paľo. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1739) - 131.114 (?)
2.2.2012 19:58

Zdravím Vás pane Vlastimile z premrznutého Záhoria bez jedinej vločky snehu! Samonosnú Bouché Thomasovu stenu som chcel pestovať čoby začiatočník. Ubezpečil ste ma, že by som sa s ňou asi moc natrápil. Rozhodol som sa vtedy pre tvar voľne rastnúcich palmiet na M4, ale keď teraz spomínam na svoju prvú záhradku, dosť som sa narezal dreva aj pri týchto palmetách. Sused- absolútny laik nado mnou v osade každú jar mechanicky ostrihával kordóny na drôtenke na kraťúčke čapíky a každé leto mal jablone neuveriteľne obsypané úrodou, na rozdiel odo mňa. Dnes, keby som mal väčší pozemok, pestoval by som volnejšie tvary, napr. holandské vretená. Ale už to "na staré kolená" s tými palmetami na drôtenke daako "doklepem". Ďakujem za profesionálny názor a prajem Vám, nech americké a kanadské mrazuodolné vretená dobre plodia!

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Paľo. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1739) - 144.150 (?), 29.1.2012 22:33, zobrazeno: 6844x